آیا می‌دانستید که Google اکنون می‌تواند تشخیص دهد که آیا کلاهبرداران شماره تلفن‌های جعلی را در عکس‌های ارائه‌شده توسط کاربر در Google Maps قرار می‌دهند یا خیر و به‌طور خودکار آن عکس‌ها را در فهرست‌های کسب‌وکار در نتایج جستجوی محلی نشان داده و مسدود می‌کند؟

گوگل دارد منتشر شد برخی اطلاعات در مورد تلاش هایش برای مبارزه با محتوای جعلی و بررسی ها در Google Maps و جستجوی محلی. در اینجا برخی از ارقامی که گوگل از این تلاش ها به اشتراک گذاشته است، آمده است، اما آیا کافی بود؟

مبارزه با هرزنامه های گوگل مپ. در اینجا برخی از آمارهایی که گوگل در مورد نحوه مبارزه با هرزنامه های Google Maps در سال 2022 به اشتراک گذاشته است، آمده است:

  • بیش از 115 میلیون مرور ناقض خط مشی را مسدود یا حذف کرد (20٪ بیشتر از سال گذشته)
  • بیش از 200 میلیون عکس را مسدود یا حذف کرد
  • بیش از 7 میلیون ویدیو را مسدود یا حذف کرد
  • از 20 میلیون تلاش برای ایجاد نمایه های تجاری جعلی گوگل جلوگیری کرد

فراگیری ماشین. گوگل همچنین دو تکنیک جدید مبتنی بر یادگیری ماشینی را برای کمک به شناسایی و جلوگیری از هرزنامه در Google Maps اضافه کرد.

(1) گوگل گفت که آنها یک “مدل یادگیری ماشینی” جدید منتشر کرده اند که به آنها کمک می کند “روندهای سوء استفاده جدید را چندین برابر سریعتر از سال های گذشته شناسایی کنند.” این به آن‌ها کمک کرد تا با وب‌سایت‌هایی که دارای .design یا TLD‌های .top هستند، یک افزایش ناگهانی در نمایه‌های کسب‌وکار پیدا کنند و به سرعت روی آن‌ها عمل کنند.

(2) گوگل همچنین یک مدل یادگیری ماشینی جدید را برای شناسایی کلاهبردارانی که شماره تلفن های نادرست را در بالای عکس های ارائه شده توسط کاربر قرار داده اند، به جستجوگران کلاهبرداری اضافه کرد تا با شماره های موجود در شماره تلفن تماس بگیرند و نه شماره تلفن رسمی کسب و کار.

آیا کافی است. همین یک روز دیگر، جیسون براون هتل ها چگونه هستند با نظرات مثبت جعلی اسپم شده است و مدیران هتل نگران هستند که این موضوع چه نتیجه ای دارد ChatGPT برای ایجاد نظرات جعلی برای نقشه های گوگل

گوگل گفت: “در حالی که ما پیشرفت زیادی در این زمینه داشته ایم، می دانیم که کلاهبرداران به تکامل خود ادامه می دهند – و ما نیز خواهیم کرد.”

چرا ما اهمیت می دهیم. هرزنامه و اطلاعات جعلی در جستجو دردسری است که همه ما به عنوان بازاریاب می بینیم و باید با آن دست و پنجه نرم کنیم. هیچ‌کدام از ما دوست نداریم هرزنامه‌ها مورد حمله قرار بگیریم، و هیچ‌کدام از ما دوست نداریم نظرات جعلی در فهرست‌های کسب‌وکار یا مشتریانمان باقی بماند. گوگل در تلاش است تا تلاش های اسپم را کاهش دهد، اما همانطور که می توانید تصور کنید، این یک بازی موش و گربه است.

از آنجایی که Google راه‌ها و تکنیک‌های بیشتری برای جلوگیری و/یا کاهش هرزنامه ارائه می‌کند، ارسال‌کنندگان هرزنامه راه‌های دیگری را برای مقابله با این تلاش‌ها پیدا می‌کنند. می‌توانید تلاش‌های Google در سال گذشته را در اینجا ببینید.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *