در بهترین محیط‌ها، تغییر برند وب‌سایت به سادگی وارد نمی‌شود. چالش‌های پلتفرم، انتقال داده‌ها، و تضمین خرید سهام از طرف سهامداران ارشد در جنبه‌های تجاری و فنی یک سازمان می‌تواند همه چیز را در طول مسیر از مسیر خارج کند.

در ژوئیه 2021، نیلسن گلوله را گاز گرفت و متوجه شد که زمان آن فرا رسیده است که یک تغییر نام تجاری گسترده از ویژگی های وب سایت جهانی خود را انجام دهد، که دو سال قبل از Adobe CQ به وردپرس VIP مهاجرت کرده بود.

اهداف عالی نیلسن برای تلاش چند مرحله ای و مهلت محور؟ از انعطاف‌پذیری هسته وردپرس و بلوک‌های گوتنبرگ برای بهبود و مقیاس‌سازی تجربیات کاربر و چند زبانه، «خانه تمیز» در محتوای قدیمی، کاهش ردپای پایگاه داده‌شان، بهبود ردیابی محتوا، و دور کردن همه چیز از شیب B2C به تمرکز B2B استفاده کنید.

نحوه انجام این کار را از کاترین اولسن نیلسن، که آگاهی از برند را برای وب‌سایت‌های جهانی نیلسن ایجاد می‌کند، و توسعه‌دهنده وب اسپنسر مک کورمیک در حین غواصی در وب‌سایت‌های خود بشنوید. Rebrand، Rebuild، Reduce, and Reboot: Future Proofing Nielsen.com ارائه در BigWP NYC.

درباره BigWP

BigWP محل تجمع متفکران بزرگی است که کارهای بزرگی را با وردپرس انجام می دهند.

ما توسعه دهندگان، رهبران کسب و کار و افراد محصولی را که هر روز با برنامه های کاربردی وردپرس در مقیاس بالا کار می کنند گرد هم می آوریم.

همه گفتگوهای رویداد نوامبر 2022 NYC ما را در لیست پخش BigWP NYC 2022 ما کاوش کنید.

شما همچنین ممکن است علاقه مند باشید:



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *