این واقعاً زمان بی‌سابقه‌ای در زندگی بازاریاب است: فناوری هوش مصنوعی مولد پیشگامانه، افزایش انتظارات مشتری از تجربیات شخصی‌سازی‌شده، تأکید فزاینده بر احترام به حریم خصوصی کاربر… این فهرست ادامه دارد.

مراجعه كردن MarTech، آنلاین 28-29 مارس، برای رایگان برای کشف این روندهای حیاتی – و راه حل ها، استراتژی ها و ابزارهایی که برای جلوتر از رقبا نیاز دارید.

تنظیم زنده برای اضافه کاری – پرسش و پاسخ توسعه یافته با بلندگوهای انتخابی، شانس شما رایگان است هدیه کتاب از سخنران اصلی سنگرام وجر، و گفتگوی جذاب قهوه جلسات شبکه بر ChatGPT، GA4 و MOps!

نمی توانید به صورت زنده شرکت کنید؟ دسترسی بر اساس تقاضا همراه با مجوز رایگان شما است بنابراین شما می توانید با سرعت خود کاوش کنید.

پاس رایگان خود را بگیرید اکنون!


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *