دستگاه تولیدی زیر 10 میلیون _ خط تولید با 15 میلیون دستگاه های تولیدی 10 تا 15 میلیون تومان کسب و کار تولیدی با 15 الی 30 میلیون تومان و 50

دستگاه های تولیدی زیر 10 15 میلیون در دسته بندی دستگاههای ارزان قیمت و انواع دستگاه های تولیدی کوچک قرار میگیرند. بسیاری از افراد  هستند که در گام اول کسب و کار تولیدی نمی خواهند هزینه چندانی داشته باشند و یا بودجه کافی برای اینکار ندارند و به دنبال کار تولیدی با سرمایه کم و سود بالا هستند. این نوع دستگاه تولیدی زیر 10 میلیون و 15 میلیون تا 30 میلیون الی 50 میلیون برای این افراد طراحی ساخته و تولید می شوند.

شاید در 1403 این عجیب باشد اما امکان دارد

راه اندازی تولیدی کوچک در منزل برای بانوان و یا کار تولیدی در خانه برای آقایان با سرمایه 10 15 میلیون تومان شاید عجیب باشد. آن هم حالا که در ابتدای سال 1403 هستیم و قیمت دلار رشد بسیار بالایی داشته و طبیعتا تجهیزات صنعتی و دستگاههای تولیدی پرسود قیمت بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده اند. ما این مقاله را برای کسانی که قصد ورود به صنعت تولیدات و سرمایه گذاری در خط تولید با ۱۵ میلیون تا 30 الی 50 میلیون هستند آماده کرده ایم. برای این کار نیاز است تا با انواع دستگاه تولیدی زیر 10 میلیون و ده تا شغل تولیدی پر درآمد آشتا شوید.

دستگاههای تولیدی خانگی ارزان قیمت

شاید تا چند سال پیش سودآورترین خط تولید با این رنج پایین قیمت قابل اجرا و راه اندازی بود اما خب در حال حاضر با توجه به افزایش شدید نرخ قیمت ها نمی توان میثل قدیما یکی از بهترین خط تولید ها را داشت. اما می توان با این مقدار بودجه بجای خط تولید خانگی به آن بگوئیم کسب و کار خانگی با دستگاه تولیدی خانگی.

دستگاههایی مثل سشوار صنعتی، دستگاه بسته بندی دستی، دستگاه عرق گیری، دستگاه آسیاب، دستگاه چرخ خیاطی، ستگاه ارده و کره گیر، دستگاه میوه خشک کن کوچک، دستگاه های رب گیری، دستگاه های تفت و شور کن یا دستگاههای آجیل پز و… در نوع مدل های کوچک و خانگی می توانند برای یک کسب و کار در منزل مناسب و کاربردی باشند.

این دستگاه ها در رنج قیمت بالا تر و پیشرفته تر نیز جزو دستگاه های صنعتی پولساز به شمار می روند و ما به شما نوع مدل های خانگی و کوچک را پیشنهاد کردیم که قیمت بسیار ارزان تری دارند.

حتما بخوانید: شماره تلفن کار در منزل بسته بندی جوراب

خط تولید با ۱۵ میلیون ممکن است!؟؟

اگر صادقانه و منطقی بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم قیمت ها به شدت بالا رفتند و نباید انتظار خیلی بالایی از خط تولید با ۱۵ میلیون داشته باشیم؛ و جهت راه اندازی خط تولید ارزان قیمت هم یک حد قیمت باید در نظر بگیریم! بر فرض مثال با تهیه یکی از دستگاههای نام برده شده به با رنج قیمت زیر 10 میلیون و یا 10 15 میلیون یا حتی خط تولید با 30 میلیون تا خط تولید 100 میلیون را نمی توانیم نام آن را یک خط تولید خانگی بگذاریم. زیرا کوچک ترین خطوط تولید نیز حداقل نیاز به داشتن چند دستگاه تولیدی کوچک و فعالیت آن ها در کنار هم دارد.

اما به هرحال با تلاش و همت و پشتکار می توانید با آن ها یک کسب و کار کوچک تولیدی برای خود دست و پا کنید و رفته رفته آن را توسعه دهید تا تبدیل به یک خط تولید کوچک سودآور تبدیل کنید. خصوصا در امروزه که تکنولوژی و فناوری های نوین مثل هوش مصنوعی و چت جی پی تی موجب می شود رفته رفته انواع مختلفی از انواع دستگاه تولیدی جدید ساخته شوند و به بازار عرضه شوند. این نه تنها در قیمت دستگاههای مدل قدیمی تاثیر می گذارد و موجب ارزان تر شدن و تنظیم بازار می گردد بلکه فرصت خوبی برای شروع کسب و کار های جدید را به مردم می دهد.

پیشنهاد من برای افرادی که میخواهند شغل جدیدی ایجاد کند سرمایه گذاری برای خط تولید با 200 میلیون تومان است!

سخنان پایانی

در آخر به شما بگوییم که هر چیزی ممکن است و هیچوقت از هدف نا امید نشوید. انواع بهترین خط تولید در ایران را در نظر بگیرید و راجب آنها تحقیق کنید می بینید که صاحبان آنها نه با دستگاه های تولیدی پرسود گران قیمت شروع کردند و نه با داشتن سرمایه خیلی بالا. اگر گذشته دور آن ها را چک کنید می بینید که در ابتدا یک کارگاه تولیدی کوچک صنعتی و دقیقا مثل شما افرادی بودند که به دنبال کار تولیدی با سرمایه کم می گشتند. اما با پشتکار توانستند به یکی از پرسودترین خط تولید در ایران تبدیل شوند.

در نتیجه شما هم می توانید طرح های صنعتی کوچک مختلف را بررسی کنید، راههای جذب سرمایه و تامین هزینه های اولیه راه پیدا کنید، بهترین ایده برای داشتن تولیدی خانگی کم هزینه را پیدا کنید و کارخانه کوچک خانگی خود را با کمترین هزینه راه اندازی کنید و در آینده به بهترین خط تولید ایران تبدیل کنید.

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *