تایلر هیز / بررسی گیک

در دسترس بودن ایستگاه شارژ عمومی یکی از عواملی است که مانع پذیرش گسترده EV در ایالات متحده می شود. تسلا اخیراً بیش از 1400 شارژر مستقر در ایالات متحده خود را در معرض دید عموم قرار داده است و اکنون Rivian نیز قصد دارد همین کار را انجام دهد. مدیرعامل RJ Scaringe در اوایل این ماه در پادکست WVFRM افشاگری کرد.

در صحبت با مارکز براونلی در کابین یک ریوین R1S، مدیرعامل توضیح داد: «در ایالات متحده، سرمایه‌گذاری انبوهی در زیرساخت شارژ وجود دارد. و با درک اینکه تصمیم گرفته ایم زیرساخت های خود را بسازیم.» Scaringe ضمن اعتراف به اینکه شبکه شارژ ریویان، که شبکه ماجراجویی کارائیب نامیده می‌شود، در مراحل اولیه خود است، اظهار داشت که شبکه شارژ سریع DC حدود 30 ایستگاه شارژ آنلاین دارد، اما قصد دارد تا دو سال آینده آن را به بیش از 600 ایستگاه افزایش دهد.

Scaringe همچنین اشاره کرد که علاوه بر شبکه شارژ سریع تسلا، تنها چند شبکه شارژ مستقل در ایالات متحده وجود دارد و آنها را “خیلی خوب” نامید و به مشکلات قابلیت اطمینان و زمان کار اشاره کرد. وی اظهار داشت که به همین دلیل است که ریوین تصمیم گرفت صدها میلیون دلار سرمایه برای گسترش پیشنهادات شارژ شرکت صرف کند.

به گفته Scaringe، اولویت برای ساخت مناطق شارژ جدید در امتداد راهروهای کلیدی در امتداد سواحل غربی و شرقی خواهد بود و سپس این دو را به هم متصل می کند. او در ادامه شبکه شارژ تسلا را “بهترین” خواند و امیدوار است که شبکه توسعه یافته ریویان از نظر قابلیت اطمینان، کیفیت و زمان به روز با کیفیت شبکه تسلا مطابقت داشته باشد.

در رابطه با انحصار در میان برندها و شارژرهای EV، Scrainge اظهار داشت: “ما آن را باز خواهیم کرد، در حال حاضر این تنها متعلق به Rivian است”، که نشان می دهد شبکه گسترده این شرکت روزی برای سایر خودروهای الکتریکی باز خواهد شد.

بیانیه Scrainge در مورد باز کردن شبکه شارژ شرکت برای عموم بازتاب اظهارات عمومی قبلی توسط Claire McDonough مدیر مالی Rivian است که این خودروساز تا سال 2024 انجام خواهد داد. الکترک گزارش ها.

منبع: پادکست WVFRM





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *