convert traffic into sales



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

هدف اصلی بازاریابی تبدیل است. اهداف ثانویه زیادی مانند شناخت برند وجود دارد، اما شرکت ها تا زمانی که مردم محصولات یا خدمات آنها را خریداری نکنند، زنده نمی مانند.

بازاریابی محتوا، مانند وب سایت ها و وبلاگ ها، بهترین راه برای ایجاد تبدیل در فضای بازاریابی دیجیتال امروزی است. آنها شروع می کنند مسیر تبدیل که منجر به فروش در وب سایت ها می شود. به همین سادگی اما در عین حال پیچیده است.

اگر مسیر تبدیل از یک وب سایت شروع شود، این سوال پیش می آید که چگونه آنها را به وب سایت برسانید؟ سپس، چگونه می‌توانید آن ترافیک را به محض رسیدن به فروش تبدیل کنید؟

هیچ پاسخ مطمئنی وجود ندارد، اما تکنیک های بازاریابی اثبات شده ای وجود دارد که می تواند به چنین کاری کمک کند. بیایید پنج مورد از آن استراتژی هایی را که بازاریابان برای تبدیل ترافیک به فروش استفاده می کنند، کشف کنیم.

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

چرا باید نگران تبدیل ترافیک به سرنخ باشید؟

برندها برای هدایت ترافیک به وب سایت خود با مشکلات قابل توجهی روبرو می شوند. آنها در رسانه های اجتماعی پست می گذارند، برای تبلیغات دیجیتال پول می پردازند و ایمیل می فرستند. اما بازدید مردم از یک وب سایت چه فایده ای دارد؟ بازدیدکنندگان وب سایت لزوما خریدار نیستند، اما می توانند سرنخ باشند.

معیارها به شما می گویند که چند نفر از یک وب سایت بازدید می کنند و پس از رسیدن به آن چه کاری انجام می دهند. شما از معیارها برای ردیابی استفاده کنید:

  • بازدید از صفحه
  • زمان در یک صفحه
  • مدت جلسه
  • صفحات در هر جلسه
  • نرخ پرش
  • منابع ترافیک

معیارهای وب سایت به شما در مورد رفتار مشتری هدف شما می گویند تا بتوانید سرنخ ایجاد کنید. آیا آنها مثلاً وبلاگ ها را می خوانند؟ به نظر می رسد چه موضوعاتی برای آنها جالب است؟ در مورد صفحات محصول چطور؟ روی چه صفحاتی می چرخند و کدام صفحات را باز و بسته می کنند؟

درک رفتار به شما کمک می کند بدانید چه کسی یک رهبر بالقوه است و چرا. یک سرنخ تنها در صورتی برای شما ارزشمند است که راهی برای علاقه مند نگه داشتن آنها داشته باشید. در بیشتر موارد، این به معنای داشتن نوعی اطلاعات تماس برای آنها، مانند آدرس ایمیل است. به این ترتیب شما سرنخ ها را به فروش تبدیل می کنید.

چرا کاربران پس از بازدید از وب سایت شما تبدیل نمی شوند؟

یک وب سایت فقط به اندازه تعداد تبدیلی که ایجاد می کند خوب است. اگر مال شما فروش ندارد، باید از خود بپرسید چرا.

روانشناسی زیادی برای ایجاد یک وب سایت وجود دارد. رنگ ها و تصاویر مناسب اهمیت دارند. اما وقتی نوبت به تبدیل ها می رسد، محتوا پادشاه است.

هنگامی که یک بازدیدکننده به یک وب سایت می آید، می خواهد محتوای با کیفیتی را ببیند که اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار می دهد و اعتماد ایجاد می کند. آنها می خواهند:

  • شفافیت در مورد قیمت و حمل و نقل
  • آدرس کسب و کار و اطلاعات تماس
  • وبلاگ های مرتبط که به خوبی نوشته شده و آموزنده هستند
  • بررسی ها و توصیفات
  • فراخوانی برای اقدام که به آن‌ها می‌گوید در آینده چه کاری انجام دهند
  • عملکردی که به آنها کمک می کند قدم بعدی را بردارند

این موارد به یک وب سایت مشروعیت می بخشد:

5 استراتژی برای تبدیل ترافیک به فروش

هنگامی که یک وب‌سایت راه‌اندازی کردید و بازدیدکنندگان را جذب کرد، چگونه می‌توانید آن ترافیک را به فروش تبدیل کنید؟ در اینجا پنج استراتژی اثبات شده برای امتحان کردن وجود دارد.

1. یک لیست ایمیل ایجاد کنید

سرنخ کسی است که اطلاعات تماسی را ارائه می دهد که به شما در ادامه گفتگو کمک می کند. آدرس ایمیل ایده آل است زیرا به شما این امکان را می دهد که به روشی محجوب با آنها تماس بگیرید و آنها را در فرآیند فروش به جلو ببرید.

چند تکنیک بازاریابی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند آن آدرس ایمیل مهم را دریافت کنید، مانند:

  • خبرنامه
  • باشگاه VIP
  • هدایا
  • حساب ها

شما می توانید از یک یا چند تا از این تاکتیک ها برای ایجاد یک لیست ایمیل و ایجاد یک کمپین بازاریابی برای فروش استفاده کنید.

2. بازرسی منظم وب سایت را انجام دهید

ممیزی وب سایت اطمینان حاصل می کند که صفحات شما به روز هستند و برای شما کار می کنند. نگه داشتن صفحاتی که عملکرد خوبی ندارند فایده ای ندارد. برای تعیین اینکه چه نوع صفحاتی بیشترین اطلاعات تماس و ترافیک را ایجاد می کنند، از معیارها استفاده کنید.

مثلا:

  • کدام موضوعات وبلاگ برجسته هستند؟
  • چه صفحاتی به ندرت کلیک می کنند؟
  • کدام یک بیشتر مورد توجه قرار می گیرند؟

سعی کنید تعیین کنید چه چیزی در صفحات برای تبدیل ترافیک به فروش کار می کند و چه چیزی نه. آیا طراحی در صفحات با نرخ پرش بالا قدیمی است؟ کپی را در صفحات نیز بررسی کنید. آیا مشکلات گرامری وجود دارد؟

3. آن فاکتور اعتماد را اضافه کنید

چیزهایی مانند بررسی ها، توصیفات، و نمونه کارها به ایجاد اعتماد کمک می کنند. دلیلی وجود دارد که آمازون نظرات را در صفحات محصولات خود فهرست می کند: زیرا مردم به آنها اعتماد دارند. آنها را به صفحات فرود خود اضافه کنید تا به بازدیدکنندگان یادآوری کنید که برند شما قابل اعتماد است.

همچنین، تولید محتوای سطح بالا که اطلاعات ارزشمندی را در اختیار بیننده شما قرار می دهد. این باعث ایجاد اعتماد نیز می شود.

4. از تست A/B استفاده کنید

تست A/B به شما امکان می‌دهد نسخه‌های مختلف دارایی‌های بازاریابی خود را امتحان کنید تا ببینید کدام یک منجر به بیشترین تبدیل می‌شود. به عنوان مثال، ممکن است یک صفحه فرود با دعوت نامه برای پیوستن به یک باشگاه تخفیف راه اندازی کنید و صفحه دوم را با دعوت به اقدام برای ثبت نام در خبرنامه ایجاد کنید.

با نظارت بر معیارهای مربوط به هر صفحه، می توانید این احساس را داشته باشید که کدام یک بیشترین بازدهی را دارد. تست A/B می تواند به هر چیزی مرتبط باشد به شرطی که دو استراتژی مشابه را با هم مقایسه کنید.

5. یک فراخوان برجسته در هر صفحه قرار دهید

دعوت به اقدام به بازدیدکننده می گوید که قدم بعدی را دارد و آنها را تشویق به انجام آن می کند. برای مثال:

  • همین امروز برای دریافت اخبار ما ثبت نام کنید.
  • جدیدترین محصولات ما را بررسی کنید!
  • کپی خود را از کتاب الکترونیکی ما دریافت کنید!
  • برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید و شروع کنید!

دعوت به اقدام باید گامی عملی باشد که بیننده می تواند انجام دهد تا آنها را به سمت پایین تر از قیف فروش سوق دهد. بدون توجه به عملکرد بیننده، همیشه باید مرحله بعدی وجود داشته باشد.

اگر خریدی انجام دادند، دعوت به اقدام آنها را تشویق به خرید یک محصول سازگار می‌کند. اگر آنها یک پست وبلاگ را می خوانند، باید از وب سایت اصلی بازدید کنند یا برای یک حساب کاربری ثبت نام کنند. هر صفحه باید فراخوانی برای اقدام داشته باشد که بیننده را درگیر کند.

هنگامی که شروع به فکر کردن در مورد ایجاد تبدیل کردید، بازاریابی خود را به سطح بعدی خواهید برد. بازاریابی محتوا باعث ایجاد تبدیل می شود، اما تنها در صورتی که به درستی انجام شود. تو می توانی تلاش های بازاریابی محتوای خود را بالا ببرید با کاوش در Content Cloud امروز.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *