دوشنبه سایبری در ایالات متحده امسال بیش از 8 درصد افزایش فروش را از سال مالی 21 به همراه داشته است. در سطح جهانی، فروش به 46.2 میلیارد دلار رسید که 2.4 درصد افزایش نسبت به سال گذشته نشان می دهد. جمعه سیاه نیز در سال جاری حدود 12 درصد افزایش داشته است. این باعث می شود مجموع فروش آخر هفته به حدود 68 میلیارد دلار برسد. این ارقام برای تورم تعدیل نشده است، که نقش مهمی در افزایش قیمت تمام شده کالا دارد.

ثبت اعداد برای Shopify. Shopify گزارش داد که 52 میلیون مصرف کننده در سراسر جهان 7.5 میلیارد دلار برای بازرگانان Shopify هزینه کردند که 19 درصد افزایش نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

هارلی فینکلشتاین، رئیس Shopify گفت: «مصرف‌کنندگان در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری با خرید از مشاغل مستقل با کیف پول خود رأی دادند. “آینده تجارت در هر سطحی است، چه خرید آنلاین و چه در فروشگاه.”

اسباب بازی ها در صدر محبوب ترین اقلام خریداری شده قرار گرفتند. محبوب ترین اسباب بازی های خریداری شده در سال جاری عبارتند از:

  • کارت های پوکمون
  • لگوها
  • چرخ داغ
  • دیزنی انکانتو
  • LOL عروسک های سورپرایز
  • اسباب بازی های کوکاملون و هاچیمالز
  • کنسول های بازی پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و ایکس باکس سری ایکس
  • بازی های FIFA 23، God of War Ragnarok، Madden 23، NBA 2K23 و Pokémon Scarlet & Violet

پر هزینه ترین اقلام میانگین قیمت فروش در هفته سایبری حدود 3 درصد افزایش یافته است. جای تعجب نیست که مجموع مبالغی که برای محبوب ترین اقلام در سال جاری خرج شده است نیز افزایش یافته است، برخی تا حدود 700 درصد!

  • اسباب بازی، 684 درصد افزایش
  • الکترونیک، 391 درصد افزایش
  • کامپیوتر، 372 درصد افزایش
  • کالاهای ورزشی، 466 درصد افزایش
  • لوازم خانگی، 458 درصد افزایش
  • کتاب، 439 درصد افزایش
  • زیورآلات 410 درصد افزایش

تذکرات ارجمند محصولات دیگری که در صدر لیست محبوبیت قرار گرفتند عبارتند از:

  • تلویزیون های هوشمند
  • ایرپادهای اپل
  • مک بوک های اپل
  • قرص
  • ساعت های هوشمند
  • گلدان های فوری
  • سرخ کن های هوا

سایر عوامل موثر در گذشته از تورم و اقلام با قیمت بالاتر، امسال شاهد افزایش روند تخفیف ها و چت بات ها نیز بودیم.

  • میانگین نرخ تخفیف 30 درصد
  • استفاده از Buy Now Pay Later (BNPL) و سایر گزینه های پرداخت 5% سالانه افزایش یافت، در حالی که میانگین ارزش سفارش برای BNPL در ایالات متحده 5% کاهش یافت.
  • پیام های چت بات در روز سایبر دوشنبه 53 درصد نسبت به سال 2021 افزایش یافته است

عمیق تر حفاری کنید. می توانید مقالات کامل را از MediaPost بخوانید اینجا و اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. فروش هنوز تمام نشده است اگر یک برند تجاری یا تبلیغ‌کننده هستید، ممکن است بخواهید کمپین‌های تبلیغاتی یا تخفیف‌های خود را تا پایان تعطیلات ادامه دهید تا از روندهای صعودی بهره ببرید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *