گوگل به‌روزرسانی‌هایی را در پانل تنظیمات تبلیغات خودکار پیاده‌سازی کرده است که تشخیص بین قالب‌های تبلیغاتی مختلف را ساده‌تر می‌کند.

چه خبر. پنج تغییر جدید در پانل تنظیمات تبلیغات خودکار وجود دارد.

  • اولین تغییر شامل دسته بندی قالب ها به دو گروه بر اساس رفتار آنها است. گروه «قالب‌های همپوشانی» شامل تبلیغات لنگر، وینیت و ریل جانبی است که روی محتوای صفحه قرار می‌گیرند بدون اینکه بر طرح‌بندی آن تأثیر بگذارند. گروه «قالب‌های درون صفحه» شامل تبلیغات بنری و چندگانه است که بر اساس طرح‌بندی و محتوای صفحه در قسمت‌هایی از صفحه درج می‌شوند.
  • قالبی که قبلاً “تبلیغات درون صفحه” نام داشت اکنون به عنوان “تبلیغات بنری” شناخته می شود و بخشی از گروه “فرمت های درون صفحه” است.
  • کنترل‌های تبلیغات بنری و تبلیغات چندگانه اکنون جدا هستند و نیازی به فعال کردن تبلیغات بنری قبل از تبلیغات چندگانه را از بین می‌برند.
  • اکنون هر قالب نماد منحصر به فرد خود را برای شناسایی آسان دارد.
  • اکنون یک گالری تبلیغاتی وجود دارد که نمونه هایی از هر قالب را نمایش می دهد.

تاریخ انتشار. این به‌روزرسانی‌ها در بازدید بعدی شما از پانل تنظیمات تبلیغات خودکار قابل دسترسی خواهند بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد تنظیمات تبلیغات خودکار، لطفاً به پیوند ارائه شده مراجعه کنید.

عمیق تر حفاری کنید. می توانید درباره تبلیغات خودکار بیشتر بدانید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. با دسته‌بندی آنها به دو گروه مجزا و ارائه کنترل‌های فردی برای هر قالب، ناشران به راحتی می‌توانند نوع تبلیغی را انتخاب کنند که به بهترین وجه با نیازهای آنها مطابقت دارد، بدون اینکه نیازی به پیمایش در تنظیمات پیچیده باشد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *