GA4، محصول جدید Google Analytics مورد علاقه همه، اکنون به شما این امکان را می‌دهد که از ابزار افزودنی Migrator برای Google Analytics Google Sheets برای بازآفرینی بسیاری از ویژگی‌های Universal Analytics خود در یک ویژگی GA4 استفاده کنید. همچنین می توانید محتوای صفحه اصلی خود را شخصی سازی کنید تا آنچه نشان داده شده مرتبط تر شود. بیا یک نگاهی بیندازیم.

چرا ما اهمیت می دهیم. اول، این ابزارهای جدید سعی می‌کنند تا GA4 را قابل تحمل کنند و به شما امکان می‌دهند داشبورد و ویژگی‌های خود را تا حد امکان نزدیک به UA سفارشی کنید. اگرچه کامل نیست، اما حداقل باید کمی بیشتر آشنا شود. تبلیغ‌کنندگانی که در پیاده‌سازی یا یادگیری GA4 کند بوده‌اند، ممکن است در این ویژگی‌های آشنا آرامش پیدا کنند.

اگر هنوز GA4 را اجرا نکرده اید، این نشانه شماست.

مخاطبان Universal Analytics را در Google Analytics 4 دوباره ایجاد کنید

مخاطبان بر اساس ابعاد و معیارهایی که در UA و GA4 یکسان هستند، می‌توانند همان‌طور که هستند دوباره ایجاد شوند. وقتی مخاطبان از ابعاد یا معیارهایی استفاده می‌کنند که بین UA و GA4 متفاوت است، می‌توانید تعاریف مخاطب را در صفحه‌گسترده ویرایش کنید تا از ابعاد و معیارهای مربوط به GA4 استفاده کنید.

برای هر مخاطب، صفحه گسترده شامل اطلاعاتی در مورد اینکه آیا مخاطب برای تفریح ​​در دسترس است یا خیر. اگر اینطور نیست، صفحه گسترده اطلاعاتی در مورد علت دارد. شرایط مخاطب قابل ویرایش گنجانده شده است، بنابراین می توانید قبل از ایجاد مجدد آنها را تغییر دهید.

اطلاعات بیشتر در مورد ابزار مهاجرت را می توانید پیدا کنید اینجا.

صفحه اصلی را شخصی کنید

به خاطر داشته باشید که وقتی صفحه اصلی خود را شخصی می کنید، سفارشی سازی فقط برای شما قابل مشاهده است. سایر کاربران داشبورد شما را نخواهند دید.

اطلاعات زیر از راهنمای Google Analytics مستندات.

معیارها و ابعاد را شخصی کنید

اکنون می توانید معیارهای کارت های نمای کلی و بیدرنگ را تغییر دهید. در کارت نمای کلی، نشانگر را روی یک سنجه نگه دارید تا منوی کشویی را ببینید تا بتوانید معیار را تغییر دهید.

در کارت بیدرنگ، شما همچنین می توانید از بین تعدادی از ابعاد (به عنوان مثال، مخاطب، شهر) انتخاب کنید یا به ما اجازه دهید یک بعد را برای شما انتخاب کنیم (یعنی برای من انتخاب کنید).

انتخاب های خود را بازیابی کنید

فرقی نمی‌کند سنجه، بعد یا تاریخ کارت را تغییر دهید، ما انتخاب‌های شما را در جلسات آینده بازیابی می‌کنیم. برای مثال، دفعه بعد که از Google Analytics بازدید می‌کنید، وقتی بعد را در جلسه فعلی خود انتخاب می‌کنید، کارتی را با City پر می‌کنیم.

علاوه بر این، هنگامی که با استفاده از بخش Recently Accessed به گزارشی بازمی‌گردید، تمام تغییراتی را که در گزارش ایجاد کرده‌اید مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال، اگر بعد اصلی را تغییر دهید، وقتی گزارش را از بخش Recently Accessed انتخاب می کنید، بعد اعمال می شود.

کارت‌های پیشنهادی را امتحان کنید

وقتی تازه وارد یک ملک شده‌اید و کارتی را مرتباً مشاهده نکرده‌اید، بخش پیشنهادی جدید برای شما ظاهر می‌شود. این بخش کارت هایی را نشان می دهد که در همه ویژگی های Google Analytics 4 محبوب هستند تا به شما کمک کنند اطلاعات مفیدی را در دارایی خود پیدا کنید.

ارائه بازخورد

اکنون می‌توانید در قسمت‌های «پیشنهاد شده برای شما، چون اغلب مشاهده می‌کنید» و «از آنجایی که مرتباً مشاهده می‌کنید»، هنگام نگه‌داشتن ماوس روی بالای سمت راست کارت، انگشت شست را بالا یا پایین نشان دهید. گزینه های بازخورد به Google Analytics اجازه می دهد تا در آینده اطلاعات مفیدتری را در اختیار شما قرار دهد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *