Yelp قرار است از 3 ویژگی جدید برای بهبود تجربه کاربری و ارائه راه‌های بیشتر به کسب‌وکارها برای ارتباط با مشتریان خود، رونمایی کند. ویژگی ها عبارتند از:

  • Yelp تضمینی یک برنامه تضمین رضایت طراحی شده برای ایجاد آرامش خاطر برای کاربرانی که از متخصصان خدمات خانگی درخواست قیمت دارند.
  • یک تجربه جستجوی پیشرفته با استفاده از هوش مصنوعی (AI) و مدل‌های زبان بزرگ (LLM) که به کاربران کمک می‌کند کسب‌وکارهای مناسب را برای نیازهای خود کشف کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.
  • ویدیوی همهجانبه، موضوعات تعاملی، و واکنش‌های جدید در بررسی‌ها، که برای جذاب‌تر کردن مشارکت‌های Yelp طراحی شده‌اند.

Yelp تضمینی یک برنامه تضمین رضایت است که در صورت بروز مشکل در پروژه بهبود خانه، به کاربران تا 2500 دلار را پس می دهد.

با شرکت در برنامه Yelp Guaranteed، کسب و کارها تعهد خود را به خدمات با کیفیت و رضایت مشتری نشان می دهند. شرکت کنندگان برنامه یک نشان Yelp Guaranteed را در لیست های خود ارسال می کنند.

چگونه کار می کند. کاربران در صورت مشارکت و کسب و کار واجد شرایط از طریق ویژگی درخواست قیمت پیشنهادی Yelp از محافظت برخوردار می شوند. اگر کاربران در حل مشکل مستقیماً با کسب و کار با مشکل مواجه شوند – چه به دلیل نارضایتی از کار انجام شده، آسیب اموال مربوط به پروژه، یا عدم حضور کسب و کار برای یک شغل از پیش پرداخت شده باشد، می توانند ادعایی ارائه کنند.

Yelp GIF تضمینی 293x600

دسترسی. Yelp Guaranteed بر اساس فاکتورهای مختلف صلاحیت در حال حاضر برای تبلیغ‌کنندگان واجد شرایط درخواست یک نقل قول فعال است. کاربران با استفاده از فیلتر «Yelp Guaranteed» در جستجو یا جستجوی نشان Yelp Guaranteed در صفحات تجاری واجد شرایط و در برگه «پروژه‌ها»، کسب‌وکاری را پیدا می‌کنند که در برنامه شرکت می‌کنند.

Yelp Guaranteed در دستگاه‌های iOS در سانفرانسیسکو، نیویورک سیتی، شیکاگو، سیاتل و واشنگتن دی سی در دسترس است. برخی از پرتقاضاترین دسته های خدمات خانه را پوشش می دهد، به عنوان مثال، جابجایی، لوله کش، تهویه مطبوع، پیمانکاران، منظره سازان، و برق کاران.

جستجوی پیشرفته. Yelp در تلاش است تا با استفاده از مدل‌های زبان بزرگ آموزش‌دیده با هوش مصنوعی، تجربه جستجوی خود را افزایش دهد.

ویژگی های جستجو اعلام شده عبارتند از:

  • نکات برجسته را مرور کنید که با درک بهتر هدف جستجوی کاربران و برجسته کردن اطلاعات مربوطه از مرورها در قطعه‌های جدیدی که در فهرست‌های کسب‌وکار ظاهر می‌شوند، کشف مشاغل مرتبط را آسان‌تر می‌کنند.
  • پیشنهادات جستجویی که به کاربران کمک می‌کند تا کسب‌وکاری را در هر جایی بر اساس هدف جستجو پیدا کنند، و نه محدود به مکان.
  • یک ویژگی “Surprise Me” برای ارائه پیشنهادات غذایی.
  • برچسب های دسته قابل کلیک که کشف را در جستجو افزایش می دهد. این برچسب‌ها به کاربران امکان می‌دهند جستجوی خود را اصلاح کنند و با کسب‌وکارهای مناسب، به ویژه در دسته‌های رستوران، غذا و تفریحات شبانه ارتباط برقرار کنند.

Yelp انتظار دارد که این ویژگی‌ها باعث افزایش قرار گرفتن در معرض و منجر به درخواست‌ها، بررسی‌ها و در نهایت فرصت‌های تجاری بیشتر برای کسب‌وکارها شود.

GIF Of Surprise Me Experience 298x600
GIF جستجو با برچسب‌های دسته قابل کلیک بررسی نکات برجسته 297x600

ویژگی های جدید تعامل Yelp ویژگی‌های بصری و تعاملی جدیدی را برای کاربران معرفی می‌کند تا تجربیات خود را با کسب‌وکارها به اشتراک بگذارند و با بررسی‌ها درگیر شوند یا به آن واکنش نشان دهند.

ویژگی های جدید با نمایش موثرتر پیشنهادات خود، افزایش تعامل کاربر، افزایش داستان سرایی، بهبود شهرت و افزایش دید، به رشد کسب و کار کمک می کند. ویژگی ها عبارتند از:

  • ویدیوهای موجود در بررسی: کاربران اکنون می‌توانند ویدیوهای با وضوح بالا تا 12 ثانیه را در کنار نقدهای متنی و عکس‌های خود ارسال کنند و نگاهی بی‌نظیر به تجربیات خود در کسب‌وکارها ارائه دهند.
  • مرور موضوعات برای نوشتن راحت تر: Yelp برای کمک به کاربران در غلبه بر بلوک نویسنده هنگام نوشتن نظرات، موضوعات بررسی تعاملی – “غذا”، “خدمات” و “محیط” را برای مشاغل رستوران، غذا و زندگی شبانه معرفی می کند. این موضوعات به کاربران کمک می کند تا پوشش خود را پیگیری کنند و جنبه های دیگری را برای پرداختن به آنها پیشنهاد کنند. هنگامی که یک موضوع پوشش داده شد، به طور خودکار با یک علامت در بالای بررسی پیش نویس سبز می شود. Yelp قصد دارد در ماه‌های آینده موضوعات بررسی مرتبط را به دسته‌های دیگری مانند خدمات، زیبایی، سلامت و خرید گسترش دهد.
  • واکنش های بررسی جدید: واکنش‌های بررسی «مفید»، «خنده‌دار» و «باحال» در 15 سال گذشته مترادف با Yelp بوده‌اند. اکنون، Yelp با واکنش‌های جدید «مفید»، «متشکرم»، «دوست دارم» و «اوه نه»، راه‌های گویاتری را برای قدردانی از کاربران برای نظراتشان معرفی می‌کند. Yelp گفت که این واکنش های جدید منجر به افزایش شش برابری واکنش ها به بررسی ها شده است.
GIF تجربه مرور به‌روز شده 298x600

عمیق تر حفاری کنید. در اینجا درباره ویژگی های جدید بیشتر بدانید.

چرا ما اهمیت می دهیم. این ویژگی‌های جدید هدف‌گذاری، دیده شدن و تعامل کاربر را برای کسب‌وکارها افزایش می‌دهد و در نهایت منجر به نتایج بهتر تبلیغات می‌شود. ویژگی‌های جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی، توصیه‌های شخصی‌سازی‌شده و محتوای بصری غنی به ارتباط کاربران با کسب‌وکارهایی که با نیازهای خاص آنها مطابقت دارند، کمک می‌کند و شانس تبدیل را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، برنامه‌هایی مانند Yelp Guaranteed می‌توانند اعتماد را در بین کاربران القا کنند و بیشتر برای تبلیغ‌کنندگانی که در برنامه شرکت می‌کنند سود ببرند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *