خرید آنلاین رونق گرفته است. در طول پنج سال گذشته، بازار به عنوان سهمی از درآمد خرده فروشی جهانی به طور تصاعدی رشد کرده است. مصرف کنندگان آنلاین هستند و انتظارات آنها در حال تغییر است. آنها به دنبال تجربه خریدی هستند که بر اساس خواسته ها و نیازهایشان شخصی سازی شده باشد. برندهایی که تجربیات واقعی را از طریق رسانه‌های غنی – ویدیوهای قابل خرید، سفارشی‌سازی هم‌زمان، محتوای تولید شده توسط کاربر و موارد دیگر ارائه می‌دهند – تبدیل و درآمد بیشتری را به همراه خواهند داشت.

دریابید که چگونه می توانید برند خود را به صورت آنلاین متمایز کنید و اکنون چه کاری می توانید انجام دهید تا برای تجارت الکترونیکی آینده آماده شوید.

ثبت نام امروز برای “5 روش برای ایجاد تجربیات مشتری باعث افزایش تبدیل و درآمد می شود.” ارائه شده توسط Cloudinary.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *