چک لیست سئو داخلی

اگر در مورد رتبه بالاتر وب سایت خود در گوگل جدی هستید، دانستن مولفه های حیاتی یک استراتژی موثر SEO در صفحه ضروری است. به همین دلیل است که این چک لیست سئو داخلی و راهنمای سئو داخلی برای شما طراحی شده است.

این تفاوت بین دریافت ترافیک ارگانیک، رتبه بندی بالا در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) و کسب اعتباری است که سایت شما شایسته آن است یا تقریباً کشف نشده باقی می ماند.

نگاهی دقیق تر به همه چیزهایی که بازاریابان عصر دیجیتال برای تسلط بر SERP ها در سال 2023 و بعد از آن باید بدانند، بیندازید، که به راحتی در یک مکان با این چک لیست سئو داخلی جمع آوری شده است.

درک سئو داخلی

سئو داخلی، که به عنوان سئو در سایت یا بهینه سازی در سایت نیز شناخته می شود، شامل تمام تاکتیک ها و تنظیماتی است که شما مستقیماً در وب سایت خود برای افزایش رتبه آن در گوگل انجام می دهید .

این شامل بهینه سازی عناصر مختلف صفحات وب شما، مانند محتوا، متا تگ ها و URL ها است تا سایت شما برای موتورهای جستجو و کاربران جذاب تر و مرتبط تر شود.

با انجام این کار، شانس خود را برای رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو و جذب ترافیک ارگانیک بیشتر افزایش می دهید.

هرچه سایت و محتوای شما بهتر بهینه شود، تجربه کاربری کلی سایت شما بهتر است. 

یک تجربه کاربری عالی، که شامل محتوای مفید و یک رابط کارآمد است، به ناچار منجر به رتبه بهتر در SERP، ترافیک بیشتر و بازگشت سرمایه بهتر می شود.

اگر به آن نیاز دارید، چک لیست سئو داخلی ما را در زیر دانلود کنید. هنگامی که آن را دریافت کردید، این راهنما را گام به گام دنبال کنید، و ما شما را در تکمیل آن به راحتی راهنمایی می کنیم. فقط محکم بنشین و اجازه بده در این راه به تو کمک کنیم!

1. تحقیق و بهینه سازی کلمات کلیدی را انجام دهید

کلمات کلیدی هوشمند ضربان قلب هر کمپین عالی سئو هستند، بنابراین هیچ چک لیست سئوی درون صفحه را نمی توان بدون تحقیق کلمات کلیدی کامل در نظر گرفت . 

کلمات کلیدی هدف را برای بهینه سازی محتوا شناسایی کنید

از ابزارهای قابل اعتماد تحقیق کلمات کلیدی مانند SEMrush Keyword Magic Tool یا Ahrefs Keyword Generator برای شناسایی بهترین فرصت های رتبه بندی سایت خود استفاده کنید. 

به دنبال کلمات کلیدی و عبارات کلیدی باشید که بین حجم جستجوی بالا و رقابت کم، نقطه ای شیرین ایجاد کنند تا شانس موفقیت خود را به حداکثر برسانید.

با این حال، زمانی که هدف شما هدف قرار دادن جایگاه‌های خاص، کلمات کلیدی طولانی، یا مخاطبان محلی است، در نظر گرفتن کلمات کلیدی کم حجم نیز ضروری است .

اینها ممکن است به صورت جداگانه حجم جستجوی کمتری داشته باشند، اما در مجموع می توانند ترافیک ارزشمند و بسیار هدفمند را جذب کنند و به شما کمک کنند در زمینه های تخصصی برجسته شوید.

بهینه سازی متا تگ ها با کلمات کلیدی مرتبط

کلمات کلیدی را به عناصر مهم روی صفحه مانند عناوین، متا تگ ها و URL ها اضافه کنید تا به نشان دادن ارتباط مرتبط صفحه خود با موتورهای جستجو و کاربران کمک کنید.

با ترکیب استراتژیک کلمات کلیدی مرتبط در این عناصر، شانس ایندکس شدن دقیق صفحه و نمایش برجسته در نتایج جستجو را افزایش می دهید .

این نه تنها دید شما را در موتور جستجو افزایش می دهد، بلکه اطلاعات ارزشمندی را در مورد محتوا و تمرکز صفحه شما در اختیار بازدیدکنندگان بالقوه قرار می دهد و در نهایت احتمال جذب ترافیک ارگانیک مرتبط را افزایش می دهد.

کلمات کلیدی را به طور طبیعی در سراسر محتوا ترکیب کنید

گوگل محتوایی را اولویت بندی می کند که به طور کامل موضوع را پوشش می دهد و طوری نوشته می شود که برای خوانندگان انسانی به خوبی جریان پیدا کند و اسکن شود. به همین دلیل از استفاده اجباری یا سنگین از کلمات کلیدی به نفع افزودن کلمات کلیدی به طور طبیعی خودداری کنید.

2. از کیفیت و ارتباط محتوا اطمینان حاصل کنید

روزهایی که تنها کاری که می‌بایست انجام می‌داد این بود که از یک کلمه کلیدی چند بار در هر صفحه برای رتبه‌بندی استفاده می‌کردید، مدت‌هاست گذشته است. امروزه، رتبه های بالای SERP همه در مورد دو عامل کلیدی است: کیفیت و ارتباط.

محتوای ارزشمند، آموزنده و جذاب ایجاد کنید

محتوایی که رتبه بندی می کند، محتوایی است که منحصر به فرد، اصلی، جذاب و با کیفیت بالا است. و شما نیاز به یک جریان ثابت از آن دارید تا واقعاً در صدر سئو بمانید.

ثبت نام برای یک سرویس تولید محتوای قابل اعتماد مانند.writeraccess.com  یا خدمات سئو و محتوا canseo.ir را در نظر بگیرید تا تولید محتوا را ساده کنید. ابزارهای پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی، حدس و گمان را برای یافتن نویسندگان و سازندگان مناسب برای سایت شما از بین می برند و ساختن یک تیم رویایی را آسان می کند که با چند کلیک قابل محاسبه است.

محتوا را با هدف کاربر تراز کنید و به سوالات آنها پاسخ دهید

می‌توانید با در نظر گرفتن دقیق هدف جستجوی کاربر هنگام ایجاد محتوای خود، ارتباط را پوشش دهید – “چرا” که در وهله اول باعث شد آنها جستجو را انجام دهند . محتوا باید مفید و گوارا باشد و به تمام سوالات داغ کاربر پاسخ دهد.

برای پی بردن به هدف جستجو، خود را به جای مخاطب هدف خود قرار دهید و به مشکل یا اطلاعات خاصی که آنها به دنبال آن هستند فکر کنید.

تحقیقات کاملی برای کلمات کلیدی انجام دهید و نتایج جستجو را تجزیه و تحلیل کنید تا مضامین و الگوهای رایج ظاهر شده را درک کنید.

علاوه بر این، به سوالات جستجوی مرتبط، بازخورد کاربران و تعامل با مخاطبان خود برای به دست آوردن بینش در مورد نیازها و ترجیحات آنها توجه کنید.

با درک هدف آنها، می توانید محتوایی ایجاد کنید که نه تنها سؤالات آنها را برآورده کند، بلکه با علایق آنها نیز طنین انداز شود، که منجر به تعامل بهتر و در نهایت رتبه بالاتر موتورهای جستجو می شود.

طول محتوا، سرفصل ها و خوانایی را بهینه کنید

با استفاده عاقلانه از عناصر روی صفحه مانند سرفصل‌ها و عنوان‌های فرعی، اطمینان حاصل کنید که قطعات طولانی‌تر خوانا، قابل بررسی و هضم آسان هستند. 

به عنوان مثال، محتوای خود را به بخش های منطقی با عناوین توصیفی تقسیم کنید که ایده روشنی از آنچه هر بخش پوشش می دهد را ارائه می دهد.

این نه تنها به کاربران کمک می‌کند تا بدون زحمت در محتوای شما حرکت کنند، بلکه موضوعات کلیدی مورد نظر شما را به موتورهای جستجو سیگنال می‌دهد.

علاوه بر این، از نقاط گلوله، لیست های شماره گذاری شده و پاراگراف های کوتاه برای افزایش خوانایی استفاده کنید . این قالب بندی محتوا را قابل اسکن تر می کند و به کاربران این امکان را می دهد تا به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.

استفاده از ابزاری مانند Yoast را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که تمام جنبه‌های سئوی درون صفحه‌تان قبل از انتشار درست است.   

3. تگ های عنوان قانع کننده و توضیحات متا

تولید محتوای باورنکردنی که واقعاً نیازهای کاربران شما را برآورده می‌کند و به همه نگرانی‌های آن‌ها پاسخ می‌دهد، تنها بخشی از آن چیزی است که برای ایجاد سئو در صفحه لازم است. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که کاربران در وهله اول مجبور به کلیک بر روی نتیجه جستجوی شما هستند.

اینجاست که عناصر ابرداده به خوبی ساخته شده مانند تگ های عنوان و توضیحات متا وارد می شوند. 

از ابزارهایی مانند TextMagic و Hey Meta برای کمک به حذف حدس و گمان از وظایفی مانند موارد زیر استفاده کنید.

عناوین قانع کننده و توصیفی ایجاد کنید

عناوین توصیفی مناسب به کاربر اجازه می دهد تا بداند صفحه درباره چیست و در عین حال کنجکاوی او را به اندازه کافی تحریک می کند تا کلیک را تشویق کند.

برای رسیدن به این هدف، استفاده از کلمات قدرت یا افعال عملی را در نظر بگیرید که احساسات یا فوریت را برمی انگیزند . به‌عنوان مثال، به‌جای عنوان ساده‌ای مانند «راه‌هایی برای بهبود بهره‌وری»، از عنوان متقاعدکننده‌ای مانند «با این استراتژی‌های اثبات‌شده بهره‌وری خود را افزایش دهید» استفاده کنید.

علاوه بر این، می‌توانید از اعدادی مانند «۵ نکته برای خواب بهتر» یا «۱۰ مقصد برتر سفر» استفاده کنید، زیرا تمایل دارند توجه را به خود جلب کنند و ساختار محتوا را نشان دهند.

علاوه بر این، عناوین خود را متناسب با هدف جستجوی کاربر تنظیم کنید. اگر کاربران به دنبال راه حلی برای مشکل هستند، آن را مستقیماً در عنوان خود بنویسید، مانند «مشکلات مراقبت از پوست خود را با این 5 مرحله آسان حل کنید».

با ایجاد تعادل مناسب بین توصیفی و متقاعدکننده بودن ، می توانید کاربران را به کلیک بر روی محتوای شما و افزایش احتمال تعامل و تبدیل ترغیب کنید.

برای بهبود نرخ کلیک، توضیحات متا قانع کننده ای بنویسید

توضیحات متا (توضیحاتی که مستقیماً در زیر عنوان در SERP ظاهر می شوند) باید بر اساس وعده ارائه شده توسط عنوان باشد.

این توضیحات باید کاربر را متقاعد کند که این محتوایی است که به دنبال آن است و به درخواست او پاسخ می دهد یا مشکل او را حل می کند .

4. از تگ های هدر در چک لیست سئو داخلی استفاده کنید

محتوای مفیدی که به سوالات و نگرانی های کاربر می پردازد، کلید جلب توجه گوگل و دستیابی به رتبه های برتر SERP است که وب سایت شما شایسته آن است. به همین دلیل است که محتوای طولانی این روزها بسیار مفید است.

با این حال، هرچه محتوا طولانی تر و درگیرتر باشد، سازماندهی منطقی محتوا و اطمینان از خوانایی خوب مهم تر است. 

از تگ های هدر به طور موثر برای سازماندهی محتوا استفاده کنید

استفاده صحیح از تگ‌های هدر (H1، H2، H3، و غیره) برای سئوی کارآمد در صفحه ضروری است. محتوای شما را ساده و سازماندهی می‌کند و به مرور و هضم آن آسان می‌شود.

با شروع با طرح‌های کاملاً برنامه‌ریزی‌شده که نکات کلیدی شما را پوشش می‌دهد و استفاده ماهرانه از تگ‌های هدر می‌کند، از ساختار هدر مؤثر در محتوای خود اطمینان حاصل کنید.

رئوس مطالب همچنین به هدایت نویسندگان استخدام شده در فرآیند تولید محتوا کمک می کند.

کلمات کلیدی مرتبط را در تگ های هدر بگنجانید

با افزودن کلمات کلیدی به تعداد تگ های خود که طبیعی به نظر می رسد، ارزش سئوی صفحه را افزایش دهید. 

ابزارهایی که به شما کمک می کنند تا به طور عاقلانه از تگ های سرصفحه استفاده و بهینه سازی کنید، عبارتند از SEO Site Checkup و Header Checker .

5. بهینه سازی چگالی کلمات کلیدی و مکان در چک لیست سئو داخلی

من می دانم که ما کلمات کلیدی را زیاد ذکر کرده ایم، اما به این دلیل است که آنها واقعا اهمیت دارند.

هنگامی که صحبت از استراتژی ها و نکات سئوی داخلی صفحه می شود، قرار دادن کلمات کلیدی بسیار مهم است. برای کل محتوای خود، استفاده از کلمات کلیدی طبیعی بهترین است، اما شما همچنین می خواهید از آنها در مکان های خاص استفاده کنید.

تراکم کلمات کلیدی مناسب را در سراسر محتوا حفظ کنید

به طور پیوسته از کلمات کلیدی در سرتاسر محتوای خود به روشی استفاده کنید که احساس ارگانیک داشته باشد و به جریان متن کمک کند. 

ابزارهایی که می توانند در انجام این کار به شما کمک کنند عبارتند از Hoth Free Keyword Density Tool و GeoRanker .

کلمات کلیدی مرتبط را به طور طبیعی در سرفصل ها و محتوای خود بگنجانید، اما از پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید، که می تواند به خوانایی و سئو آسیب برساند . برای تعادلی که با هدف کاربر همسو باشد و اطلاعات ارزشمندی را ارائه دهد، تلاش کنید.

به طور استراتژیک کلمات کلیدی را در قسمت های مهم مانند سرفصل ها و پاراگراف های اول قرار دهید

کلمات کلیدی باید در عنوان صفحه و تگ عنوان و حداقل دو عنوان شما ظاهر شوند. آن را در 100 کلمه اول محتوای خود (که معمولاً مقدمه است)، توضیحات متا، URL و نام فایل های تصویری خود وارد کنید.

6. ساختار URL و معماری سایت مناسب SEO را ایجاد کنید

ساختار سایت یک نکته ضروری برای هر چک لیست جامع سئو داخلی صفحه است. گوگل در کار هدایت کاربران به سایت‌هایی است که تجربه کاربری برتری را ارائه می‌دهند، و وب‌سایتی که سازمان‌دهی نشده است و به سختی قابل پیمایش است، این کار را انجام نمی‌دهد.

URL های ساختار یافته و کاربر پسند ایجاد کنید

URL ها را بر اساس یک سیستم منسجم و منسجم ایجاد کنید. URL ها باید ساده باشند و به جای یک رشته اعداد طولانی، کلمات کلیدی با حروف کوچک داشته باشند. 

این منبع مفید از Google Search Central نکات و نکات ساختار URL ایده آل را پوشش می دهد.

ساختار وب سایت را برای ناوبری و خزیدن آسان سازماندهی کنید

اطمینان حاصل کنید که سایت شما هم برای بازدیدکنندگان و هم برای ربات های خزنده موتور جستجو آسان است. این بدان معناست که سایت شما باید بصری و منطقی سازماندهی شود . 

برای مروری مفید از ساختارهای مختلف سایت و نکاتی برای اجرای صحیح آنها به این مقاله مفید Webflow مراجعه کنید.

7. استراتژی های پیوند داخلی را اجرا کنید

گوگل از وب سایت هایی حمایت می کند که یافتن هر چه بیشتر اطلاعات مفید را برای بازدیدکنندگان بسیار آسان می کنند. به همین دلیل، ساختار کلی لینک یکی از اجزای کلیدی یک استراتژی موثر سئو در صفحه است.

پیوندهای داخلی مرتبط را برای ساختار بهتر وب سایت ایجاد کنید

استفاده از لینک داخلی هوشمند می تواند منابع مفید و اضافی را به کاربران پیشنهاد دهد که ممکن است در ابتدا آنها را در نظر نگرفته باشند. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که صفحات مربوطه در سایت شما به درستی متصل و مرتبط با یکدیگر هستند . 

منابع مفید را در Google Search Central و Moz بررسی کنید تا درباره بهترین شیوه های پیوند دادن و موارد دیگر بیشتر بدانید.

از متن لنگر توصیفی برای پیوند داخلی استفاده کنید

انکر تکست ها کلمات یا عبارات قابل کلیک در یک هایپرلینک هستند که کاربران را به صفحه دیگری، یا در همان وب سایت (پیوند داخلی) یا به یک سایت خارجی هدایت می کند.

اهمیت استفاده از انکر تکست توصیفی در توانایی آن در ارائه ایده روشنی به کاربران از محتوای پیوند شده و ارتباط آن است، تجربه کلی مرور آنها را بهبود می بخشد و آنها را تشویق می کند تا روی آن کلیک کنند .

از عبارات توصیفی و مرتبط برای متن لنگر خود استفاده کنید تا سئوی صفحه را تقویت کنید و کاربر را در مورد نوع محتوایی که به آن پیوند می دهید مطلع کنید. 

استراتژی پیوند داخلی خود را با پیوندهای خارجی تکمیل کنید. به سایت‌هایی با اعتبار دامنه بالا پیوند دهید تا به Google نشان دهید که انتخاب‌های هوشمندانه‌ای دارید و می‌توانید به آنها اعتماد کنید.

8. بهینه سازی تصاویر و چند رسانه ای در چک لیست سئو داخلی

تصاویر، فیلم‌ها، گرافیک‌ها، نمودارها و سایر اشکال چند رسانه‌ای بخش‌های حیاتی در بهینه‌سازی وب‌سایت شما هستند. اما، مانند سایر عناصر موجود در صفحه، مهم است که آنها را با در نظر گرفتن SEO تنظیم کنید.

فشرده سازی و بهینه سازی تصاویر برای بارگذاری سریعتر

از تصاویر و تصاویر به صورت استراتژیک برای افزودن علاقه و ارزش بصری به محتوای درون صفحه خود استفاده کنید. اما همچنین مطمئن شوید که تصاویر به درستی فشرده شده اند تا زمان بارگذاری بهینه شده و نرخ پرش شما کاهش یابد. 

برای اطلاعات مفیدتر به این منبع از WPEngine نگاهی بیندازید .

متن جایگزین و شرح توصیفی را به تصاویر اضافه کنید

زیرنویس‌های توصیفی و متن جایگزین تصویر (یا تگ‌های جایگزین) نیز بسیار مهم هستند. این عناصر نه تنها به دسترسی به تصاویر برای افراد دارای اختلالات بینایی کمک می کنند، بلکه به افزایش رتبه بندی SEO و SERP در صفحه شما کمک می کنند . 

این راهنمای Shopify حاوی نکات مفیدتری است.

9. بررسی کنید که آیا صفحه شما ایندکس شده است یا خیر

به طور طبیعی، علامت زدن تمام موارد موجود در یک چک لیست خوب SEO در صفحه، شروعی محکم برای تعیین استراتژی سئوی مداوم شما است. اما برای اینکه یک صفحه مشخص برای کلمات کلیدی انتخابی شما رتبه بندی کند، باید به درستی ایندکس شود.

برخی از عوامل می توانند از ایندکس شدن یک صفحه آنطور که باید جلوگیری کنند. گاهی اوقات این یک خطای ساده نمایه سازی است . اما در موارد دیگر، دلیل عملی تری برای مقابله وجود دارد، مانند مشکل صفحه تکراری یا فایل robots.txt که می تواند به ربات های جستجوگر بگوید که صفحه را نادیده بگیرند.

ابزارهای مناسب می توانند تشخیص ایندکس شدن یا نبودن یک صفحه را آسان کنند و همچنین نکاتی را در مورد چگونگی رفع آن به شما ارائه می دهند. با کنسول جستجوی گوگل و SEMrush شروع کنید ، دو مورد ضروری که باید در جیب پشتی هر متخصص سئو باشد.

10. Schema Markup را در چک لیست سئو داخلی اعمال کنید

هرچه گوگل در مورد نوع سایتی که اجرا می کنید و هر قسمت از محتوای موجود در آن اطلاعات بیشتری داشته باشد، سئوی کلی روی صفحه شما کارآمدتر خواهد بود. استفاده از نشانه‌گذاری طرحواره یکی از راه‌های مؤثرتر برای گفتن چیزهایی است که به ربات‌های جستجوگر نیاز دارید. 

مزایای نشانه گذاری طرحواره برای موتورهای جستجو را بدانید

نشانه گذاری طرحواره (یا داده های ساختاریافته) یک زبان برنامه نویسی منحصر به فرد است که اطلاعات کلیدی در مورد سایت شما را به ربات های خزنده منتقل می کند . 

طرحواره نه تنها به گوگل کمک می کند تا صفحات شما را با دقت بیشتری رتبه بندی کند، بلکه یک جنبه مهم رتبه بندی برای ویژگی های کلیدی SERP مانند ریچ اسنیپت های گوگل (یا نتایج غنی) است.

انواع طرحواره های مرتبط را برای محتوای خود شناسایی کنید

نشانه گذاری طرحواره مناسب نیاز به دانش خاصی دارد، اما غیرممکن است. این راهنمای مفید SEMrush را برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه شناسایی نوع طرحواره مناسب برای سایت و تکه‌های محتوای خود بررسی کنید .

برای بهبود نمایش نتایج جستجو، نشانه گذاری طرحواره را پیاده سازی کنید

ابزار جامعی مانند راهنمای نشانه گذاری داده های ساختاریافته خود گوگل می تواند به حذف حدس و گمان از مدیریت نشانه گذاری طرحواره سایت شما کمک کند. به سادگی یک نوع داده را مشخص کنید و URL یا کد HTML یک صفحه وب را برای تجزیه و تحلیل جای‌گذاری کنید – کمک سطح بالا مستقیماً از خود Google.

11. اطمینان از سازگاری با موبایل و طراحی پاسخگو

این روزها، کاربر عادی وب لزوماً از طریق لپ تاپ یا سیستم دسکتاپ استاندارد به موتورهای جستجو دسترسی ندارد. آنها در حال تحقیق بر روی تلفن های هوشمند خود هستند، و زمانی که فرصتی دارند، به جستجوی کسب و کارهای محلی برای بازدید بپردازند.

به همین دلیل، سئوی قوی روی صفحه به معنای اطمینان از سازگاری و پاسخگو بودن سایت شما برای موبایل است. 

برای تجربه کاربری بهینه، وب سایت را موبایل پسند کنید

در این مرحله، تقریباً همه افراد از یک دستگاه تلفن همراه مانند تلفن هوشمند یا تبلت برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌کنند، به خصوص زمانی که در حال حرکت هستند یا در بین کارها در حال گشت و گذار در وب هستند. 

جستجوی موبایلی بیش از 65 درصد از سهم ترافیک اینترنت جهانی را تشکیل می‌دهد و تاکید می‌کند که موبایل دوستی سایت شما چقدر مهم است. 

با رویکرد فعلی نمایه سازی «اول موبایل» Google در مرکز جستجوی Google آشنا شوید و بهترین شیوه ها را برای بهبود سئوی صفحه و تجربه کاربر اجرا کنید.

بهینه سازی طرح و طراحی سایت برای دستگاه های مختلف

تمام جنبه های سایت خود (از جمله تصاویر و سایر عناصر چند رسانه ای) را با در نظر گرفتن دستگاه ها و اندازه های مختلف صفحه نمایش بهینه کنید. اطمینان حاصل کنید که همه چیز همانطور که باید در انواع صفحه نمایش بارگیری می شود. 

و به طور مرتب از ابزاری مانند Google’s Mobile-Friendly Test استفاده کنید تا تجربه کلی کاربر را دوباره بررسی کنید. هر چه دستگاه های بیشتری سایت خود را بهینه کنید، امتیاز کلی سئوی درون صفحه شما بهتر است. 

نتیجه

یک چک لیست سئو داخلی عالی SEO در صفحه چیزی بیش از یک منبع مفید برای حذف حدس و گمان از بهینه سازی است. این کلید تضمین این است که تمام جنبه های سئو عالی به طور مداوم برای رسیدن به موفقیت مورد توجه قرار می گیرد.

برای تسلط بر تمام اصول اولیه، از جمله برخی از جنبه های فنی سئو داخلی (مانند نشانه گذاری طرحواره) وقت بگذارید. همچنین بسیار مهم است که بدانید برای کمک قابل اعتماد به کدام منابع مراجعه کنید. این به ویژه در مورد ایجاد محتوای با ارزش و مقیاس پذیر بیشتر است.

محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *