روز 2 SMX Next با سخنرانی اصلی سردبیر سابق Search Engine Land و اکنون جینی ماروین رابط Google Ads آغاز می شود.
ماروین به پاسخگویی به سؤالات درباره نحوه عملکرد محصولات و خطمشیهای تبلیغات Google کمک میکند و دیدگاهها و دیدگاههای بازاریابان را به تیمهایی که روی آنها کار میکنند بازگرداند.
سخنرانی اصلی امروز موضوعات داغ سال 2022 را پوشش خواهد داد، از جمله:
- چگونه گوگل برای آینده ای بدون کوکی آماده می شود.
- اهمیت اجرای GA4 در حال حاضر.
- چگونه GA4 حرکتی به سمت یک چشم انداز حفظ حریم خصوصی است؟
- Google Analytics در مقابل تاریخ غروب آفتاب 360.
- RSAs – آیا ما هرگز قادر به اندازه گیری دارایی های فردی خواهیم بود؟
- Google از چه معیارهایی برای اختصاص رتبهبندی به داراییهای RSA استفاده میکند.
- اتوماسیون و ایمنی برند.
- سه روش برتر برای استفاده از اتوماسیون هم برای نسل اصلی و هم برای تجارت.
- توصیه های ماروین در مورد توصیه های بی ربط.
- کلمات کلیدی تطبیق گسترده
- خلاصه ای از سال 2022.
- آنچه در سال 2023 در راه است.
اکنون پاس رایگان خود را بگیرید و برای این سخنرانی اختصاصی با رابط Google Ads Ginny Marvin به ما بپیوندید.
جدید در زمین موتورهای جستجو