چیزهایی که در بقیه ایام سال برای برندها حیاتی هستند، برای موفقیت رسانه های اجتماعی در طول تعطیلات حیاتی تر هستند.

سر و صدا بیشتر است، مردم حواسشان پرت است و مشغول هستند.

چگونه مطمئن می‌شوید که پست‌هایتان سر و صدا را کاهش می‌دهند و توجه آنها را در طول فصل تعطیلات حفظ می‌کنید؟

در اینجا هفت نکته برای آماده سازی استراتژی رسانه های اجتماعی برای تعطیلات آورده شده است.

1. کمک کننده باشید

به مخاطبان خود اطلاعاتی را که به دنبال آن هستند ارائه دهید، اعتماد و در نتیجه توجه آنها را جلب کنید.

تجربه آنها را با ارائه موارد زیر ساده کنید:

  • گزینه های کلیک برای خرید مستقیماً از نمایه های اجتماعی شما.
  • پیوندهای مستقیم به محصولات یا اطلاعات رزرو از پست های شما برای کمک به آنها در یافتن سریع آنچه نیاز دارند.

با کسب و کارهای مکمل کار کنید تا خریدهای یکجا ارائه کنید و آن مشاغل را در پست های خود برچسب گذاری کنید. این نه تنها برای پایگاه مشتریان شما مفید است، بلکه دامنه دسترسی هر دو برند را نیز افزایش می دهد.

بالاتر و فراتر بروید

ایده های طوفان فکری برای کمک به مخاطبان خود برای ساده سازی زندگی خود.

برای صرفه جویی در زمان در طول فصل شلوغ، گزینه های تحویل سریع یا امتیازات خدمات اضافه را ارائه دهید.

اگر یک شرکت تهویه مطبوع دارید، تعویض فیلتر کوره را با تماس خدمات رایگان ارائه دهید.

آیا رستوران شما تحویل می دهد؟ ظروف و ظروف یکبار مصرف را برای کمک به تمیز کردن بفرستید.

لمس های کوچک می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

2. تأثیر بگذارد

چگونه در این فصل از سال به دیگران کمک می کنید؟

خواه در صنعت خدمات، خرده‌فروشی یا هر چیز دیگری باشید، مشتریان می‌خواهند از کسب‌وکارهایی حمایت کنند که از جوامعشان پشتیبانی می‌کنند.

پس دادن توسط:

  • فراهم آوردن زمینه های ارتباطی با جامعه.
  • جمع آوری اقلام برای غذا یا لباس.
  • استفاده از موقعیت مکانی فیزیکی شما به عنوان نقطه خروج برای کمک های مالی به یک سازمان خیریه.

از مسائل یا دلایل قطبی دوری کنید تا از بیگانگی اعضای مخاطب خود جلوگیری کنید.

بالاتر و فراتر بروید

با یک سازمان غیرانتفاعی همکاری کنید تا به اعضای انجمن خود کمک کنید تا تأثیر بگذارند.

  • میزبانی یک درایو اهدایی
  • وعده های غذایی تعطیلات را در اختیار خانواده ها قرار دهید.
  • به اعضای تیم خود اجازه دهید دلایلی را که برایشان مهم است انتخاب کنند.
  • در صورت امکان از آن سازمان ها با کمک های زمانی یا پولی حمایت کنید.

West Main Taproom + Grill پارکر کلرادو، پیش‌غذاهای رایگان را به هر کسی که کمک‌های مالی خود را برای مسابقه کت زمستانی یک سازمان غیرانتفاعی محلی می‌آورد، ارائه می‌کند. آنها به جامعه کمک می کنند و کسب و کار جدید را هدایت می کنند – همه برنده می شوند.

3. مرتبط باشید

آیا پیشنهاد شما به موقع است یا با زندگی مشتریانتان مرتبط است؟ چگونه می توانید مطمئن شوید که هست؟

یکی از ساده ترین راه ها برای تعیین اینکه آیا محتوای شما ارزشی برای مخاطبان شما دارد یا خیر این است که به سادگی بپرسید.

مردم دوست دارند نظرات خود را به اشتراک بگذارند، بنابراین از این فرصت برای ساده سازی محتوای خود استفاده کنید.

بالاتر و فراتر بروید

مرتبط بودن را با مفید بودن ادغام کنید و مطمئناً امتیازات مهمی را با مشتریان خود کسب خواهید کرد.

اطلاعات مفید و به موقعی را در اختیار آنها قرار دهید که زندگی آنها را آسان تر می کند، و زمانی که زمان خرج کردن دلارهایی که به سختی به دست آورده اند، شما را به یاد خواهند آورد.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


4. نقاط درد یا عوامل استرس زا خود را بشناسید

برخی از مشتریان شما ممکن است در این فصل از سال با مشکلاتی روبرو شوند. چگونه می توانید به کاهش استرس کمک کنید؟

فصل تعطیلات اغلب هجوم گسترده ای از نامه (چه الکترونیکی و چه فیزیکی)، تبلیغات و پست های رسانه های اجتماعی را ایجاد می کند. اون مارک نباش

نیازی نیست چندین بار در روز ایمیل بفرستید، مگر اینکه چیزی داشته باشید که می دانید به خوبی با مخاطبان شما طنین انداز می شود. (نکته: کوپن تخفیف 10 درصدی چیزی نیست!)

بالاتر و فراتر بروید

به کارهایی فکر کنید که برند شما می تواند انجام دهد تا چیزی را از بشقاب مشتریانتان حذف کند، استرس را کاهش دهد یا زندگی آنها را آسان تر کند.

یک ماساژدرمانگر استخدام کنید تا در لابی شما ماساژ صندلی ارائه دهد، در حالی که مردم منتظر قرار ملاقات هستند.

اگر فضای بزرگی دارید، لوازم تهیه کنید و یک آخر هفته برای مشتریان برنامه ریزی کنید تا به محل شما بیایند و هدایای تعطیلات را بپیچند.

یک سرمایه گذاری نسبتا کوچک ممکن است از نظر مشتریان شما قیمتی نداشته باشد، حتی اگر آنها از پیشنهاد شما استفاده نکنند.

5. مخاطبان خود را بشناسید

اگر مخاطبان خود را نمی شناسید، چگونه می توانید آنچه را که می خواهند به آنها بدهید؟

قبل از فصل پرمشغله خود زمانی را صرف شناخت مخاطبان و مشتریان خود کنید تا مطمئن شوید که با آنها به گونه ای صحبت می کنید که طنین انداز باشد.

با در نظر گرفتن این واقعیت که بسیاری از مردم تعطیلات و سنت های متفاوتی دارند که جشن می گیرند، فراگیر باشید.

بپذیرید که اگرچه همه مثل هم نیستند، اما می‌توانیم بدون در نظر گرفتن این تفاوت‌ها از یکدیگر جشن بگیریم.

بالاتر و فراتر بروید

مخاطبان رقابت خود را نیز بشناسید و زمانی که رقابت کوتاه آمد، قدم بردارید.

در گروه‌های اجتماعی در دسترس باشید تا وقتی رقبای شما معامله با مشتریان خود را متوقف نمی‌کنند، به آنها کمک کنید.

6. وقت آنها را هدر ندهید

به سر و صدای زیاد تعطیلات اضافه نکنید.

اطمینان حاصل کنید که پست‌ها، ایمیل‌ها و سایر ارتباطات دارای یک نکته هستند و ارزش خواندن دارند و سپس تمام تجربه مشتری را دنبال کنید.

ارائه یک تجربه دیدنی در رسانه های اجتماعی، اما سپس واداشتن مردم به انتظار 40 دقیقه برای یک قرار ملاقات برنامه ریزی شده، تمام کارهای سختی که انجام داده اید را آشکار می کند.

علاوه بر این، مطمئن شوید که پیشنهادات شما واقعاً ارزش کلیک کردن را دارند.

انجام یک معامله بزرگ در مورد یک فروش بزرگ یا تخفیف هنگفت و سپس ارائه 10 درصد تخفیف یا محدود کردن فروش به اقلام خاص تنها اتلاف وقت نیست. شما مشتریان خود را ناامید خواهید کرد و اعتماد آنها را از دست خواهید داد، و این امر باعث می شود که آنها کمتر از شما خرید کنند یا از خدمات شما در حال حاضر یا در آینده استفاده کنند.

بالاتر و فراتر بروید

راهی برای صرفه جویی در وقت آنها پیدا کنید. بازگشت بدون دردسر، گزینه‌های قرار سریع، و خدمات دربان، همگی راه‌هایی عالی هستند که می‌توانید در طول فصل شلوغ تعطیلات، زمان بیشتری را به مشتریان خود برگردانید.

۷- برنامه داشته باشید

اگر اهداف خود را ندانید و راهی برای اجرای آنها پیدا نکنید، تمام آگاهی، توجه و نیت مفید شما را به جایی نمی رساند.

محتوای خود را ترسیم کنید و برنامه ای برای تبلیغات داشته باشید.

برای کمک به ساده سازی پست ها را از قبل برنامه ریزی کنید شما برنامه شلوغ است، اما مطمئن شوید که کمپین های ارگانیک و پولی را متوقف کنید اگر اتفاقی می افتد که باعث می شود محتوای شما برای مخاطبان شما غیر حساس یا نامناسب به نظر برسد.

اهداف و انتظارات واقع بینانه را تعیین کنید و رویه ای در نظر بگیرید که در صورت برآورده نشدن انتظارات یا خراب شدن اوضاع، چگونه می توان با مسائل برخورد کرد.

هیچ کس کامل نیست و مشتریان این را درک می کنند.

اما نحوه مدیریت آن لحظات ناقص بودن می تواند تضمین کند که یک مشتری را از دست می دهید یا یک حامی برند مادام العمر به دست می آورید. حتما پاسخ دهید.

بالاتر و فراتر بروید

یک محصول یا پیشنهاد ویژه ایجاد کنید که مشتریان شما در مورد آن هیجان زده شوند.

Nerdy Nuts می‌داند که طرفداران آن‌ها محصولاتشان را دوست دارند و از طعم‌های جدید و پیشنهادهای ویژه بسیار هیجان‌زده می‌شوند.

امسال، آنها یک تقویم ظهور تعطیلات را با طعم‌های متنوع و دلخواه و کاملاً جدید منتشر می‌کنند.

با نام تجاری، مرتبط، هیجان انگیز، و – همراه با پشتیبانی فوق العاده رسانه های اجتماعی – مفید است.

در طول تعطیلات نامزدی را تقویت کنید

در حالی که در آن هستید، از آن لذت ببرید! رسانه های اجتماعی برای تعامل و تعامل طراحی شده اند.

پیام های برند مرتبط را به گونه ای به اشتراک بگذارید که مخاطبان شما را تشویق کند نه تنها شما را بشناسند، بلکه با شما ارتباط برقرار کنند و محتوای شما را نیز به اشتراک بگذارند.

محتوای سرگرم کننده، مثبت و نشاط آور تعطیلات نه تنها به مخاطبان شما احساس خوبی می دهد، بلکه به آنها کمک می کند تا احساس خوبی نسبت به برند شما داشته باشند.

استراتژی رسانه های اجتماعی آماده تعطیلات

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

ارین جونز

ارین جونز از سال 2005 در بازاریابی دیجیتال و سئو کار می کند. او در سئو محلی، رسانه های اجتماعی و شهرت برند تخصص دارد. او در آسمان استرلینگ و همچنین یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه محلی است. ارین علاقه زیادی به جامعه دارد و دوست دارد به برندها کمک کند با مخاطبان ایده آل خود چه به صورت آنلاین و چه حضوری در ارتباط باشند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *