گوگل به تازگی نسخه 2.3 ویرایشگر تبلیغات خود را منتشر کرده است، تبلیغ کنندگان می توانند از چندین ویژگی و به روز رسانی جدید استفاده کنند. بیایید ببینیم چه چیز جدیدی است.

ویژگی های جدید:

  1. پشتیبانی فایل برای دارایی های تصویر: اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند علاوه بر استفاده از URL، دارایی‌های تصویر را به‌عنوان فایل به راحتی وارد و صادر کنند.
  2. نمای کارت برای دارایی های تصویر: دارایی های تصویر را می توان علاوه بر نمای جدول، به صورت کارت نیز مشاهده کرد.
  3. پشتیبانی دارایی: اکنون پشتیبانی کامل برای دارایی های ارتقا یافته مانند دارایی های تصویر، دارایی های ایجاد شده به طور خودکار، دارایی های مکان و دارایی های اطلاعات تجاری در دسترس است. با ارتقای دارایی‌ها، داده‌های قدیمی منسوخ می‌شوند.
  4. دکمه های وضعیت نمایش اولیه: برخی از دلایل وضعیت نمایش اولیه (PDS) اکنون دکمه‌های قابل کلیک هستند و به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهند تا به سرعت مشکلاتی را که ممکن است مانع از ارائه کمپین‌ها شود، برطرف کنند.
  5. دلایل PDS بیشتر: دلایل PDS بیشتری در حال حاضر در دسترس است، از جمله “محدود شده با هدف پیشنهادی” و “به زودی با بودجه محدود می شود.”
  6. اتوماسیون دارایی متنی حداکثر عملکرد: اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از اتوماسیون دارایی متنی برای کمپین‌های Performance Max شرکت کنند یا از آن انصراف دهند.
  7. افزودن توصیه شرکای ویدیویی Google: ویرایشگر اکنون توصیه‌هایی را برای افزودن شرکای ویدیویی Google نشان می‌دهد و به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا از گزینه‌های هدف‌گیری یکسانی در بین شرکای ویدیویی برای کمپین‌های ویدیویی خود استفاده کنند.
  8. جستجوگر پیشنهاد: ویرایشگر اکنون چندین پیشنهاد پیشنهادی را برای استراتژی‌های پیشنهادی CPA و هدف ROAS نشان می‌دهد، از جمله بهبودهای پیش‌بینی‌شده برای هر گزینه.
  9. مکان یابی: ویرایشگر اکنون مکان‌یابی را برای «شعاع اطراف گروه‌های مکان» و «شعاع اطراف همه مکان‌ها در فید پیوندشده» دارد.
  10. تبلیغات و کمپین‌های کشف با پشتیبانی از فید محصول: ویرایشگر اکنون از تبلیغات و کمپین‌های Discovery با فیدهای محصول پشتیبانی می‌کند و به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد محصولات خود را در تبلیغات Discovery نشان دهند.
  11. جمع بندی مناسب در پیام ها: پیام‌ها اکنون با شکل صحیح کثرت به‌روزرسانی می‌شوند که از زبان‌های دیگر پشتیبانی می‌کند.
  12. اطلاعیه: اکنون انواع اعلان های بیشتری در ویرایشگر 2.3 موجود است که به کاربران امکان می دهد تا از وضعیت حساب های خود به طور کامل مطلع شوند.

ویژگی های منسوخ شده:

  1. تنظیم قیمت محتوای برتر: تنظیم «تعدیل قیمت محتوای برتر» دیگر پشتیبانی نمی‌شود و در ویرایشگر 2.3 حذف شده است.
  2. ایجاد توصیه تبلیغات جستجوی پویا: ویرایشگر نسخه 2.3 دیگر توصیه هایی برای ایجاد تبلیغات جستجوی پویا نشان نمی دهد.

عمیق تر حفاری کنید. اطلاعیه گوگل را بخوانید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. ویژگی های جدید می تواند به بهبود کارایی و اثربخشی کمپین های تبلیغاتی گوگل شما کمک کند. برای مثال، پشتیبانی از تبلیغات و کمپین‌های Discovery با فیدهای محصول می‌تواند به شما کمک کند دسترسی خود را گسترش دهید و محصولات را به مشتریان بالقوه بیشتری نشان دهید. ویژگی اعلان‌ها می‌تواند شما را از وضعیت حساب‌هایتان مطلع کند و به شما این امکان را می‌دهد که برای حل هر گونه مشکلی فوراً اقدام کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *