website copywriting



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

در حالی که هم محتوا و هم کپی رایتینگ وبسایت هستند ضروری است برای تجارت شما، تفاوت هایی بین این دو وجود دارد.

کپی رایتینگ معمولاً به کپی فروش اشاره دارد مخاطب را هدایت کند برای خرید محصول یا خدمات خود، از جمله تبلیغات، ایمیل ها، پست های رسانه های اجتماعی، صفحات فرود و موارد دیگر.

از سوی دیگر، محتوا معمولاً اطلاعات عمومی تری است که به منظور آموزش یا ارائه بینش مفید برای مخاطبان است.

این شامل پست‌های وبلاگ، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و محتوای طولانی‌تر مانند کاغذهای سفید است. این پست‌ها یا مقاله‌ها ممکن است فراخوانی برای اقدام داشته باشند یا نداشته باشند، اما اگر به اندازه کافی قانع‌کننده باشد که مشتریان شما را جذب کند و آنها را متقاعد کند که اقدامی انجام دهند، می‌توانند به خودی خود به عنوان کپی رایتینگ عمل کنند.

چه از محتوا استفاده کنید و چه از کپی رایتینگ، چند تکنیک کلیدی وجود دارد که می توانید برای تبدیل سرنخ های بیشتر در سال 2023 از آنها استفاده کنید.

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

چگونه کپی وب سایت خود را ساختار دهید

کپی رایتینگ برای هر کسی حیاتی است بازاریابی دیجیتال پویش. کپی‌نویسی وب‌سایتی که به خوبی فکر شده، جذاب، معنادار و متقاعدکننده باشد می‌تواند در تبدیل سرنخ‌ها به فروش شگفت‌انگیز باشد.

برای ایجاد کپی جذاب، باید بدانید که چگونه کپی وب سایت خود را ساختار دهید و صفحه اصلی، صفحات تجاری و محتوای خود را تعریف کنید.

صفحه نخست

صفحه اصلی است اولین چیز مشتریان شما وقتی به وب سایت شما می رسند می بینند. این باید دعوت کننده و آموزنده باشد، بنابراین باید شامل عناصری مانند:

  • ماموریت و ارزش های شرکت شما (فرصتی عالی برای استخدام خدمات کپی رایتینگ وب سایت حرفه ای)
  • لوگوهای به یاد ماندنی و طرح های چشم نواز
  • داستان های موفقیت
  • شراکت
  • خلاصه‌ای از کاری که انجام می‌دهید (این همان جایی است که کپی‌رایتینگ خوب باید انجام شود)
  • برگه هایی برای پیمایش و کاوش در سایر زمینه های کسب و کار شما
  • فراخوان متقاعد کننده و روشی برای برنامه ریزی خدمات یا تماس با کسب و کار شما

صفحات تجاری

صفحات تجاری صفحاتی هستند که به شما کمک می کنند تبدیل مشتریان خود را نشان دهید و به آنها نشان دهید که چرا باید شرکت شما را بر دیگران انتخاب کنند.

این صفحات می توانند شامل صفحات فرود، صفحات قیمت گذاری، صفحات مقایسه طرح و سایر صفحات مربوط به خرید محصولات یا خدمات شما باشند. صفحات تجاری شما باید شامل عناصری مانند:

  • یک عنوان قانع کننده (استخدام یک کپی رایتر وب سایت نه تنها یک راه عالی برای افزایش تبدیل است، بلکه می تواند تبدیل شما را با 24%)
  • مزایا و ویژگی های محصول یا خدمات شما
  • توصیفات یا نظرات مشتریان
  • اطلاعات قیمت گذاری خاص
  • فرم های تماس
  • دکمه سبد خرید برای مشتریان

صفحات محتوا

صفحات محتوا می توانند شامل پست های وبلاگ، فیلم ها، مقالات و موارد دیگر باشند اطلاعاتی قطعاتی که دانش و تخصص شرکت شما را در یک صنعت خاص به نمایش می گذارد.

اینها حاوی اطلاعات مفیدی برای مشتری هستند و می‌توانند شامل فراخوانی برای اقدام باشند. برخی از موارد مفید برای گنجاندن در صفحات محتوای خود عبارتند از:

  • قلاب قوی و عنوان مختصر
  • تصاویر و تصاویر با کیفیت مانند نمودارها و داده ها
  • محتوای آموزنده و آموزشی (شما ممکن است از استفاده از هوش مصنوعی بهره مند شوید)
  • پیوند به منابع معتبر خارجی
  • پیوندهای داخلی به سایر صفحات سایت شما
  • کلمات کلیدی سئو
  • لینک های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی

وب سایت Copywriting 101: The Basics

قبل از اینکه به شما بگوییم که چگونه تبدیل‌های وب‌سایت خود را بهبود ببخشید، باید بدانید در وهله اول چه چیزی باعث ایجاد کپی‌رایتینگ وب‌سایت خوب می‌شود. برخی از نکات برای کمک عبارتند از:

اهداف روشنی در ذهن داشته باشید

از شناخت مخاطبان خود تا درک پیامی که می خواهید منتقل کنید، شناخت خود اهداف قبل از نوشتن کپی شما ضروری است.

این همه تفاوت بین ایجاد یک پست قانع کننده و آموزنده، یا پستی که گیج کننده است و خواندن آن دشوار است، ایجاد می کند.

قبل از نوشتن نسخه وب سایت خود، هدف مشخصی مانند اطلاع رسانی به مشتریان یا افزایش فروش را در نظر بگیرید.

سرب را دفن نکن

در روزنامه نگاری، «دفن سرنخ» به معنای دفن داستان یا تیتر است.

شما نمی خواهید این کار را با کپی رایتینگ وب سایت خود انجام دهید، زیرا فقط مشتریان خود را گیج می کنید و به جای جلب توجه آنها، آنها را دور می کنید.

بهترین کپی رایتینگ با نکته اصلی، خواه یک قطعه درباره ما، یک ویژگی محصول، محتوای آموزشی برای پاسخ به یک سوال یا ماموریت و ارزش های شرکت شما باشد، منجر می شود.

روی خوانایی تمرکز کنید

اگرچه ممکن است تمایل داشته باشید که کپی وب سایت خود را پیچیده و معتبر کنید، به خاطر داشته باشید که برخی از سرنخ های شما ممکن است با اصطلاحات تخصصی صنعت آشنا نباشند.

نوشتن با لحن محاوره ای و استفاده از زبان ساده می تواند توجه بیننده شما را حفظ کند و آنها را از وب سایت شما دور نکند.

برای مخاطبان خود تجدید نظر کنید

هنگام نوشتن کپی وب سایت، همیشه مخاطبان خود را در نظر داشته باشید. مطمئن شوید که روی نیازها و علایق آنها تمرکز کرده و مطمئن شوید که کلمات شما مستقیماً با آنها صحبت می کنند.

به عنوان مثال، به جای تمرکز بر میزان موفقیت محصولات شرکت خود، به آنها یادآوری کنید چگونه محصولات و خدمات شما می تواند به طور مستقیم به آنها کمک کند.

5 تکنیک کپی رایت برای بهبود تبدیل وب سایت شما

اکنون که اصول اولیه کپی‌رایتینگ وب‌سایت را می‌دانید، بیایید در مورد پنج تکنیک کپی‌رایتینگ صحبت کنیم که به شما در بهبود تبدیل‌های وب‌سایت کمک می‌کند.

کلمات کلیدی SEO را یکپارچه کنید

کلمات کلیدی سئو کلمات یا عباراتی هستند که مشتریان شما ممکن است هنگام جستجوی محصول یا خدمات شما از آنها استفاده کنند.

گنجاندن این موارد در کپی وب سایت خود می تواند به شما کمک کند در SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) گوگل رتبه بالاتری داشته باشید و پیدا کردن شما را برای مشتریان آسان تر کند.

یک حرفه ای استخدام کنید

خدمات کپی رایتر وب سایت حرفه ای می تواند نسخه وب سایت شما را به سطح بعدی برساند.

چه برای ایجاد یک صفحه قانع کننده درباره ما یا بهینه سازی توضیحات محصول برای سئو به کمک نیاز داشته باشید، استخدام یک متخصص می تواند به شما کمک کند محتوای با کیفیت بالاتری ایجاد کنید که مستقیماً با مخاطبان شما صحبت می کند و رتبه بالاتری دارد.

نویسندگان و کپی رایترها را با WriterAccess استخدام کنید

از Active Voice استفاده کنید

صدای فعال به حفظ توجه مشتری کمک می کند و کپی شما را جذاب تر می کند. صدای فعال همچنین به شما این امکان را می دهد که تعداد کلمات را کاهش دهید و در عین حال محتوای خود را بیشتر کنید روشن و مختصرتر

از عبارات کوتاه و پاراگراف استفاده کنید

عبارات کوتاه از دیوارهای متنی جلوگیری می کند که می تواند بر دامنه توجه بیننده شما تأثیر منفی بگذارد.

پاراگراف ها نباید بیشتر از چهار تا پنج جمله باشند و در صورت امکان، باید شامل تصاویر بصری مانند نمودارها و تصاویر باشند تا کپی وب سایت شما از بین برود.

عملکرد خود را به طور منظم پیگیری کنید

KPI ها یا شاخص های کلیدی عملکرد می توانند برای اندازه گیری تعامل مشتری و ردیابی تأثیر کپی وب سایت شما استفاده شوند.

آنها می توانند به شما کمک کنند تا بفهمید کدام تکنیک ها برای مخاطب هدف شما بهترین کار را دارند و به شما کمک می کنند هنگام بهینه سازی بیشتر نسخه وب سایت خود، تصمیمات آگاهانه بگیرید.

بسته شدن

با پیروی از این نکات و تکنیک‌ها، می‌توانید محتوای وب‌سایتی جذاب و کپی‌نویسی ایجاد کنید که مشتریان را هدایت کند و فروش را افزایش دهد.

WriterAccess خدمات کپی رایتینگ با کیفیت بالا ارائه می دهد، بنابراین می توانید به راحتی و کارآمد محتوا ایجاد کنید. برای یک دوره آزمایشی 14 روزه ثبت نام کنید و کپی رایتر وب سایت بعدی خود را پیدا کنید تا دید وب سایت خود را افزایش دهید!

با WriterAccess نتایج حرفه ای رایتینگ دریافت کنید



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *