a women on her computer with the words AI



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

کامپیوترها به ابزارهای همه کاره تر و قوی تر تبدیل شده اند که قادر به حل بی شماری از مشکلات پیچیده هستند.

از زمان معرفی اولین کامپیوترهای دیجیتال الکترونیکی در دهه 1940، توسعه محاسبات شخصی در دهه 1970، شبکه در دهه 1980 و هوش مصنوعی (AI) در زمان های اخیر.

هوش مصنوعی توانایی رایانه یا ماشین‌های دیجیتال برای انجام وظایفی است که معمولاً با رفتار عادی انسان مرتبط است، مانند یادگیری، استدلال، ادراک، حل مسئله و درک زبان.

طبق گفته‌های PwC، برنامه‌های کاربردی گسترده این ماشین‌های هوشمند پیش‌بینی می‌شود که کمک کنند 15.7 تریلیون دلار به اقتصاد جهانی تا سال 2030.

چه در حال حاضر از هوش مصنوعی استفاده می کنید یا هنوز به دنبال کشف معنای آن برای برند خود هستید، یک چیز مطمئن است: هوش مصنوعی اینجاست تا بماند..

در این پست وبلاگ، مفاهیم نویسندگان هوش مصنوعی برای بازاریابی محتوا، مزایا، محدودیت‌ها و استراتژی برای پذیرش آینده‌ای تحت تأثیر هوش مصنوعی را مورد بحث قرار خواهیم داد.

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

نویسندگان هوش مصنوعی: جایی که هوش مصنوعی با بازاریابی محتوا روبرو می شود

که در بازاریابی محتوا یا تولید محتوا، برندها از محتوای دیجیتال مرتبط مانند پست های وبلاگ، خبرنامه ها، پادکست ها، ویدئوها و پوسترها برای جذب و حفظ مخاطب مورد نظر استفاده می کنند.

هدف اصلی آنها جذب مشتریان جدید و بازگشتی (افزایش ترافیک) و هدایت اقدام سودآور مشتری است.

نویسنده هوش مصنوعی ابزاری است که از هوش مصنوعی برای تولید محتوا برای شرکت ها و برندها استفاده می کند.

بسیاری از برندها تولید محتوا را یک کار بسیار دلهره آور بدون کمک هوش مصنوعی می دانند.

دستیاران هوش مصنوعی در بازاریابی مفید هستند با ایجاد امکان مدیریت و دستکاری داده ها برای بازاریابان، انجام تجزیه و تحلیل، استفاده از اتوماسیون و تولید محتوایی که نیاز مخاطبانشان را برآورده می کند – سریع و کارآمد.

نویسندگان هوش مصنوعی که باید بشناسید

برخلاف آنچه بسیاری از مردم معتقدند، در نوشتن محتوای هوش مصنوعی، بیش از نویسندگان هوش مصنوعی مورد نیاز است.

تصحیح، بررسی حقایق و ویرایش نهایی جنبه های ضروری هستند که نیاز به مداخله انسانی دارند.

با این وجود، می توانید نتایج و بهره وری خود را با یک نویسنده مناسب هوش مصنوعی به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

در زیر ابزارهای هوش مصنوعی هستند که باید آنها را بررسی کنید:

ChatGPT

ChatGPTیک چت ربات قدرتمند هوش مصنوعی است که توسط OpenAI توسعه یافته است که می تواند طیف گسترده ای از مواد تولید شده را تولید کند. توانایی آن در به خاطر سپردن ورودی ها و بحث های قبلی و استفاده از آنها برای ساختن مطالب، آن را از سایر برنامه های نوشتن هوش مصنوعی متمایز می کند.

طرفداران:

  • رایگان
  • رابط کاربری آسان
  • مکالمه هایی شبیه انسان با محتوای قابل ویرایش ایجاد می کند
  • تولید سریع محتوا

معایب:

  • برای تولید محتوای خوب به دستورهای مدون نیاز دارد
  • مستعد عدم دقت، به ویژه در مسائل پیچیده
  • نیاز به به روز رسانی مداوم پایگاه داده
  • به دلیل اطلاعات قدیمی ظاهراً به بررسی واقعیت نیاز دارد

copy.ai

copy.ai یک ابزار نویسنده هوش مصنوعی است که توسط Paul Yacoubian توسعه یافته است. این بر روی GPT-3، پیشرفته ترین مدل پیش بینی زبان کار می کند.

طرفداران:

  • طرح رایگان Copy.ai به شما امکان می دهد 2000 کلمه در ماه تولید کنید و دارای 8 زنگ و بیش از 90 مورد استفاده است.
  • ابزارهای وبلاگ نویسی و رسانه های اجتماعی خوبی دارد
  • با Copy.ai، به بیش از 90 ابزار هوش مصنوعی و بیش از 40 الگوی از پیش ساخته شده دسترسی خواهید داشت.
  • نتایج اغلب نیاز به ویرایش کمی یا بدون ویرایش دارند

منفی

  • در طرح رایگان فقط انگلیسی پشتیبانی می شود
  • محتوای تولید شده قبلی را نمی توان نمایش داد
  • ممکن است کند و کند باشد

rythr

rythrیک نویسنده مشهور هوش مصنوعی است که برای محتوای کوتاه استفاده می شود. در آوریل 2022 توسط Abhi Godara معرفی شد. از آخرین مدل پیش بینی زبان به نام GPT-3 استفاده می کند.

طرفداران:

  • طرح رایگان حداکثر 10 هزار کاراکتر در ماه را امکان پذیر می کند
  • 34 مورد استفاده را در دسته بندی هایی مانند وبلاگ ها، کپی رایتینگ، تجارت الکترونیک و رسانه های اجتماعی ارائه می دهد.
  • به بیش از 35 زبان اجازه می دهد و از 22 تن نوشتاری مختلف برای اصلاح محتوا استفاده می کند
  • سایر ویژگی های منحصر به فرد عبارتند از ابزار Magic Command Tool، Landing Page Generator و Plagiarism Checker

معایب:

  • برای محتوای طولانی مانند پست های طولانی وبلاگ و مقالات مناسب نیست
  • فاقد ابزار معرفی وبلاگ (که یک ابزار هوش مصنوعی حیاتی برای وبلاگ نویسان و نویسندگان محتوا است
  • خروجی های ناقص، خطاهای منطقی و محتوای متناقض ممکن است مشاهده شود

رایتسونیک

رایتسونیک توسط Samanyou Garg در سال 2020 منتشر شد. همچنین از GPT-3 برای تولید محتوای با کیفیت و جذاب در یک بازه زمانی کوتاه استفاده می کند.

طرفداران:

  • امکان استفاده آزمایشی رایگان با محدودیت 2500 کلمه را فراهم می کند
  • رابط کاربری دوستانه و آسان برای استفاده
  • دارای بیش از 25 زبان و چندین تن است
  • بیش از 70 مورد استفاده را برای ایجاد وبلاگ، تبلیغات، کپی بازاریابی و محتوای تجارت الکترونیک ارائه می دهد
  • این برای محتوای کوتاه با استفاده از ابزارهای رسانه های اجتماعی، ابزار نوشتن، تبلیغات و ابزارهای بازاریابی ایده آل است

منفی

  • این فقط یک بار آزمایشی رایگان ارائه می دهد
  • تنظیمات تن محدودی دارد که فقط موارد استفاده محدودی مانند داستان‌ها، بیو شخصی و توضیحات محصول را ارائه می‌دهد.

docGPT

آیا تا به حال در مورد نویسندگان تخصصی هوش مصنوعی شنیده اید؟ با استفاده از ChatGPT OpenAI توسعه یافته است docGPT بر اساس نثر خاص مراقبت های بهداشتی ساخته شده است.

این دستیار آنلاین به پزشکان اجازه می‌دهد تا توسعه محصول مبتنی بر هوش مصنوعی را آزمایش و بررسی کنند.

با DocGPT، پزشکان می‌توانند ارجاع‌ها، گواهی‌های ضرورت پزشکی و درخواست‌های مجوز قبلی، نامه‌ای از وضعیت پزشکی و سایر وظایف سرپرست را آماده کنند.

طرفداران

  • بسیار شبیه به ChatGPT
  • رایگان و آسان برای استفاده
  • به کاربران اجازه می دهد تا درخواست های سفارشی را وارد کنند

منفی

  • به دستورات دقیق نیاز دارد
  • به به روز رسانی منظم پایگاه داده نیاز دارد
  • برای اطمینان از نتایج صحیح باید بررسی شود

چگونه برند شما می تواند از نویسندگان هوش مصنوعی سود ببرد

به چند دلیل، کسب و کارهای کوچک و متوسط، بازاریابان و حتی شرکت های بزرگ در آن سرمایه گذاری می کنند ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی

برخی قصد دارند به تدریج جایگزین نویسندگان و ویراستاران محتوای انسانی خود شوند، در حالی که برخی دیگر صرفاً به دنبال سرعت بخشیدن به تولید محتوا هستند.

اگرچه نظرات متناقضی در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی وجود دارد، اما حقیقت این است که مزایای متعددی برای به دست آوردن وجود دارد.

با سرعت بیشتری محتوا ایجاد کنید

ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی روشی عالی برای تولید سریع نوشته هایی هستند که می توانند مستقیماً منتشر شوند یا به عنوان منبع الهام از آنها استفاده شود.

همچنین، نویسندگان هوش مصنوعی می توانند وظایفی مانند ایجاد محتوای شخصی برای هر کاربر یا تقسیم بندی مخاطبان.

این بدان معناست که بازاریابان می توانند کارهای بیشتری را به سرعت انجام دهند و منابع را برای فعالیت های دیگر آزاد کنند.

جملات گرامری درست تولید می کند

اکثر ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی جملات کاملی را تشکیل می دهند، از علائم نگارشی مناسب استفاده می کنند و از زمان های فعل ثابت برای تولید یک متن استفاده می کنند. سند تقریباً بدون خطا.

ساختار و داده ها را در سایت های با عملکرد برتر تقلید کنید

قبل از تولید خروجی، ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی در منابع خارجی با عملکرد برتر جستجو می کنند.

آنها محتوا و سازماندهی صفحات با رتبه بالا را تقلید می کنند و به سایت شما فرصت می دهند در SERP ها رتبه بالایی دارند.

ایده های محتوای جالبی را برای مخاطبان هدف شما پیشنهاد می کند

ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی می‌توانند ایده‌هایی را برای موضوعات و سوالاتی که مخاطبان هدف شما جذاب می‌دانند ارائه دهند.

آنها به این امر دست می یابند ایجاد محتوا بر اساس ترجیحات و علایق کاربر.

با رضایت

محدودیت های نویسندگان هوش مصنوعی

تقاضا برای نویسندگان هوش مصنوعی در طول سال ها افزایش یافته است، به طوری که میلیون ها وب سایت در حال حاضر به طور مرتب مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر می کنند.

با این حال، قبل از اینکه به سراغ نویسندگان هوش مصنوعی بروید، محدودیت‌هایی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. آنها:

احساسات انسانی را تحریک نکنید

کلید نوشتن خوب داستان سرایی است.

یک ابزار نوشتن هوش مصنوعی ممکن است مطالب مرتبط با اینترنت را برای ایجاد جملات منسجم گردآوری کند.

با این حال، فقط یک نویسنده انسانی می تواند مقالات جذاب و قانع کننده ای تولید کند که با مخاطبان شما طنین انداز شود.

می عبارات نامنسجم تولید می کند

در حالی که نویسندگان هوش مصنوعی می توانند جملات گرامری درستی تولید کنند، پیش نویس های با ساختار مناسب را پیش بینی نکنید.

این به این دلیل است که هوش مصنوعی نمی تواند به طور منطقی اطلاعات ناهمگون را به هم متصل کند، فقط می تواند داده ها را ترکیب کند و به قوانین دستور زبان ساده پایبند باشد.

یک نویسنده ماهر باید تنظیم مجدد نهایی را انجام دهد تا از انتشار یک قطعه معیوب جلوگیری کند.

ممکن است از دستورالعمل های SEO گوگل پیروی نکند

گوگل محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را «مفید» نمی داند.

این به این دلیل است که مقالات تولید شده با هوش مصنوعی از داده های منتشر شده یا جمع آوری شده از رقبا استفاده می کنند و بینش جدیدی ارائه نمی دهند.

چه در حال نوشتن مقاله به صورت دستی و چه با استفاده از هوش مصنوعی برای نمایش در SERP، دستورالعمل های سئو گوگل باید رعایت شود.

ممکن است شامل اطلاعات نادرست، قدیمی، یا سرقت ادبی باشد

ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی اطلاعات را از منابع شخص ثالث تأیید نمی کنند.

در نتیجه، اطلاعات حاصل از هوش مصنوعی کار می کند اغلب حاوی خطا است و مستعد سرقت ادبی است.

با صدا و لحن برند خود مطابقت نداشته باشید

نویسندگان هوش مصنوعی ممکن است سبک و زبان نوشتاری را تقلید کنند، اما نمی توانند با شخصیت برند شما مطابقت داشته باشند.

هوش انسانی یک امر ضروری است

اگرچه می توانید مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی را با سهولت و سرعت نسبی تولید کنید، قبل از اینکه همه نویسندگان خود را با ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی جایگزین کنید، باید دو بار فکر کنید.

این به این دلیل است که نویسندگان هوش مصنوعی نمی‌توانند ایده‌های جدیدی تولید کنند و زمینه، نکات ظریف و جنبه‌های خلاقانه نوشتن را که برای این هنر ضروری هستند، درک کنند.

برای عملکرد بهینه، نویسندگان هوش مصنوعی به مداخله هوش انسانی برای ایجاد محتوای جذاب تر برای تقویت بازاریابی نیاز دارند.

اگر می‌خواهید نسخه‌های باکیفیتی داشته باشید که دقیقاً نشان‌دهنده برند شما باشد، از دستورالعمل‌های سئوی گوگل پیروی کنید و احساسات مخاطبان را برانگیزد، بهتر است با یک نویسنده ماهر کار کنید..

ارتباط با نویسندگان ماهر

برخلاف تصور بسیاری از مردم، هوش مصنوعی به این زودی جایگزین نویسندگان انسانی نخواهد شد.

WriterAccess می تواند به شما کمک کند با یک نویسنده ماهر ارتباط برقرار کنید تا تولید محتوای خود را افزایش دهید.

می‌توانید یک دوره آزمایشی 14 روزه دسترسی نویسنده دریافت کنید تا احساس کنید چگونه کار می‌کند. کلیک اینجا برای شروع.

آزمایشی بدون دسترسی



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *