Conductor Searchmetrics را بدست می آورد

پلتفرم سئوی سازمانی Conductor امروز اعلام کرد که Searchmetrics، یکی دیگر از پلتفرم‌های SEO سازمانی و یکی از نزدیک‌ترین رقبای خود را خریداری کرده است.

شرایط معامله اعلام نشده است. این دومین خرید بزرگ Conductor در سال گذشته است. در 16 فوریه 2022، Conductor Content King را خریداری کرد.

من با ست بسمرتنیک، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Conductor تماس گرفتم تا بفهمم این معامله برای Conductor و مشتریانش، و همچنین مشتریان و کارمندان Searchmetrics چه معنایی دارد.

معنی آن برای هادی یکی از جذابیت های بزرگ خرید Searchmetrics پایگاه مشتریان اروپایی آن بود. به گفته این شرکت Searchmetrics 1000 مشتری جهانی دارد صفحه درباره ما. بیشتر آنها در اروپا هستند.

همچنین قابلیت‌های اروپایی Conductor را گسترش خواهد داد. بسمرتنیک گفت که “دانش” اروپایی به Conductor کمک خواهد کرد تا حمایت جهانی بسیار بهتری ارائه دهد. در حالی که 90 درصد از مشتریان Conductor دارای دفتر مرکزی در ایالات متحده هستند، اکثر این سازمان ها چند ملیتی هستند.

Besmertnik همچنین اشاره کرد که Searchmetrics دارای داده های جالب و دارایی های فنی و استعدادهای مهندسی قوی است که به ادامه بهبود پلت فرم Conductor کمک می کند.

یکی دیگر از عواملی که به این تحکیم کمک کرد، فضای نامطمئن اقتصادی فعلی است. Besmertnik گفت که مشتریان Conductor در حال حاضر تحت فشار زیادی هستند.

آنها پنج یا 10 ابزار مختلف نمی خواهند. آنها ابزار کمتری می خواهند که کار بیشتری انجام دهد. آنها خواهان تحکیم هستند.»

Conductor قصد دارد به ساخت و بهبود ابزار “همه چیز در یک مکان” خود برای شرکت ها ادامه دهد، جایی که همه (نه فقط برخی) اجزا واقعا خوب هستند. بسمرتنیک خاطرنشان کرد که Conductor به سرمایه گذاری بین 15 تا 20 میلیون دلار در سال در تحقیق و توسعه ادامه می دهد.

Besmertnik گفت که پلتفرم های Searchmetrics و Conductor متفاوت ساخته شده اند، اما اهداف آنها همیشه تقریباً یکسان بوده است.

معنای آن برای Searchmetrics چیست. Searchmetrics که در سال 2005 تأسیس شد، به یک محصول Conductor تبدیل خواهد شد. بسمرتنیک گفت که این طرح این است که هر دو پلتفرم را در یک پلتفرم واحد در حدود 18 ماه ترکیب کنیم.

Besmertnik گفت که هیجان زده است که آنچه Conductor دارد با همه مشتریان Searchmetrics به اشتراک بگذارد و با همان مقدار پول به آنها ارزش بیشتری بدهد. او گفت که Conductor شریک متعهد به نوآوری و اثبات آینده بر اساس نیازهای خود خواهد بود.

Besmertnik گفت که Conductor تنها یا حتی بهترین گزینه از نظر مالی برای Searchmetrics برای فروش به آن نبود، اما رهبری آنها واقعاً می خواستند بخشی از Conductor باشند.

عامل دیگری در تصمیم نهایی Searchmetrics برای فروش؟ پلت فرم سئوی سازمانی رقیب BrightEdge.

Searchmetrics مجبور شد مبلغ هنگفتی را برای هزینه های قانونی در طول چهار سال برای مبارزه با دعوی نقض حق ثبت اختراع که توسط BrightEdge مطرح شده بود، خرج کند. این تا حدی به کاهش رشد Searchmetrics کمک کرد.

Conductor قصد دارد از دفتر Searchmetrics در برلین به عنوان مقر اروپایی خود استفاده کند و یک مرکز فناوری در آنجا بسازد.

ContentKing، یک سال بعد. Besmertnik گفت که Conductor هنوز در حال کار بر روی یکپارچه سازی با ContentKing است. این شرکت اساساً در حال بازسازی محصول خود بوده است. و هنگامی که Conductor بقیه ادغام را (گاهی در طی 12 ماه آینده) عرضه کرد، همه در یک رابط، او گفت که مشتریان از آن غافلگیر خواهند شد.

چرا ما اهمیت می دهیم. ادغام دو پلتفرم سئوی سازمانی می تواند به معنای چیزهای خوبی برای مشتریان باشد (مانند دسترسی به ابزارها یا ویژگی های جدید). با این حال، همچنین می تواند اصطکاک ایجاد کند – مانند منحنی یادگیری برای درک کامل رابط کاربری آن و نحوه عملکرد آن برای ادامه رانندگی و گزارش موفقیت SEO برای سازمان شما. امیدواریم این ادغام ارزشی را برای همه مشتریان پرداخت کننده خود فراهم کند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *