نحوه ارسال لیست پخش در یک بطری در Spotify


قابلیت Spotify’s Playlist In a Bottle به شما امکان می دهد یک لیست پخش کپسول زمانی از آهنگ های مورد علاقه خود را برای پخش در یک سال ایجاد کنید. در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است.

Spotify، سرویس پخش موسیقی و پادکست محبوب، دارای بسیاری از ویژگی های ضروری است. همچنین کارهای سرگرم کننده ای دارد که می توانید انجام دهید، مانند یافتن و به اشتراک گذاری لیست پخش سالانه Spotify Wrapped خود برای هنرمندانی که در طول سال بیشتر به آنها گوش داده اید.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید و سرگرم‌کننده Spotify، ایجاد «فهرست پخش در یک بطری» است تا در سال آینده برای خود ارسال کنید. این یک ویژگی درون برنامه ای است که به شما امکان می دهد یک کپسول زمانی موزیکال بسازید که تا سال 2024 قفل است.

این فرآیند از برنامه Spotify در اندروید، آیفون یا آیپد ساده است. در اینجا نحوه ایجاد مال شما آمده است.

نحوه ارسال لیست پخش در یک بطری در Spotify

Spotify در حال معرفی ویژگی جدیدی است که به شما امکان می دهد یک لیست پخش را در یک بطری مجازی قرار دهید و سال آینده آن را برای خود ارسال کنید. این تجربه نشان می‌دهد که اکنون از نظر موسیقایی کجا هستید و به شما امکان می‌دهد یک سال بعد در سال 2024 به آینده موسیقایی خود نگاه کنید و سلیقه‌های گوش دادن به موسیقی خود را با هم مقایسه کنید.

ایجاد یک لیست پخش در یک بطری در Spotify ساده است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که به چند سوال پاسخ دهید و یک بطری مجازی یا ظروف دیگر را انتخاب کنید. علاوه بر این، می توانید آهنگ های اضافی را به لیست پخش اضافه کنید، که می توانید در ژانویه آینده به آنها گوش دهید.

برای ایجاد لیست پخش در بطری در Spotify، از این مراحل استفاده کنید:

  1. قبل از شروع، مطمئن شوید که برنامه Spotify در اندروید به روز است یا آخرین نسخه را در iOS دارید.نحوه به روز رسانی برنامه ها در آیفون
  2. پس از به روز رسانی برنامه Spotify، یک مرورگر را باز کنید و به وب سایت Spotify Playlist In a Bottle بروید.یک لیست پخش در یک بطری در Spotify ارسال کنید
  3. را Spotify برنامه به باز می شود لیست پخش در یک بطری صفحه برای شروع فرآیند ایجاد کپسول زمانی موسیقی شما.
  4. کلیک کنید بر روی شروع کنید دکمه در پایین صفحه نمایش.یک لیست پخش را در یک بطری در Spotify ارسال کنید
  5. کپسول زمانی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. به عنوان مثال، می توانید از بین یک دستگاه آدامس، یک جعبه ناهار، یک خرس عروسکی، یک بلوط، یک جیب جین یا یک بطری واقعی انتخاب کنید.
  6. پس از انتخاب مورد خود، روی آن ضربه بزنید بعد دکمه در پایین صفحه نمایش.
  7. به مجموعه ای سریع از سوالات موسیقی پاسخ دهید، مانند آهنگی که باید در سال 2023 به صورت زنده بشنوید، آهنگی که شما را به یاد شخص مورد علاقه تان می اندازد، یا آهنگی که قرار است امسال یکی را ببوسید.

چگونه لیست پخش خود را در یک بطری در Spotify تکمیل کنید

در حالی که برای ایجاد کپسول زمانی لیست پخش موسیقی خود سه سؤال دریافت می‌کنید، می‌توانید با پرسیدن سؤالات بیشتر یا جستجوی دستی آنها، آهنگ‌های بیشتری را اضافه کنید.

  1. هنگامی که مراحل پاسخ دادن به سوالات را طی می کنید، مطمئن شوید که به آن ضربه زده اید بعد بعد از پاسخ دادن به هر سوال را فشار دهید.یک لیست پخش را در یک بطری در Spotify ارسال کنید
  2. پس از تکمیل سوالات، روی آن ضربه بزنید من تمام شده ام دکمه، ادامه بده را فشار دهید یا ضربه بزنید سوال بعدی برای اضافه کردن موسیقی بیشتر به لیست پخش خود در یک بطری.
  3. وقتی آماده شدید، می توانید روی آن ضربه بزنید قفل کنید را فشار دهید تا ادامه دهید.
  4. یا، روی ضربه بزنید اضافه کردن آهنگ ها تا محتوای بیشتری را در کپسول زمان خود قرار دهید.یک لیست پخش را در یک بطری در Spotify ارسال کنید
  5. وقتی سؤالات را کامل کردید و آهنگ ها را اضافه کردید، می توانید کپسول زمان موسیقی خود را به صورت دیجیتالی مهر و موم کنید. علاوه بر این، می توانید ضربه بزنید اشتراک گذاری اگر تمایل دارید کپسول زمانی موسیقی خود را در رسانه های اجتماعی پخش کنید.یک لیست پخش را در یک بطری در Spotify ارسال کنید

امسال از Spotify بیشتر دریافت کنید

Spotify توانایی ایجاد و اشتراک گذاری یک کپسول زمانی موسیقی را با استفاده از مراحل بالا آسان می کند. وقتی کپسول زمانی موزیکال شما مهر و موم شد، در ژانویه 2024 برای شما ارسال می‌شود. آنچه را که سال قبل گوش می‌دادید به شما یادآوری می‌کند.

اگر تازه وارد Spotify هستید یا فقط می خواهید از سرویس استریم بیشتر استفاده کنید، می توانید. به عنوان مثال، در صورت نیاز می‌توانید لیست‌های پخش را به هم بزنید و لیست‌های پخش حذف شده را بازیابی کنید.

Spotify همچنین دارای یک عنصر اجتماعی است و اگر ترجیح می دهید برخی از کاربران شما را دنبال نکنند، می توانید فالوورهای Spotify را حذف کنید. و اگر می‌خواهید بدانید دوستان به چه چیزی گوش می‌دهند، می‌توانید فعالیت دوستان را در Spotify مدیریت کنید. وقتی صحبت از فالوورها می شود، ممکن است دوست نداشته باشید برخی از دوستان برخی از لیست های پخش شما را ببینند، بنابراین می توانید با خصوصی کردن یک لیست پخش در Spotify آنها را پنهان کنید.

در حالی که Spotify به طور کلی یک راه عالی برای گوش دادن به موسیقی و پادکست است، اما بدون مشکل نیست. بنابراین، برای مثال، ممکن است لازم باشد Spotify Shuffle کار نمی کند. همچنین، اگر Spotify همچنان متوقف می‌شود، می‌توانید زمانی که Spotify همچنان متوقف می‌شود، آن را با 9 راه‌حل مختلف برطرف کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *