زمانی بود که بازاریابی بیشتر هنر بود تا علم. درک اینکه آیا دارایی خلاقانه شما، تبلیغات نمایشی یا حتی یک اسپات تلویزیونی مشتریان را به سمت کسب و کار شما سوق می دهد یا خیر، کار زیادی را طلب کرد. و اطلاعات کمی وجود داشت تا به شما بگوید چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند. که از آن زمان تغییر کرده است. اکنون به همان اندازه علم است که هنر است.
هنگامی که از تجزیه و تحلیل برای استقرار کمپین های هدفمند برای گروه های بازاریابی خاص استفاده می کنید، سازمان شما می تواند آگاهی شما را از محصولات و خدمات خود در میان افراد مناسب افزایش دهد. و با درک نقاط درد مصرف کننده، ترجیحات خرید و عادات خرید، کمپین های بازاریابی خاص شما می توانند بسیار مؤثرتر و مستقیم تر با مخاطب مورد نظر صحبت کنند.
تقریباً غیرممکن است که در بازاریابی کار کنید و نگران عملکرد بازاریابی نباشید – معیارها و نتایجی که بخشهای بازاریابی به آن نگاه میکنند تا مشخص کنند که فعالیتهای بازاریابی آنها تا چه حد برای رسیدن به اهداف خود در برنامههای بازاریابی خود به خوبی انجام میشوند. اینجاست که ذکر علم یک بار دیگر مطرح می شود.
با پیوستن به Wrike’s Olivia Gartz، مهندس ارشد فروش، و شانون رایلی، مدیر صنعت – بازاریابی، در اطلاعات آموزنده آنها بیشتر بیاموزید. SMX جلسه بعدی. آنها به شما می آموزند که چگونه ابزار آنها، Marketing Insights، می تواند به شما قدرت دهد تا بازده بازاریابی خود را افزایش دهید، موفقیت را در زمان واقعی نظارت کنید و تصمیمات مهمی بگیرید تا درآمد را به کمپین های با بهترین عملکرد خود نسبت دهید.
پس از این جلسه، شما قادر خواهید بود:
- درک کنید که چگونه اندازه گیری عملکرد بازاریابی شما می تواند استراتژی اجرایی شما را بهبود بخشد
- بدانید کدام معیارها برای افزایش بودجه کمپین شما مهم هستند
- بودجه خود را برای تخصیص دلار به کمپین های با بهترین عملکرد خود به حداکثر برسانید
همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه اندازهگیری عملکرد بازاریابی و معیارهای اندازهگیری حیاتی را که همیشه باید به عنوان بخشی از دادههای عملکرد کمپین خود درج کنید، تعریف کنید.
اکنون جلسه را تماشا کنید و خود را با دانشی در اختیار داشته باشید که دادهها را بررسی کنید تا مشخص کنید کدامیک مستقیماً به نتیجه شما کمک کرده است.
جدید در زمین موتورهای جستجو