Google فهرست‌های تجاری و گزارش قطعه محصول را به دو ظاهر منحصربه‌فرد تقسیم کرده است که می‌توانید در گزارش‌های عملکرد در کنسول جستجوی Google فیلتر کنید. گوگل همچنین این موارد را در فهرست‌های Merchant و گزارش‌های قطعه محصول که سپتامبر گذشته راه‌اندازی کرد، منتشر کرد.

چه چیزی جدید است. گوگل گفت: «ما توانایی اندازه‌گیری تأثیر فهرست‌بندی Merchant را با تقسیم ظاهر جستجوی نتایج محصول به دو بخش اضافه می‌کنیم: فهرست‌های تجاری و قطعه‌های محصول». اکنون می توانید ببینید که چه تعداد کلیک و برداشت برای آن ظواهر/تجربه مستقل از یکدیگر دریافت می کنید.

فهرست‌های Merchant جدید و ظاهر جستجوی قطعات محصول را می‌توان در دو مکان در Search Console مشاهده کرد:

  • فهرست‌های تاجر و گزارش‌های تکه‌های محصول به صورت همپوشانی در بالای نمودارهای گزارش
  • گزارش عملکرد در تب ظاهر جستجو یا از طریق یک فیلتر

به نظر می رسد. در اینجا اسکرین شات از گزارش عملکرد آمده است:

گزارش عملکرد محصول Google Merchant 800x451

اعلامیه. گوگل این را در توییتر، در مجموعه ای از توییت ها اعلام کرد:

چرا ما اهمیت می دهیم. در اینجا گزارش‌های بیشتری برای همه شما وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را تحلیل کنید و با آن‌ها برای پیاده‌سازی بهبودهایی در وب‌سایت خود کار کنید. اگر محصولاتی در سایت خود دارید، ممکن است این گزارش ها را ببینید و ممکن است بتوانید از آنها برای اعمال تغییراتی در وب سایت خود استفاده کنید که به شما کمک می کند وب سایت بهتری داشته باشید و در جستجوی Google عملکرد بهتری داشته باشید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *