در یک نظرسنجی اخیر که توسط Yelp و توسط Material انجام شد، از 2000 آمریکایی خواسته شد تا آنچه را که به نظر آنها بررسی قابل اعتماد است، فاش کنند. پاسخ دهندگان گفتند که به طور متوسط ​​پنج بررسی در مورد یک کسب و کار برای اطلاع از تصمیمات خرج خود می خوانند و 77 درصد می گویند که در حال حاضر بیشتر از همیشه نظرات آنلاین را می خوانند.

یافته های کلیدی. Yelp در بررسی خود به موارد زیر دست یافت:

  • پاسخ دهندگان می گویند که آنها تحقیقات و بررسی های آنلاین را بیشتر برای رستوران ها (67 درصد)، تعمیرات/کار خانگی (57 درصد)، تعمیر/خدمات خودرو (55 درصد)، نیازهای پزشکی (51 درصد) و خدمات حرفه ای (42 درصد) در نظر می گیرند.
  • هنگامی که پاسخ دهندگان فکر می کنند که یک بررسی آنلاین جعلی را مشاهده کرده اند، نظرات دیگر را می خوانند تا نظرات بیشتری را جمع آوری کنند (49٪)، بررسی احتمالی جعلی (34٪) را نادیده می گیرند، کسب و کار دیگری را پیدا می کنند (27٪) یا بررسی را گزارش می کنند (24٪). ).
  • تنها 28 درصد از پاسخ دهندگان به دنبال بررسی های تشویقی هستند، اما 71 درصد می گویند که اگر بفهمند کسب و کار بررسی های آنلاین جعلی یا جبران شده دارد، دیگر از یک کسب و کار بازدید نمی کنند.
  • 85٪ از پاسخ دهندگان به نظرات با متن نوشته شده تنها با رتبه بندی ستاره اعتماد می کنند.
    • Yelp مستلزم این است که رتبه‌بندی‌ها با متن بررسی واقعی همراه باشد.
  • 88٪ از پاسخ دهندگان می گویند مهم است که بدانند چگونه پلتفرم های بررسی آنلاین تعیین می کنند که کدام بررسی قابل اعتماد است و کدامیک کمتر قابل اعتماد هستند.
  • 79٪ از پاسخ دهندگان ترجیح می دهند همه بررسی ها را برای یک تجارت یا محصول ببینند، از جمله آنهایی که پلتفرم بررسی معتقد است جعلی یا غیرقابل اعتماد هستند.

مبارزه با نقدهای جعلی این نظرسنجی همچنین نشان داد که از پاسخ‌دهندگانی که فکر می‌کنند یک بررسی جعلی را مشاهده کرده‌اند، 49 درصد نظرات دیگر را می‌خوانند تا نظرات بیشتری در مورد کسب‌وکار جمع‌آوری کنند. 34٪ بررسی احتمالی جعلی را نادیده می گیرند، 27٪ کسب و کار دیگری پیدا می کنند و 24٪ بررسی را به پلت فرم مربوطه خود گزارش می دهند.

85٪ از افراد مورد بررسی به بررسی متن نوشته شده تنها با رتبه بندی ستاره اعتماد می کنند.

جنجال اخاذی در وبلاگ مقاله، yelp در ادامه به طرح اخاذی Google Reviews اشاره می کند که رستوران های زیادی را در شهرهای بزرگ تحت تأثیر قرار داده است. این رستوران‌ها هجوم نقدهای تک ستاره گوگل را بدون هیچ متن نقدی تجربه کردند، زیرا کلاهبرداران سعی کردند از رستوران‌ها گیفت کارت‌های ۷۵ دلاری Google Play را اخاذی کنند تا نظرات جعلی خود را حذف کنند. به دلیل خط‌مشی‌های متن بازبینی اجباری ما، این اتفاق در Yelp رخ نداد.

اما به طور مشابه، Yelp همچنین با یک اخاذی برخورد کرد جنجال – جدال سرسختانه از چندین سال پیش خود، و همچنین ناسازگاری با قوانین درخواست بازبینی آن.

عمیق تر حفاری کنید. می توانید مطالعه کامل Yelp را در مورد آنها بخوانید وبلاگ.

چرا ما اهمیت می دهیم. کسب‌وکارهای محلی در Yelp باید از تاکتیک‌های اخلاقی و قانونی هنگام درخواست بازبینی استفاده کنند. از طرف دیگر، کسب‌وکارها می‌توانند از تبلیغات پولی برای نمایش بالاتر در نتایج جستجو، پاسخ به هر گونه بررسی منفی و به‌روزرسانی صفحات خود برای بهینه‌سازی فهرست‌های کسب‌وکارشان استفاده کنند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *