دستگاه بسته بندی خط تولید محصولات غذایی

انواع مختلف ماشین آلات صنعتی و دستگاه بسته بندی در خط تولید محصولات غذایی را در این مقاله از سایت آموزشی محتوا مارکتینگ به شما معرفی خواهیم کرد. ماشین آلات و انواع دستگاه بسته بندی مختلفی تولید محصولات غذایی پودری – مایعات – گرانولی و… وجود دارد. دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار – دستگاه بسته بندی غلات – دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه – دستگاه بسته بندی بطری – دستگاه بسته بندی چای کیسه ای – دستگاه بسته بندی حبوبات و… از جمله ماشین آلات بسته بندی صنعت مواد غذایی هستند. برای مشاهده محصولات، توضیحات و همچنین خرید بهترین – پیشرفته ترین – ارزان قیمت ترین انواع دستگاه بسته بندی زاگرس ماشین بهترین گزینه در سراسر ایران می باشد.

خط تولید محصولات غذایی و دستگاه بسته بندی خط تولید مواد غذایی

خط تولید محصولات غذایی

محصولات غذایی مثل قند – حبوبات – خشکبار – چیپس – میوه خشک – غلات – نوشیدنی ها- تنقلات – شکر – قهوه و… مهم ترین مصارف عموم مردم است. محصولات غذایی یکی از اصلی ترین تولیدات در سراسر جهان می باشد. بدون محصولات غذایی مشکلات و دردسر های بسیار زیادی در تهدید حیات انسان ها در کره زمین بوجود خواهد آمد.

خط تولید محصولات غذایی فرایند پیچیده و بزرگی می باشد. محصولات کشاورزی تولید می شوند سپس توسط سیستم حمل و نقل به انبار ها ارسال می شوند؛ از انبار به کارخانه و از کارخانه به خطوط بسته بندی و سپس ارسال به فروشگاه ها انجام می شود تا محصولات تولید شده غذایی در دسترس مردم قرار بگیرد. دستگاه بسته بندی در خط تولید محصولات غذایی نقش بسیار مهمی دارد. در ادامه به انواع تجهیزات – ماشین آلات – دستگاه های مهم در خط تولید مواد غذایی خواهیم پرداخت.

اگر به دنبال راه اندازی خط تولید مواد غذایی با سرمایه کم هستید عبارت “زاگرس ماشین کرج” را در گوگل سرچ کنید.

دستگاه بسته بندی در خط تولید محصولات غذایی

بسته بندی در خط تولید محصولات غذایی

با پیشرفت مداوم علم و فناوری، ظهور محصولات مختلف دارویی و فرآوری مواد غذایی چالش های جدیدی را برای فناوری بسته بندی و تجهیزات بسته بندی به همراه آورده است. ماشین آلات بست ‌بندی اتوماتیک نقش مهمی در زمینه گردش دارند. با افزایش فروش مواد غذایی، الزامات عملکرد دستگاه های بسته بندی نیز بیشتر و بیشتر می شود. سیستم‌های فناوری و تکنولوژی در این ماشین آلات صنعتی و دستگاه های بسته بندی روز به روز پیشرفته تر می شود.

حتما بخوانید: بسته بندی چیست؟

انواع دستگاه بسته بندی در خط تولید محصولات غذایی

با بهبود مستمر نیازهای مردم به بهداشت مواد غذایی خصوصا در دوران کرونا و رونق و توسعه پذیرایی و سایر صنایع، کیفیت و ایمنی مواد غذایی و نوشیدنی ها نیز مورد توجه روزافزون قرار گرفته است. در عین حال، این موضوع مستقیماً بر روی توسعه بازار تولید ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی تاثیر گذار است.

دستگاه بسته بندی خط تولید محصولات غذایی

دستگاه های پرکن (کیسه – قوطی – بطری و…)

استفاده از دستگاه پرکن می تواند تولید حجم بالایی از مواد غذایی، دارو و شرکت های شیمیایی روزانه را تحقق بخشد و سپس به شرکت های تولیدی برای دستیابی به هدف تولید با سرعت بالا کمک کند. امروزه شرکت های بیشتری با استفاده از خط تولید دستگاه پرکن خط تولید خود را ارتقا داده اند و متوجه مزایایی شده اند که دستگاه های پرکن می تواند برای آنها به همراه داشته باشد.

این ماشین آلات و دستگاه بسته بندی مواد غذایی نقش مهمی در صنایع غذایی، دارویی و تولید روزانه مواد شیمیایی دارد. راه اندازی خط تولید پرکن ارتباط مستقیمی با کیفیت محصول و راندمان تولید دارد، بنابراین به موضوعی تبدیل شده است که هر شرکت تولیدی باید به آن توجه کند. زاگرس ماشین یکی از بهترین تولید کنندگان انواع دستگاه های پرکن در ایران می باشد. برای دیدن جزئیات و محصولات این مرکز عبارت “دستگاه پرکن زاگرس ماشین” را در گوگل جستجو نمائید.

دستگاه ساشه (مایعات – پودری – گرانولی)

یکی دیگر از اصلی ترین و مهم ترین ماشین آلات و دستگاه بسته بندی در خط تولید صنایع غذایی، دستگاه ساشه است. این دستگاه برای بسته بندی های تکنفره یا یک نفره طراحی و ساخته شده است. این دستگاه به صورت مدل های دو طرف دوخت (مدادی) و  سه طرف دوخت تولید می شود. این دستگاه قادر است مواد غذایی پودری – مایعات غلیظ و رقیق – مواد گرانولی و… را به صورت بسته بندی تک نفره ایجاد کند.

نمونه محصولات ساشه ای برای مثال: ساشه سس – نسکافه – علی کافه – نمک تک نفره – شامپو هتل – سوربیتول و… از انواع ساشه های تولید شده توسط این دستگاه بسته بندی محصولات غذایی می باشد. برای خرید این دستگاه و یا مشاهده مشخصات – تصاویر – قیمت ها و.. کافیست عبارت “دستگاه ساشه زاگرس ماشین” را در گوگل جستجو نمائید.

دستگاه شیرینگ پک

یکی دیگر از انواع ماشین آلات بسته بندی خط تولید محصولات غذایی دستگاه شیرینگ پک می باشد. این دستگاه قادر است انواع محصولات غذایی – مصالح – کتاب – کارتن – بطری های آب و نوشابه – جعبه و… را شرینک پک کند. یعنی یک فیلم یا نایلون شیرینگ را به دور محصولات شما بچسباند؛ تا علاوه بر پلمپ شدن بسته و چاپ لیبل و تاریخ، از محصولات شما در طی نقل و انتقال تا رسیدن به دست مشتری از عواملی مثل رطوبت – حشرات – گرد و خاک – آسیب دیدگی – دستکاری ها و… محافظت می کند.

دستگاه شیرینگ پک دارای انواع مدل های: دستگاه شیرینگ پک کابینی – دستگاه شیرینگ پک تونلی – دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک – دستگاه شیرینگ پک کوچک – شرینک خانگی – شیرینگ پک صنعتی و… می باشد.

دستگاه بسته بندی توزین دار

یکی از اصلی ترین ماشین آلات بسته بندی در خط تولید محصولات غذایی دستگاه بسته بندی توزین دار می باشد. توزین به معنای وزن گیری است. انواع مدل های مختلف آن را به صورت کلی می توان دستگاه بسته بندی تک توزین – دستگاه بسته بندی 2 توزین – دستگاه بسته بندی 4 توزیثن – دستگاه بسته بندی 10 توزین و… نام برد. هرچه تعداد توزین های این دستگاه های بسته بندی بیشتر باشد، سرعت بسته بندی محصولات در خط تولید مواد غذایی بیشتر خواهد بود.

ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی و دستگاه بسته بندی خط تولید محصولات غذایی

تجهیزات بسته بندی در خط تولید محصولات غذایی

تجهیزات مختلفی در خط تولید محصولات غذایی وجود دارد که در کنار دستگاه ها و ماشین آلات بسته بندی از آن ها استفاده می شود. این تجهیزات بسته بندی شامل: انواع نوار نقاله – دستگاه کانوایر – دستگاه خشک کن میوه – دستگاه دوخت – بالابر کاسه ای – بالابر Z- دستگاه شستشوی میوه و سبزی – دستگاه های بوجاری – دستگاه آسیاب – دستگاه پوست کن میوه و سیب زمینی – دستگاه استرچ پالت و… می باشد.

برای خرید تمامی این تجهیزات و دستگاه های معرفی شده می توانید وارد سایت arianzagrosmachinery.com شوید.
توسط این مرکز می توانید انواع بسته بندی سفارشی محصولات خود را توسط دستگاه های پیشرفته تولید نمائید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *