پلتفرمهای دادههای مشتری (CDP) برای ماندن در اینجا هستند و به یک عنصر ضروری از پشته martech تبدیل شدهاند.
آخرین گزارش هوشمندی MarTech، پلتفرم های داده مشتری: راهنمای بازاریاب، نشان داد که علاقه به CDP ها در سال گذشته 32 درصد افزایش یافته است. بسیاری از پاسخ دهندگان CDP ها را به عنوان یک سرمایه گذاری فناوری با اولویت بالا ذکر کردند. با این حال، طبق گفته Forrester، تقریبا 90٪ از بازاریابان می گویند CDP آنها نیازهای آنها را برآورده نمی کند.
پس از اینجا کجا برویم؟
ثبت نام کنید و در “Data Down the Drain? CDP ها برای دارایی کم استفاده ارزش می آورند.» ارائه شده توسط BlueConic.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو