Google فهرستهای تجاری و گزارش قطعه محصول را به دو ظاهر منحصربهفرد تقسیم کرده است که میتوانید در گزارشهای عملکرد در کنسول جستجوی Google فیلتر کنید. گوگل همچنین این موارد را در فهرستهای Merchant و گزارشهای قطعه محصول که سپتامبر گذشته راهاندازی کرد، منتشر کرد.
چه چیزی جدید است. گوگل گفت: «ما توانایی اندازهگیری تأثیر فهرستبندی Merchant را با تقسیم ظاهر جستجوی نتایج محصول به دو بخش اضافه میکنیم: فهرستهای تجاری و قطعههای محصول». اکنون می توانید ببینید که چه تعداد کلیک و برداشت برای آن ظواهر/تجربه مستقل از یکدیگر دریافت می کنید.
فهرستهای Merchant جدید و ظاهر جستجوی قطعات محصول را میتوان در دو مکان در Search Console مشاهده کرد:
- فهرستهای تاجر و گزارشهای تکههای محصول به صورت همپوشانی در بالای نمودارهای گزارش
- گزارش عملکرد در تب ظاهر جستجو یا از طریق یک فیلتر
به نظر می رسد. در اینجا اسکرین شات از گزارش عملکرد آمده است:
اعلامیه. گوگل این را در توییتر، در مجموعه ای از توییت ها اعلام کرد:
چرا ما اهمیت می دهیم. در اینجا گزارشهای بیشتری برای همه شما وجود دارد که میتوانید آنها را تحلیل کنید و با آنها برای پیادهسازی بهبودهایی در وبسایت خود کار کنید. اگر محصولاتی در سایت خود دارید، ممکن است این گزارش ها را ببینید و ممکن است بتوانید از آنها برای اعمال تغییراتی در وب سایت خود استفاده کنید که به شما کمک می کند وب سایت بهتری داشته باشید و در جستجوی Google عملکرد بهتری داشته باشید.
جدید در زمین موتورهای جستجو