مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ
گوگل در حال راه اندازی ویژگی های هوش مصنوعی جدید برای بهبود تجربه است خرید آنلاین، آنها را برای مصرف کننده واقعی تر و فراگیرتر می کند.
ایده این ابزار جدید کمک به کاربران برای یافتن لباسها در طیف وسیعی از رنگهای پوست و تیپهای بدن است و همچنین جستجوی خود را تا زمانی که دقیقاً آنچه را که میخواهند پیدا کنند، اصلاح کند.
کاربران Google Shopping در ایالات متحده از قبل به این ویژگی برای انجام آزمایشات روی پلت فرم دسترسی دارند. در ابتدا، آنها فقط تاپ های زنانه از مجموعه ای از برندها مانند H&M، Anthropologie، Everlane و Loft را برای تجربه مجازی در دسترس خواهند داشت.
این مدلها با رنگهای پوست، قومیتها، انواع موها و فرمهای بدنی موجود هستند و بهطور واقعی از طریق مدلهای واقعی انسان نشان داده میشوند. سایر لباسهای زنانه و مردانه اواخر امسال در دسترس خواهند بود. به گفته گوگل.
“اتاق فیتینگ” مجازی با انواع رنگ پوست و انواع بدن
به گفته مدیر محصول گوگل، لیلیان ریکن، ایده این ویژگی این است که مصرف کنندگان در خرید آنلاین لباس احساس اطمینان کنند، از ناامیدی اجتناب کنند و به کاربر این امکان را می دهد تا با جزئیات بیشتری تجسم کند که لباس روی بدنش چگونه به نظر می رسد، حتی. قبل از اینکه بخرند
طبق گفته گوگل، 42 درصد از خریداران آنلاین احساس نمیکنند که با تصاویر مدل نشان داده میشوند و 51 درصد از کالایی که آنلاین خریدهاند، احساس نارضایتی میکنند، زیرا ظاهر آن متفاوت از آنچه انتظار میرفته است.
استفاده از تزیین لباس مجازی a مدل هوش مصنوعی مولد مبتنی بر انتشار، که با اضافه کردن نویز گاوسی به یک تصویر (اصلاً پیکسل های تصادفی) که مدل یاد می گیرد برای تولید تصاویر واقعی حذف کند، آموزش داده می شود. این باعث میشود مدل هوش مصنوعی گوگل تصاویر را بدون توجه به زاویه یا ژستی که در آن قرار دارند، واقعیتر نشان دهد.
یک محصول را اصلاح کنید و آنچه را که واقعاً می خواهید پیدا کنید
گوگل همچنین قابلیتی را راه اندازی کرده است که به شما کمک می کند محصولات را بر اساس گزینه های دیگری که امتحان کرده اید پیدا کنید. به عنوان مثال، آیا پیراهن را دوست دارید اما نسخه ارزانتری میخواهید؟ یا یک شلوار جین پیدا کرده اید اما الگوی متفاوتی می خواهید؟ در این اصلاح که توسط گوگل ایجاد شده است، خریداران می توانند محصولات را تا زمانی که محصول عالی را پیدا کنند، تغییر دهند.
این به لطف پیشرفتهای ماشین و الگوریتمهای تطبیق بصری جدید است که به شما امکان میدهد با استفاده از ورودیهایی مانند رنگ، سبک و الگو، قطعات را اصلاح کنید. این ویژگی همچنین برای مبتدیان مستقیماً از لیست محصولات در دسترس است.

آینده هوش مصنوعی
چیزی که قبلاً فقط در فیلمها میدیدیم – مانند «بیسریع» با کمد مجازی قهرمان داستان – بیشتر از واقعیت تبدیل شده است و اکنون فناوری هوش مصنوعی در لحظات مختلف روز ما وجود دارد.
با آن ادامه دهید رونق در استفاده از هوش مصنوعی روز به روز، نگرانی در مورد مقررات آن نیز به موضوعی قابل بحث تبدیل شده است. برای مثال اتحادیه اروپا در این هفته یک را تصویب کرده است لایحه تنظیم هوش مصنوعی.
یکی از نکاتی که در بحث این لایحه مطرح شد، ممنوعیت استفاده از تشخیص چهره در مکانهای عمومی به استثنای موارد مجرمانه و مجوز دادگاه بود. این امکان وجود دارد که کشورهای دیگر نیز ایجاد این نوع قوانین را با هدف استفاده از هوش مصنوعی به عنوان راهی برای تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف کننده آغاز کنند.
مهم است که شرکتهای بزرگ فناوری همچنان به این حرکت توجه کنند تا ایدههای آنها از محدودیتهای اعمال شده توسط حوزه قضایی هر کشور فراتر نرود و در توسعه فناوری که میتواند برای همه مفید باشد، دخالت نکنند.
علاوه بر این، ما مشتاقانه منتظر آزمایش این ویژگیهای جدید Google Shopping هستیم و خرید آنلاین را دموکراتیکتر و واقعیتر میکنیم.
آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. ما تمام گرایش های مهم در چشم انداز بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهیم. آنجا میبینمت!