how to use spotify blend


آیا می خواهید یک لیست پخش مشترک به سرعت و به راحتی ایجاد کنید؟ نحوه استفاده از Spotify Blend برای ایجاد لیست پخش مشترک با دوستان را در این راهنما بیاموزید.

شما در حال آماده شدن برای یک سفر جاده ای با دوستان هستید. بدیهی است که برای کمک به گذراندن زمان سفر خود به چند آهنگ قاتل نیاز دارید. ایجاد یک لیست پخش بین شما امکان پذیر است، اما تنظیم آن مدتی طول می کشد، و احتمالاً در این راه چند بحث وجود خواهد داشت.

خوشبختانه Spotify Blend می تواند کمک کند. شما می توانید یک لیست پخش انتخاب شده بر اساس ترجیحات موسیقی تا ده نفر در عرض چند ثانیه بسازید. در اینجا نحوه استفاده از Spotify Blend برای ایجاد لیست پخش مشترک با دوستان آورده شده است.

Spotify Blend چیست؟

Spotify Blend قابلیتی است که به شما امکان می دهد تا به طور خودکار یک لیست پخش با حداکثر ده نفر دیگر ایجاد کنید. لیست پخش بر اساس سابقه گوش دادن همه افرادی است که به آن اضافه می کنید.

می‌توانید لیست‌های پخش مشترکی را در Spotify ایجاد کنید که در آن افراد متعددی می‌توانند آهنگ‌ها را اضافه کنند، ویرایش کنند و آهنگ‌ها را دوباره ترتیب دهند، اما این یک فرآیند دستی است که از کاربران می‌خواهد آهنگ‌ها را خودشان اضافه کنند. Spotify Blend به طور خودکار یک لیست پخش انتخاب شده بر اساس سابقه گوش دادن همه افرادی که بخشی از Blend هستند ایجاد می کند.

هر آهنگ در لیست پخش دارای نمادی برای شناسایی حساب شخصی است که آهنگ اضافه شده به لیست پخش را بر عهده داشته است، بنابراین می‌توانید ببینید کدام آهنگ‌های «شما» و کدام یک از اعضای دیگر Blend هستند. Blend همچنین روزانه به روز می شود، بنابراین هرگز یک لیست پخش مشابه را دو بار نخواهید شنید.

Spotify Blend برای موقعیت هایی مانند سفرهای جاده ای با چند نفر عالی است. شما می توانید فوراً یک لیست پخش ایجاد کنید که سلیقه های موسیقی همه را با هم ترکیب کند تا حداقل برخی از آهنگ های موجود در لیست پخش را بشناسید و از آن لذت ببرید.

شما همچنین می توانید یک Spotify Blend با تعداد محدودی از هنرمندان ایجاد کنید. این کار ترکیبی از آهنگ های هنرمند، برخی از آهنگ های مورد علاقه او توسط هنرمندان دیگر و برخی از آهنگ های شما ایجاد می کند. همچنین می توانید ببینید که چقدر سلیقه موسیقی شما با آنها مطابقت دارد. اما در حال حاضر تنها چند هنرمند وجود دارند که امکان انجام این کار با آنها وجود دارد.

نحوه استفاده از Spotify Blend برای ایجاد لیست پخش با دوستان

اگر می‌خواهید از Spotify Blend برای ایجاد یک لیست پخش با دوستان خود استفاده کنید، این کار سریع و آسان است، اگرچه اصلاً واضح نیست مگر اینکه بدانید چگونه. شما می توانید یک Blend را فقط با یک نفر دیگر یا حتی با ده نفر ایجاد کنید.

نحوه ایجاد ترکیب Spotify در موبایل

می توانید Blends را هم در موبایل و هم روی دسکتاپ ایجاد کنید. روند مشابه است، اما ایجاد یک ترکیب در تلفن همراه اشتراک‌گذاری پیوند دعوت شما را آسان‌تر می‌کند.

برای ایجاد یک Spotify Blend با دوستان در تلفن همراه:

  1. باز کن Spotify برنامه
  2. روی ضربه بزنید جستجو کردن آیکون.
    جستجوی spotify
  3. در قسمت جستجو در بالای صفحه ضربه بزنید.
    قسمت جستجوی spotify
  4. «blend» را تایپ کرده و انتخاب کنید مخلوط کنید از نتایج
    ژانر ترکیبی spotify
  5. ضربه زدن یک ترکیب ایجاد کنید.
    spotify یک ترکیب ایجاد می کند
  6. در پایین صفحه دعوت، روی آن ضربه بزنید دعوت دکمه.
    دکمه دعوت spotify
  7. از گزینه های اشتراک گذاری تلفن خود برای ارسال پیوند دعوت به شخصی که می خواهید با او ترکیب بسازید، استفاده کنید.
    لینک دعوت به اشتراک گذاری spotify
  8. وقتی شخص درخواست شما را قبول کرد، Blend جدید ایجاد شده خود را در کنار آن خواهید دید یک ترکیب ایجاد کنید دکمه در ساخته شده برای تو بخش.
    نتیجه ترکیب اسپاتیفای
  9. روی Blend ضربه بزنید تا لیست پخش خود را ببینید. هر آهنگ یک نماد در کنار خود خواهد داشت که نشان می دهد آهنگ از کدام موسیقی انتخاب شده است.
    نمادهای اکانت spotify
  10. در بنر بالای Blend، یک نماد متحرک را مشاهده خواهید کرد.
    نماد داستان spotify
  11. روی نماد ضربه بزنید تا اطلاعاتی در مورد مطابقت سلیقه های موسیقی خود و همچنین اطلاعات مربوط به آهنگ هایی که هر دو دوست دارید مشاهده کنید.
    اسپاتیفای تطبیق ترکیبی
  12. برای دعوت افراد بیشتری به Blend خود، روی آن ضربه بزنید بیشتر را دعوت کنید آیکون.
  13. ضربه زدن بیشتر را دعوت کنید. می توانید پیوند دعوت را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید. باید توجه داشته باشید که هر کسی را که به یک Blend دعوت می کنید می تواند افراد را نیز به آن Blend دعوت کند.
    spotify بیشتر دعوت کند

نحوه ایجاد یک ترکیب Spotify در رایانه شخصی یا مک

شما همچنین می توانید یک Blend در دسکتاپ ایجاد کنید، اگرچه گزینه های اشتراک گذاری مشابهی را که در تلفن همراه انجام می دهید، دریافت نمی کنید. در عوض، پیوند دعوت شما در کلیپ‌بورد شما کپی می‌شود تا هر طور که صلاح می‌دانید به اشتراک بگذارید.

برای ایجاد Spotify Blend در دسکتاپ:

  1. باز کن Spotify برنامه
  2. کلیک کنید بر روی جستجو کردن نماد در منوی سمت چپ
    جستجوی spotify
  3. در قسمت جستجو کلیک کنید.
    قسمت جستجوی spotify
  4. «blend» را در قسمت جستجو تایپ کنید و روی آن کلیک کنید مخلوط کنید ژانر از نتایج جستجو
    ژانر ترکیبی spotify
  5. کلیک یک ترکیب ایجاد کنید.
    spotify ایجاد ترکیب
  6. در پایین دوستان را دعوت کنید صفحه، کلیک کنید دعوت دکمه.
    دکمه دعوت spotify
  7. پیامی خواهید دید که تأیید می کند پیوند دعوت در کلیپ بورد کپی شده است.
    پیوند دعوت spotify در کلیپ بورد کپی شد
  8. اکنون می توانید این پیوند را از طریق ایمیل یا برنامه پیام رسانی به اشتراک بگذارید.
  9. وقتی گیرنده دعوت شما را پذیرفت، Blend جدید را در قسمت مشاهده خواهید کرد ساخته شده برای ما بخش، در کنار یک ترکیب ایجاد کنید آیکون.
    مخلوط اسپاتیفای
  10. Blend را انتخاب کنید و می توانید لیست پخش جدید ایجاد شده را ببینید. هر آهنگ دارای نمادی است که نشان می دهد موسیقی از کدام شخص آمده است.
    آهنگ های ترکیبی spotify
  11. برخلاف تلفن همراه، هیچ گزینه ای برای مشاهده Blend Story شما وجود ندارد و هیچ راه سریعی برای دعوت افراد اضافی به Blend وجود ندارد. اگر می‌خواهید افراد دیگری را به Blend خود اضافه کنید، باید پیوند دعوت اصلی را که ارسال کرده‌اید کپی و جای‌گذاری کنید.

نحوه استفاده از Spotify Blend برای ایجاد لیست پخش با هنرمندان

Spotify همچنین به ما توانایی ایجاد Blends را با تعداد محدودی از هنرمندان محبوب داده است. این نه تنها به شما امکان می دهد یک لیست پخش بسازید که ترکیبی از موسیقی مورد علاقه شما و موسیقی مورد علاقه یک هنرمند مشهور است، بلکه به شما امکان می دهد ببینید که چقدر سلیقه موسیقی شما با آن هنرمند مطابقت دارد.

برای ایجاد ترکیب با یک هنرمند به یک پیوند خاص نیاز دارید.

برای ایجاد یک Spotify Blend با یک هنرمند:

  1. این مقاله را در مرورگری باز کنید که در همان دستگاهی است که برنامه Spotify را در آن نصب کرده اید. این می تواند در رایانه شخصی، مک یا دستگاه تلفن همراه باشد.
  2. برای ایجاد یک ترکیب با آن هنرمند، یکی از پیوندهای زیر را کلیک کنید (این لیست ممکن است کاملاً جامع نباشد، بنابراین مطمئن شوید که وب سایت Spotify را برای هر هنرمند دیگری بررسی کنید):
  1. Your Blend با ترکیبی از آهنگ های هنرمند، برخی از آهنگ های مورد علاقه او و برخی از آهنگ های شما ساخته شده است.
    ترکیب هنرمند spotify
  2. در تلفن همراه، می‌توانید با ضربه زدن روی نماد متحرک، Blend Story خود را ببینید.
    نماد داستان ترکیبی spotify
  3. خواهید دید که موسیقی شما چقدر با هنرمند مطابقت دارد.
    نرخ مسابقه spotify

لذت بردن از لیست پخش Spotify شما

اگر می‌خواهید یک لیست پخش سریع با افراد دیگر ایجاد کنید، بدون اینکه بخواهید چه کسی آهنگ‌ها را اضافه کند، دانستن نحوه استفاده از Spotify Blend برای ایجاد لیست‌های پخش مشترک با دوستان می‌تواند به شما کمک کند. نکات و ترفندهای مفید دیگری برای Spotify وجود دارد که می توانید برای بهبود تجربه شنیداری خود یاد بگیرید.

اگر برای پیدا کردن آهنگ‌های مورد نظرتان مشکل دارید، نکات و ترفندهای مفیدی برای جستجوی Spotify وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید. اگر تعداد زیادی آهنگ را دوست داشته اید و برای یافتن آهنگی که می خواهید به آن گوش دهید در تلاش هستید، می توانید یاد بگیرید که چگونه آهنگ ها را در Spotify مرتب کنید. و اگر می خواهید با همخوانی همه اطرافیان خود را آزار دهید، باید بدانید که چگونه اشعار را در Spotify مشاهده کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *