Reddit مجموعهای از بهروزرسانیها را برای مدیر تبلیغات خود اعلام کرده است تا بتواند تجارت رو به رشد تبلیغات جهانی خود را تطبیق دهد و نیازهای متنوع تبلیغکنندگان خود را برآورده کند. این تغییرات بلافاصله اعمال می شوند و بهبودهای خاصی را برای مشتریان سلف سرویس و تبلیغ کنندگان بین المللی ارائه می دهند.
ویژگی های جدید معرفی شده در مدیر تبلیغات Reddit:
- ایجاد کمپین ساده:
- یک کمپین با یک تبلیغ در سه مرحله آسان ایجاد کنید
- ایده آل برای تبلیغ کنندگان خود خدمت و راه اندازی سریع تبلیغات
- ایجاد خودکار تبلیغات:
- چندین تنوع تبلیغاتی را روی پلتفرم بسازید و آزمایش کنید
- در زمانی که قبلاً صرف ایجاد تبلیغات جدید یک به یک شده اید صرفه جویی کنید
- پشتیبانی چند ارزی:
- از بین ارزهای بین المللی مانند AUD، CAD، EUR، GBP و NZD انتخاب کنید
- پاسخگویی به نیازهای یک پایگاه مشتری بین المللی رو به رشد
- جستجوی جامعه بهبود یافته:
- جوامع قابل هدف را بر اساس ارتباط موضوع پیدا کنید
- دسترسی به مخاطبان مرتبط را به حداکثر برسانید
- حفظ گزارش:
- پشتیبانی از گزارش دهی 12 ماهه
- برای تبلیغ کنندگانی که فعالیت تبلیغات را در طول زمان تجزیه و تحلیل می کنند مفید است
- بهبودهای ویرایش انبوه:
- تغییراتی در پیشنهادها، بودجهها و ردیابهای گزارش شخص ثالث ایجاد کنید
- تبلیغات را در چند کمپین و گروه های تبلیغاتی به طور همزمان ویرایش کنید
ایجاد کمپین ساده به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که با یک تبلیغ تنها در سه مرحله ساده کمپین ایجاد کنند: ایجاد یک تبلیغ، تنظیم هدف و بودجه، و انتخاب پرداخت. این ویژگی مخصوصاً برای تبلیغکنندگانی که میخواهند تبلیغات را سریع و یکپارچه راهاندازی کنند، مفید است.
ایجاد خودکار تبلیغات به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا مجموعههای مختلفی از تغییرات تبلیغاتی را بسازند و آزمایش کنند تا تعیین کنند کدام پیام به بهترین وجه با مخاطبان هدفشان ارتباط دارد. این ویژگی باعث صرفه جویی در زمانی می شود که قبلا برای ایجاد تبلیغات جدید صرف شده است.
پشتیبانی چند ارزی تبلیغکنندگان از بیش از 40 کشور میتوانند از میان ارزهای بینالمللی مختلف، از جمله دلار استرالیا (AUD)، دلار کانادا (CAD)، یورو (EUR)، پوند بریتانیا (GBP)، و دلار نیوزیلند (NZD) یکی را انتخاب کنند.
به محض اینکه کمپین ها فعال شدند، Reddit چندین به روز رسانی را برای بهبود مدیریت تبلیغات انجام داده است.
جستجوی جامعه بهبود یافته به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد تا انجمنهای قابل هدف را بر اساس ارتباط موضوع پیدا کنند و از دسترسی بهتر به مخاطبان مرتبط اطمینان حاصل کنند.
حفظ گزارش. اکنون از یک نگاه 12 ماهه به عقب پشتیبانی می کند و به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا فعالیت تبلیغات خود را در طول زمان تجزیه و تحلیل کنند.
بهبودهای ویرایش انبوه به تبلیغکنندگان اجازه دهید قیمتها، بودجهها و ردیابهای گزارش شخص ثالث را برای تبلیغات در چند کمپین و گروههای تبلیغاتی به طور همزمان تغییر دهند.
این بهروزرسانیها پایگاه تبلیغاتی متنوع این پلتفرم را منعکس میکند و هدف آن کمک به همه مشتریان است که بیشترین بهره را از کمپینهای خود در Reddit ببرند. Shariq Rizvi، EVP کسب درآمد از تبلیغات Reddit میگوید: از آنجایی که این شرکت به گسترش و استقبال از تبلیغکنندگان در سطح جهانی ادامه میدهد، تمرکز Reddit بر ارائه یک تجربه تبلیغاتی آسان، بصری و پویا باقی میماند.
چرا ما اهمیت می دهیم. ویژگیهای جدید فرآیند ایجاد آگهی را سادهتر و سادهتر میکند و کارآمدتر میکند و در زمان و تلاش تبلیغکنندگان صرفهجویی میکند. تبلیغکنندگان همچنین میتوانند انجمنهای مرتبط را برای کمپینهای خود بهتر هدف قرار داده و پیدا کنند و احتمال دستیابی به مخاطبان مناسب را افزایش دهند.