هزینه ساخت سایت و طراحی سایت حرفه ای

تفاوتی ندارد که شما یک کسب و کار آنلاین راه انداخته اید یا به یک وب سایت شخصی نیاز دارید، زیرا در هر حال تاثیرگذار بودن و ماندگاری در فضای مجازی یکی از مهم ترین قدم هاییست که باید در راه گسترش بیزنس ‌تان در پیش بگیرید. بدون شک برای رسیدن به این هدف فاکتورهای متعددی مطرح است، که یکی از مهم ترین آن ها ساخت سایت حرفه ای و مطابق با جدیدترین اصول دنیای مارکتینگ خواهد بود.

طراحی سایت حرفه ای چه اهمیتی دارد؟

زمانی که از یک سایت حرفه ای صحبت می کنیم، منظور ما سایتیست که در تمامی جوانب، از ظاهر آن گرفته تا ویژگی ها و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد، همگی به صورت اصولی و ماهرانه طراحی شده باشد. اهمیت این موضوع زمانی مشخص می شود که بدانید وب سایت شما مهم ترین راه ارتباطی با مشتریان است که محصولات یا خدمات شما را به صورت واضح ترسیم می کند. بنابراین داشتن پلتفرمی که نیازهای کاربر را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کند، نه تنها در گسترش کسب و کار، بلکه روی بیشتر شناخته شدن و جلو از زدن از رقبای تان نیز اثرگذار خواهد بود.
چرا از شرکت های طراحی سایت کمک بگیریم؟
ساخت سایت حرفه ای نیز مانند هر کار دیگری، اصول و قوانین خاصی دارد که باید به تمامی آن ها توجه کنید. در همین زمینه یک شرکت حرفه ای علاوه بر اصول طراحی سایت، روی جدیدترین متدهای بازاریابی دیجیتال، تکنیک های سئو و.. نیز مسلط بوده و طراحی سایت را به بهترین شکل ممکن برای تان انجام خواهد داد.
هزینه ساخت سایت و طراحی سایت حرفه ای

 

بهترین شرکت طراحی سایت کدام است؟

در زمینه طراحی سایت و سئو شرکت های زیادی فعالند، اما اگر شما هم به دنبال حرفه ای ترین مرجع ممکن هستید، شرکت کنسئو انتخابی هوشمندانه و به صرفه است که تمام انتظارات تان از یک سایت حرفه ای و کاربر پسند را برآورده خواهد کرد. این شرکت با سال ها تجربه و طراحی سایت برای فروشگاه های اینترنتی بسیار معروف، به تمامی اصول و قواعد موجود در این زمینه مسلط بوده و به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن بتوانید یک سایت جذاب و بی رقیب داشته باشید. علاوه بر آن هزینه طراحی سایت در شرکت کنسئو نیز بسیار مناسب بوده و با توجه به امکانات فوق العاده ای که در اختیارتان می گذارد کاملا به صرفه خواهد بود.

خدمات و امکانات طراحی سایت کنسئو

خدمات ویژه ای که شما را از سایر رقبای تان متمایز خواهد کرد شامل موارد زیر است:

ظاهری جذاب همراه با طراحی اصولی

قطعا داشتن سایتی جذاب از مهم ترین اهداف مطرح در ساخت سایت حرفه ای می باشد، اما تمام ماجرا نیست و سرعت لود شدن و سایر فاکتورها نیز از مواردی اند که باید به آن توجه کنید. از همین جهت کنسئو در تمام این مسیر به حرفه ای ترین شکل ممکن همراه شما خواهد بود.

امکانات کامل

با طراحی سایت در این شرکت تمامی امکانات و ابزارهایی که برای گسترش کسب و کارتان نیاز دارید، در دسترس شما خواهد بود.

استانداردهای جهانی

کنسئو برای آنکه بتوانید پلتفرمی مطابق با قواعد و الگوریتم های جهانی داشته باشید، تمامی استانداردهای لازم در این مسیر را در وب سایت تان پیاده سازی خواهد کرد.

پشتیبانی و آموزش

بعد از اتمام طراحی سایت شما از ویژگی پشتیبانی و همچنین آموزش های لازم برای استفاده از آن بهره مند خواهید شد تا هر آنچه را که نیاز دارید از معتبر ترین مرجع ممکن فرا بگیرید.

هزینه طراحی سایت در شرکت کنسئو

کنسئو یک شرکت طراحی سایت و سئو کاملا حرفه ایست که تمامی جنبه های مورد نیاز برای طراحی یک سایت موفق را پوشش خواهد داد. هزینه ها نیزبا توجه به پلن انتخابی و امکاناتی که مدنظر دارید کاملا متفاوت خواهد بود، اما به طور کلی هزینه رایج ترین خدمات ارائه شده در این وب سایت به شرح زیر می باشد:

  • طراحی سایت با قالب آماده وردپرس: شروع قیمت از ۶ میلیون تومان
  • طراحی سایت با قالب اختصاصی وردپرس: شروع قیمت از ۱۲ میلیون تومان
  • برنامه نویسی سایت های فروشگاهی: شروع قیمت از ۸۰ میلیون تومان
  • برنامه نویسی سایت های شرکتی: شروع قیمت از ۴۰ میلیون تومان
  • طراحی پرتال های سازمانی و اداری: شروع قیمت از ۵۰ میلیون تومان
  • طراحی اتوماسیون و رزرواسیون: شروع قیمت از ۵۵ میلیون تومان
  • و..

توجه داشته باشید که در صورت درخواست خدمات دیگری مانند ایجاد باشگاه مشتریان، انتخاب نحوه ارسال کالا و.. باید پیش از سفارش موارد موردنظر را انتخاب کرده و هزینه آن ها را نیز به پکیج اضافه کنید. همچنین شما برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید به وب سایت کنسئو مراجعه کرده و یا با کارشناسان مجرب آن ها تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی

ساخت سایت حرفه ای از اولین قدم ها برای گسترش کسب و کار می باشد که چه از افراد حرفه ای باشید و چه بیزنس نوپایی راه اندازی کرده باشید، برای تان کاربردی و نتیجه بخش خواهد بود. البته طراحی سایت کاری تخصصی همراه با تکنیک های ویژه است که باید آن را به افراد تخصصی بسپارید. ما در این زمینه شرکت کنسئو و خدمات باکیفیت شان را به شما معرفی کردیم تا در صورت نیاز بتوانید با پرداخت به صرفه ترین هزینه طراحی سایت، از یک پلتفرم کاملا حرفه ای و جذاب بهره مند شوید.

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *