Google اطلاعات جدید خط‌مشی بازگشت را در بخش راهنمای داده‌های ساختاریافته محصول ویژه فهرست‌های تاجر ثبت کرده است. این افزوده در همان روزی انجام شد که گوگل شروع به نمایش اطلاعات حمل و نقل و بازگشت در نتایج جستجوی خود کرد.

چه چیزی جدید است. یک بخش بازگشتی جدید به تعاریف نوع داده های ساخت یافته در سند داده های ساختار یافته محصول Google اضافه شده است. این برای فهرست‌های تاجر است، هنوز تکه‌های محصول نیست، و این نوع ویژگی‌های جدید برای تجربه‌های فهرست‌بندی تاجر اعمال می‌شود.

Google توضیح داد که می‌توانید از ویژگی‌های جدید زیر استفاده کنید تا فهرست تاجر خود را واجد شرایط نشان دادن اطلاعات خط‌مشی بازگشت، از جمله هزینه‌های بازگشت و بازگرداندن محصول کنید.

جزییات فنی. خواص مورد نیاز عبارتند از:

  • applicableCountry: کد کشوری که سیاست مرجوعی برای آن اعمال می‌شود، با استفاده از قالب‌بندی کد کشور دو حرفی ISO 3166-1 آلفا-2. شما می توانید حداکثر 25 کشور را مشخص کنید.
  • returnPolicyCategory: نوع سیاست بازگشت.

خواص توصیه شده عبارتند از:

  • merchantReturnDays: تعداد روزهایی از تاریخ تحویل که می توان محصول را بازگرداند. این ویژگی فقط در صورتی مورد نیاز است که returnPolicyCategory را روی MerchantReturnFiniteReturnWindow تنظیم کنید.
  • بازگشت هزینه ها: نوع هزینه های بازگشت. این ویژگی فقط در صورتی مورد نیاز است که برای بازگرداندن محصول هزینه ای نداشته باشد. اگر از این ویژگی استفاده می‌کنید، باید مقدار را روی https://schema.org/FreeReturn تنظیم کنید (سایر انواع هزینه‌های برگشت پشتیبانی نمی‌شوند؛ در صورت وجود کارمزد، به جای آن از ویژگی returnShippingFeesAmount استفاده کنید).
  • returnMethod: نوع روش بازگشت ارائه شده است. این فقط در صورتی توصیه می شود که returnPolicyCategory را روی MerchantReturnFiniteReturnWindow یا MerchantReturnUnlimitedWindow تنظیم کنید.
  • بازگشت هزینه حمل و نقل: هزینه حمل و نقل برای بازگرداندن محصول. این ویژگی فقط در صورتی لازم است که هزینه ارسال برای بازگرداندن محصول وجود داشته باشد. اگر هزینه صفر است، به جای آن از ویژگی returnFees استفاده کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر محصولاتی را می فروشید، افزودن جزئیات ارسال و بازگشت به قطعه خود (به علاوه قیمت محصول، نظرات و سایر نتایج غنی) می تواند به شما کمک کند تا توجه و دیده شدن قطعه های خود را در جستجوی Google جلب کنید و ممکن است بر نرخ کلیک شما از جستجوی Google تأثیر بگذارد. .

اگر خط‌مشی‌های برجسته‌ای برای حمل و نقل و بازگشت دارید، ممکن است بخواهید آن را از طریق Google Merchant Center و داده‌های ساختاریافته برجسته کنید تا در جستجوی Google قابل مشاهده باشد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *