midjourney for marketing

راه اندازی ChatGPT در نوامبر 2022 بحث های هوش مصنوعی را دوباره برانگیخت. این مقاله ترجمه شده است.

در بازاریابی، یکی از نگرانی ها تاثیر هوش مصنوعی و چت جی پی تی بر تولید محتوا است. آیا می‌تواند جایگزین حرفه‌ای‌ها با کارنامه گسترده و سال‌ها تجربه در تولید محتوای منسجم و خلاقانه شود؟

در محتوا مارکتینگ، ما قبلاً در مورد خطرات و مزایای ابزارهای هوش مصنوعی و پتانسیل آنها برای کارآمدتر کردن زندگی روزمره بازاریابان، بدون غفلت از خلاقیت و سازگاری ذاتی ذهن انسان بحث کرده ایم.

به طور حرفه ای، من از ربات چت جی پی تی در تلگرام به عنوان یکی از بسیاری از ابزارهای موجود برای بهبود نوشتارم استفاده کرده ام، با تمرکز بر کلمه “بهبود” و نه ایجاد چیزی از ابتدا.

علاوه بر تکیه بر برخی منابع برای اصلاح متن، من همچنین از ChatGPT هنگام طوفان فکری عناوین استفاده می‌کنم تا گزینه‌های بیشتری برای قلاب‌های جالب داشته باشم و حتی دایره واژگانم را در طول بلوک‌های نویسنده گسترش دهم.

در اینجا، من 5 فرمان ChatGPT را که اغلب از آنها برای تولید محتوای سئو شده استفاده می‌کنم، به اشتراک می‌گذارم که به من کمک می‌کنند تا نوشتن متقاعدکننده را بهینه کنم.

در استفاده از ChatGPT برای سئو سایت ابتدا موارد زیر را در نظر بگیرید

من در این متن ChatGPT را به دو دلیل مورد بحث قرار می دهم:

  1. این یکی از محبوب ترین ابزارهای هوش مصنوعی در سال جاری است.
  2. من شخصاً از آن در زندگی روزمره خود استفاده کرده و آزمایش کرده ام و به من این امکان را می دهم تا نکات کاربردی را برای شما نیز ارائه دهم.

با این حال، این بدان معنا نیست که این تنها ابزار هوش مصنوعی موجود برای بهینه سازی تولید محتوا است و لزوما بهترین نیست. اگر به دنبال ابزاری برای این منظور هستید، چند سوال را در نظر بگیرید:

  • داده هایی که در اختیار هوش مصنوعی قرار می دهید چقدر امن است؟ (ChatGPT ممکن است بهترین گزینه در این زمینه نباشد .)
  • در صورت امکان، به دنبال هوش مصنوعی باشید که سطوح بالایی از شخصی سازی را در پاسخ های خود ارائه می دهد.
  • وقتی صحبت از محتوا می شود، اگر هوش مصنوعی به طور خاص برای این منظور طراحی شده باشد و دانش بازاریابی و SEO داشته باشد، مفید است.

برای چنین مواردی، من توصیه می‌کنم جادوگر محتوای هوش مصنوعی را امتحان کنید ، که ساخت استراتژی محتوای شما (ارائه تجزیه و تحلیل و پیشنهادات) را بسیار افزایش می‌دهد و در عین حال استفاده ایمن از داده‌های شما را تضمین می‌کند.

از طرف دیگر، می توانید AI Persona Generator را برای ایجاد پرسونا کشف کنید.

هر دو ابزار را می توان به صورت رایگان در اینجا آزمایش کرد .

وارد شوید: چت جی پی تی در تلگرام

بهترین روش هایی که با استفاده از ChatGPT Prompts یاد گرفتم!

اگر در مقطعی ChatGPT را آزمایش کرده باشید، ممکن است متوجه شده باشید که برخی از پاسخ ها چندان رضایت بخش نیستند، یا حتی گاهی اوقات ممکن است کلی یا مبهم باشند. این به این دلیل اتفاق می‌افتد که این ابزار برای تولید خروجی‌های کامل‌تر به شدت به ورودی‌های با ساختار خوب متکی است.

این شبیه به دانستن نحوه انجام جستجو در موتور جستجوی Google است: بسته به کلمه کلیدی مورد استفاده، نتایج ممکن است با هدف جستجوی کاربر هماهنگ نباشد.

خوشبختانه، برخی از بهترین روش‌ها در استفاده از ChatGPT وجود دارد که می‌تواند به شما در دستیابی به خروجی‌های بهتر کمک کند، و من شخصاً این روش‌ها را در استفاده از ابزار به کار برده‌ام:

  • آنچه را که نیاز دارید بدانید: آنچه را که نیاز دارید به وضوح تعریف کنید و هنگام نوشتن درخواست به طور واضح و عینی با آن ارتباط برقرار کنید.
  • ارائه داده ها و زمینه: با ارائه یک درخواست جامع تر، ابزار اطلاعات بیشتری برای کار خواهد داشت و می تواند پاسخ های بهتری ارائه دهد.
  • هرچه دقیق تر، بهتر: اگر ورودی شما ناقص باشد یا فاقد زمینه باشد، احتمالاً پاسخ به همان اندازه مبهم خواهد بود.
  • مثال‌ها یا توضیحات بیشتری بخواهید: اگر پاسخ‌ها حتی با ورودی‌های خاص و ساختار یافته رضایت‌بخش نیستند، از ابزار مثال‌ها، توضیحات یا زمینه‌های بیشتری بخواهید.

نکته مهم: از وارد کردن اطلاعات محرمانه یا حساس خودداری کنید .

حفظ حریم خصوصی داده ها با ChatGPT هنوز یک منطقه مبهم است و از طرف دولت ها در سراسر جهان فشار وجود دارد که شرکت سازنده محافظت از اطلاعات کاربر را در این ابزار تضمین کند.

5 درخواست ChatGPT برای بهبود نوشتن

دستورات پیشنهادها یا دستوراتی هستند که به ChatGPT داده می شوند. آنها شامل عبارات یا سؤالاتی هستند که زمینه لازم را برای ابزار برای درک نیازهای شما و ایجاد بازخورد بر اساس آن فراهم می کنند.

آن را به عنوان یک گفتگو تجسم کنید: شما یک سوال (ورودی) مطرح می کنید، و ابزار پاسخ می دهد (خروجی).

در اینجا لیستی از 5 فرمان ChatGPT وجود دارد که من اغلب در ChatGPT از آنها استفاده می کنم، اما امکانات متعدد دیگری برای کمک به نوشتن شما با این ابزار وجود دارد.

برای به دست آوردن پاسخ‌های بهبود یافته در طول زمان، می‌توانید این دستورات را تغییر دهید و آزمایش کنید.

1. لحن صدای پیام را اصلاح کنید

این یکی از درخواست های اصلی ChatGPT برای کپی رایترها است. شما باید از قبل متنی را که می خواهید بهبود ببخشید داشته باشید. هنگامی که به ابزار فرمان می دهید، ایده هایی را در اختیار شما قرار می دهد تا متن خود را با تن صدای دلخواه تنظیم کنید.

در کادر متنی ChatGPT، می‌توانید درخواستی برای ابزاری تایپ کنید تا عنوان یا موضوع ایمیل خاص را به عنوان مثال به چیزی کوتاه‌تر، طولانی‌تر، متقاعدکننده، معمولی، حرفه‌ای یا هر صفت دیگری که متناسب با نیاز شما باشد تبدیل کند.

در اینجا چند نمونه آورده شده است:

در طول مثال هایی که در اینجا فهرست می کنم، متوجه خواهید شد که هر پاسخی به خوبی نوشته یا قابل استفاده نیست، حتی اگر اصلاحاتی انجام دهید.

در چنین مواردی، می توانید پاسخ های جدیدی ایجاد کنید تا ابزار گزینه های بیشتری را ارائه دهد. بهترین روش‌هایی که قبلاً ذکر کردم نیز برای بهینه‌سازی کار شما با این ابزار بسیار توصیه می‌شود.

2. مترادف یا متضاد کلمات

ChatGPT همچنین می تواند برای جستجوی مترادف و متضاد کلمات یا عبارات خاص استفاده شود. این اعلان به ویژه به صورت روزانه مفید است، زمانی که من با مانع نویسنده یا تلاش برای یافتن گزینه های جالب از طریق کانال های تحقیقاتی دیگر مواجه می شوم.

در اینجا چند نمونه آورده شده است:

3. گزینه های بیشتر برای یک جمله یا پاراگراف

ایده این است که روش های مختلف نوشتن یک جمله یا پاراگراف را بررسی کنید تا آنها را مختصرتر و جذاب تر کنید. گسترش دامنه احتمالات برای انتقال مؤثر یک ایده یا زمینه جذاب است.

مثلا:

4. ایده های طوفان فکری

یکی دیگر از کاربردهای عالی ChatGPT، برگزاری جلسات طوفان فکری هنگام ایجاد ایده برای یک موضوع خاص است.

می‌توانید ایده‌های غیرمعمول مرتبط با موضوعی را بخواهید و در صورت لزوم، زمینه بیشتری برای ابزار فراهم کنید.

5. پیشنهادات را برای ایمیل ها و پست های وبلاگ قلاب کنید

در نهایت، این اعلان هنگام ایجاد ایده‌های قلاب برای بازاریابی ایمیلی یا پست‌های وبلاگ مفید است و مخاطب را از همان ابتدای مطالعه مجذوب خود می‌کند.

سعی کنید با روش های مختلف درخواست به ابزار آزمایش کنید. این گزینه‌های شما را گسترش می‌دهد و پاسخ‌هایی را ارائه می‌دهد که حتی بهتر با نیازهای شما همسو می‌شوند.

به یاد داشته باشید که ChatGPT تنها یکی از چندین ابزار هوش مصنوعی موجود برای نوشتن و بهینه سازی محتوا است.

علاوه بر آزمایش این نکات، توصیه می‌کنم جادوگر محتوای هوش مصنوعی را بررسی کنید تا پتانسیل این پلتفرم را در ارتقای استراتژی محتوای خود ارزیابی کنید. بسیار موثر است.

کانال تلگرام چت جی پی تی رایگان کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *