به جای برقراری تماس تلفنی از یک وب سایت دیدن کنید.
هنگامی که قطعی اینترنت کار شما را قطع میکند یا به نتفلیکس آسیب میرساند، شما مستحق نوعی غرامت هستید. به هر حال سرویس اینترنت گران است. اما اگر مشتری Xfinity هستید، نیازی به تماس و شکایت در مورد قطعی برق ندارید—Xfinity اکنون یک صفحه وب مشخص برای اعتبار قطعی دارد.
مرکز وضعیت Xfinity به شما این امکان را می دهد که قطعی در منطقه خود را بررسی کنید. و اکنون، دارای یک جعبه کوچک است که در آن می توانید یک قطعی اخیر را گزارش دهید تا اعتباری در صورتحساب ماهانه خود دریافت کنید. تنها کاری که انجام می دهید این است که تاریخ قطع را وارد کنید و Xfinity تعیین می کند که آیا واجد شرایط دریافت اعتبار هستید یا خیر.
فقط توقعات خود را خیلی بالا قرار ندهید. پس از گزارش سه خاموشی در منطقه من، Xfinity در مجموع 15 دلار اعتبار به من داد. اکنون، پس از تجربه یک قطعی دیگر، شرکت به من میگوید که «از حداکثر میزان اعتبار تجاوز کردهام». اگر اعتبار بیشتری در صورتحساب خود یا حتی تخفیف دائمی می خواهید، باید کارها را به روش قدیمی انجام دهید – تماس بگیرید و شکایت کنید.
با این حال، خوب است بدانید که مشتریان یک راه سریع، آسان و بدون استدلال برای دریافت تخفیف پس از قطع اینترنت دارند. اما ای کاش این روند خودکار بود. حتی اگر مشتری متوجه قطعی اینترنت نشود، باید در ازای وقفه خدمات جبران شود.
باید توضیح دهم که این اعتبارات منوط به تایید Xfinity است. ممکن است شرکت پس از قطعی به شما اعتباری ندهد. و طبق تجربه من، ممکن است لازم باشد چند ساعت صبر کنید تا بتوانید با موفقیت یک قطعی را گزارش کنید.
سایت محتوا مارکتینگ
برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!