داده های ساخت یافته

پلتفرم‌های داده‌های مشتری (CDP) برای ماندن در اینجا هستند و به یک عنصر ضروری از پشته martech تبدیل شده‌اند.

آخرین گزارش هوشمندی MarTech، پلتفرم های داده مشتری: راهنمای بازاریاب، نشان داد که علاقه به CDP ها در سال گذشته 32 درصد افزایش یافته است. بسیاری از پاسخ دهندگان CDP ها را به عنوان یک سرمایه گذاری فناوری با اولویت بالا ذکر کردند. با این حال، طبق گفته Forrester، تقریبا 90٪ از بازاریابان می گویند CDP آنها نیازهای آنها را برآورده نمی کند.

پس از اینجا کجا برویم؟

ثبت نام کنید و در “Data Down the Drain? CDP ها برای دارایی کم استفاده ارزش می آورند.» ارائه شده توسط BlueConic.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *