Google Ads ویژگی های جدید حداکثر عملکرد را برای کمک به بازاریابان در این فصل تعطیلات راه اندازی کرد



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

Google Ads ویژگی های جدیدی را برای کمپین های Performance Max منتشر می کند. علاوه بر این، این شرکت با هدف کمک به شرکت ها برای افزایش فروش خود در این فصل تعطیلات، مجموعه ای از بهترین روش ها را به اشتراک می گذارد.

در این پست با به روز رسانی ها و توصیه های اصلی گوگل ادز برای بهبود عملکرد تبلیغات خود آشنا خواهید شد.

اما ابتدا، کمپین های Performance Max چیست؟

کمپین‌های Performance Max به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهند که از کل موجودی Google Ads خود در یک کمپین استفاده کنند.

آنها به بازاریابان کمک می کنند تا نتایج را بر اساس اهداف تبدیل ایجاد کنند، که سپس از طریق بهینه سازی بلادرنگ در سراسر کانال ها و مناقصه هوشمند، عملکرد و ROI بالاتری را به همراه دارد.

ویژگی های جدید کمپین های Performance Max چیست؟

تأثیر حداکثر عملکرد را با استفاده از برنامه‌ریز عملکرد پیش‌بینی کنید

برنامه‌ریز عملکرد، که قبلاً فقط برای جستجو، خرید، نمایش، برنامه، ویدیو و محلی در دسترس بود، اکنون برای کمپین‌های Performance Max نیز پشتیبانی می‌شود.

این به بازاریابان توانایی پیش‌بینی عملکرد و شبیه‌سازی اتفاقاتی که ممکن است برای کمپین‌هایشان بیفتد را در صورت تعدیل بودجه، هدف، CPA و موارد دیگر می‌دهد.

زمانبندی گروه دارایی

اکنون امکان ایجاد قوانین خودکار برای گروه های دارایی وجود دارد. برای مثال می‌توانید تبلیغات خود را برای زمان‌ها و روزهای خاصی که می‌خواهید اجرا کنید، برنامه‌ریزی کنید.

دارایی های متنی بیشتری را با افزایش تعداد سرفصل ها اضافه کنید

در حال حاضر، تعداد عناوین برای تست های تبلیغاتی شما از 5 به 15 رسیده است. خبر عالی برای دریافت حداکثر نتایج از کمپین های خود.

توضیحات

در کمپین های Performance Max با هدف فروش آنلاین، می توانید به راحتی نوسانات عملکرد را شناسایی کنید، مشکلات را تشخیص دهید و توصیه هایی را برای بهبود عملکرد آینده تبلیغات خود دریافت کنید.

بینش مخاطب اول

می توانید بخش های داده را به عنوان سیگنال مخاطب اضافه کنید. این به Google کمک می کند تا قابلیت اتوماسیون خود را برای یافتن مشتریانی که احتمال بیشتری برای تبدیل دارند، تسریع بخشد.

در هفته‌های آینده، این بخش‌های داده به بینش‌های مخاطبان اضافه می‌شوند و به شما کمک می‌کنند ارزش داده‌های اصلی خود را بهتر درک کنید و ببینید کدام لیست مشتریان در کمپین‌های شما بهترین تبدیل را دارند.

سه روش برتر برای کمپین‌های Performance Max در این فصل تعطیلات

  • قبل از اوج تعطیلات، بودجه کمپین حداکثر عملکرد و اهداف ROAS یا CPA خود را تنظیم کنید. این امر دید بیشتری را هنگام خرید به ارمغان می آورد.
  • اگر تبلیغ، فروش یا رویدادی دارید که می‌خواهید نرخ تبدیل آن را در مدت زمان کوتاهی بهبود بخشید، از تنظیمات فصلی استفاده کنید.
  • اگر کسب و کار شما در این فصل تعطیلات محصول خاصی را تبلیغ می کند، کمپین های جداگانه ای با هدف و بودجه خود ایجاد کنید.

اخبار بیشتر: برای کمک به تبلیغ‌کنندگان برای کنترل بهتر شاخص‌ها و نتایج کمپین‌های خود، مایکروسافت اخیرا ابزار واردات خود را راه اندازی کرده است بر روی حداکثر عملکرد تبلیغات گوگل متمرکز شده است.

نتیجه

پس از گذشت تقریباً یک سال از راه‌اندازی، کمپین‌های Performance Max با هدف کمک به تبلیغ‌کنندگان با استفاده از طیف گسترده کانال‌های تبلیغاتی در Google، تبدیل‌های خود را افزایش دهند.

به گفته گوگلدر سال 2021، 54 درصد از خریداران از بیش از پنج کانال برای خرید در آن دوره تعطیلات استفاده کردند.

و این مزیت بزرگ کمپین های Performance Max است.

راه‌حل‌های شرکت شما می‌تواند در کانال‌های مختلفی که مشتری شما در آن حضور دارد، وجود داشته باشد، علاوه بر این به Google اجازه می‌دهد کمپین‌های خود را بر اساس داده‌ها بهینه‌سازی کند و بینش‌هایی برای رشد نتایج شرکت شما در این فصل تعطیلات ایجاد کند.

اگر می‌خواهید در مورد این عملکرد و همه توصیه‌های Google برای این فصل تعطیلات بیشتر بدانید، می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید مرکز راهنمایی Google Ads.

برای شما آرزوی فروش زیادی در این فصل تعطیلات دارم!

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *