روز 2 SMX Next با سخنرانی اصلی سردبیر سابق Search Engine Land و اکنون جینی ماروین رابط Google Ads آغاز می شود.

ماروین به پاسخگویی به سؤالات درباره نحوه عملکرد محصولات و خط‌مشی‌های تبلیغات Google کمک می‌کند و دیدگاه‌ها و دیدگاه‌های بازاریابان را به تیم‌هایی که روی آنها کار می‌کنند بازگرداند.

سخنرانی اصلی امروز موضوعات داغ سال 2022 را پوشش خواهد داد، از جمله:

  • چگونه گوگل برای آینده ای بدون کوکی آماده می شود.
  • اهمیت اجرای GA4 در حال حاضر.
  • چگونه GA4 حرکتی به سمت یک چشم انداز حفظ حریم خصوصی است؟
  • Google Analytics در مقابل تاریخ غروب آفتاب 360.
  • RSAs – آیا ما هرگز قادر به اندازه گیری دارایی های فردی خواهیم بود؟
  • Google از چه معیارهایی برای اختصاص رتبه‌بندی به دارایی‌های RSA استفاده می‌کند.
  • اتوماسیون و ایمنی برند.
  • سه روش برتر برای استفاده از اتوماسیون هم برای نسل اصلی و هم برای تجارت.
  • توصیه های ماروین در مورد توصیه های بی ربط.
  • کلمات کلیدی تطبیق گسترده
  • خلاصه ای از سال 2022.
  • آنچه در سال 2023 در راه است.

اکنون پاس رایگان خود را بگیرید و برای این سخنرانی اختصاصی با رابط Google Ads Ginny Marvin به ما بپیوندید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *