گوگل بیش از 70 نوع مختلف تبلیغات خدمات محلی (LSA) را به شبکه خود اضافه کرده است.

نحوه کار LSA ها تبلیغات خدمات محلی به شما این امکان را می دهد که خدمات خود را به طور برجسته در بالای صفحات نتایج جستجوی Google به نمایش بگذارید و تماس های تلفنی، پیام ها و رزرو قرار با کیفیت بالا را در مناطق انتخابی خود جذب کنید. شما می توانید به طور موثر بر عملکرد سرنخ های خود نظارت کنید، از جمله گوش دادن به تماس های ضبط شده با مشتریان بالقوه، و مدیریت لیست های خود، مانند به روز رسانی ساعات کاری و مناطق خدماتی خود.

می‌توانید LSA‌ها را روی دسک‌تاپ یا از طریق برنامه تلفن همراه تبلیغات خدمات محلی، که در هر دو پلتفرم Android و iOS در دسترس است، مدیریت کنید. مشتریان بالقوه می توانند به راحتی به اطلاعات کسب و کار شما دسترسی داشته باشند، نظرات را بخوانند، عکس ها را مشاهده کنند و مستقیماً از طریق تماس، پیام رسانی یا رزرو قرار با شما تماس بگیرند، همگی در آگهی شما.

GOOGLE 3P LSA GLS HowItWorks P24 R004

کسب و کارهای جدید انواع کسب و کار جدید شامل مدارس زیبایی، تسهیلات شبانه روزی حیوانات خانگی، شرکت های کف سازی و غیره است.

14689 Lsa Blog Post R5 Verticals.width 1000. format Webp 800x289
14689 Lsa Blog Post R5 Verticals.width 1000. format Webp 1mppten 800x427

عمیق تر حفاری کنید. اطلاعیه گوگل را بخوانید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. LSA ها روشی موثر برای دستیابی به مشتریان بالقوه ای است که در جستجوی خدمات خود در Google هستند. با ظاهر شدن در بالای صفحات نتایج جستجو، LSA ها می توانند به تبلیغ کنندگان و برندها کمک کنند تا دید خود را افزایش دهند و سرنخ های با کیفیت بالا را جذب کنند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *