TikTok با جلوه‌های جدید «Effect House Branded Effects» امکانات خلاقانه‌تری را به برندها می‌دهد.



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

ما ممنوعیت احتمالی TikTok در ایالات متحده را از اوایل ژانویه دنبال می کنیم، و جدیدترین به روز رسانی در مورد این موضوع این است که این اقدام در جلسه عمومی مجلس و سنای ایالات متحده در حال تجزیه و تحلیل است تا مشخص شود فصل های بعدی چه خواهد بود. .

در این میان، به نظر می‌رسد که زندگی در TikTok به طور معمول اتفاق می‌افتد و تمام این وضعیت ممنوعیت در ایالات متحده مانع از انتشار ویژگی‌های جدید برای کاربرانشان نشد. در 27 مارس، شرکت منتشر شد جلوه های مارک دار خانه اثر – راه حل جدیدی که به برندها امکان می دهد مستقیماً با سازندگان جلوه های TikTok برای تولید جلوه های برند سفارشی کار کنند.

طبق بیانیه آنها، هدف این نسخه تقویت داستان سرایی نوآورانه و گسترش امکانات خلاقانه برای برندها در TikTok است. اما، جلوه‌های برند افکت هاوس چگونه کار خواهند کرد، و این برای برندهایی که در حال پیشرفت هستند چه معنایی دارد؟ بیایید در این مقاله کمی عمیق تر به این موضوع بپردازیم.

همه چیز در آوریل 2022، زمانی که TikTok راه اندازی کرد، شروع شد اثر خانه بتا، پلتفرمی که به هر کسی اجازه می دهد تا جلوه های انجمن را برای TikTok بسازد. در آن زمان، تمرکز بر ایجاد جامعه ای از پدیدآورندگان و اجازه دادن به آنها برای کشف خلاقیت خود بود.

یک قدم جلوتر می‌رویم، «افکت‌های با نام Effect House» توسعه‌ای از این خانه اثر موجود است، اما اکنون بر روی آوردن برندها به بازی نیز تمرکز دارد. بنابراین، به عبارت دیگر، «Effect House Branded Effects» نام بلندی است که می‌گوید به برندها اجازه داده می‌شود مستقیماً با سازندگان افکت TikTok برای تولید جلوه‌های برند سفارشی، بسیار سفارشی‌سازی شده با عناصر مارک و امکانات CTA (تماس به-) کار کنند. اقدامات)، هدف‌گیری مخاطبان سفارشی و کمپین‌ها.

و سخنرانی “خلاقیت” من را به یاد همان چیزهای قبلی می اندازد. خانه افکت مکانی برای کشف خلاقیت و ساختن چیزهای جالب برای مخاطبان TikTok است، و اکنون ایده این است که برندها را به این محیط بیاوریم، مانند یک خیابان دوطرفه: TikTok تأثیری را دارد که جامعه سازندگان قبلاً ایجاد کرده‌اند و برندها داشته‌اند. تقاضای کاری که آنها نیاز دارند

اما، ممکن است تعجب کنید که چگونه کار می کند، یا حتی امکانات خانه اثر چیست. خوب، اخبار امیدوارکننده به نظر می‌رسند: این پلتفرم ابزارهایی را برای توسعه جلوه‌های واقعیت افزوده از ابتدا برای کسانی که ایده‌های جدید دارند، ارائه می‌کند، اما همچنین دارای کتابخانه‌ای از قالب‌های موجود برای کسانی است که قبل از شروع یک پروژه جدید به مقداری الهام نیاز دارند.

و امکانات بسیار زیاد است، مانند Segmentation، Face Mask، Head Tracker، Face Stretch، 3D Faces، بافت های مختلف، مواد، نور، سایه ها و موارد دیگر. به نظر می رسد آسمان (یا حداقل خلاقیت) در این پلت فرم محدودیت است.

ما نمی توانیم انکار کنیم که کل وضعیت ممنوعیت در ایالات متحده باعث سر و صدا در سرزمین TikTok شده است. این هنوز یک لحظه حیاتی برای این شرکت از سال است تعداد فزاینده ای از برندها برای آزمایش تبلیغات روی پلتفرم مردد هستند.

آیا جلوه‌های برند خانه اثر می‌تواند تلاشی برای دور زدن این سناریو و تلاش برای جذاب‌تر کردن TikTok برای برندها باشد؟ خوب، من معتقدم که این گزینه کاملاً ممکن است. اما، صرف نظر از دلایل پشت این اعلامیه، بسیار واضح است که TikTok به تازگی دری پر از امکانات را برای برندها باز کرده است.

مطالعه ای از Neuro-Insight نشان می‌دهد که برندهای موجود در TikTok تعامل و پذیرش بالاتری نسبت به پیام‌های برند و فراخوان‌ها دارند. بنابراین، TikTok در حال حاضر یک محیط عالی برای برندها است. علاوه بر آن، مطالعه دیگری نیز این را بیان می کند 79 درصد از کاربران موافقند که TikTok مکانی برای نشان دادن شخصیت و بیان خود است، تقویت تقاضا برای خلاقیت که قبلاً به آن اشاره کردیم – که هدف خانه اثر ترویج آن است.

اما، توسعه جلوه‌های سفارشی و کاوش در عمق خلاقیت برای همه مناسب نیست – این امر مستلزم یک تیم واجد شرایط است که برای انجام این کار اختصاص یافته است و همه شرکت‌ها ظرفیت انجام این نوع سرمایه‌گذاری را ندارند.

اکنون، با جلوه‌های مارک دار خانه اثر، می‌توان این کار را به افراد واجد شرایطی که قبلاً روزانه با آن کار می‌کنند واگذار کرد. برای امتحان کردن آن، TikTok افراد را هدایت می‌کند تا آن را پر کنند فرم علاقه. آیا آن را امتحان خواهید کرد؟

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *