یک استراتژی شخصی سازی مبتنی بر داده را فعال کنید که باعث ایجاد رابطه معنادار می شود.

بیش از نیمی از مصرف کنندگان پس از چندین تجربه بد، خرید از یک شرکت را متوقف می کنند. آیا شرکت شما به اندازه کافی برای ایجاد وفاداری انجام می دهد؟
به PwC در وبینار زنده آنها بپیوندید زیرا آنها نتایج نظرسنجی وفاداری مشتریان PwC در سال 2022 را فاش می کنند، نگاهی جامع به بیش از 4000 مشتری، و بینشی در مورد آنچه که مشتریان را درگیر می کند ارائه می دهند.
ثبت نام امروز برای ۷ راه برای حفظ Yoبازگشت مشتریان شما در سال 2023،” ارائه شده توسط PwC.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو