What are the Best Blogging Platforms to Make Money on?



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

این روزها، جستجو در اینترنت بدون برخورد با انواع مختلف وبلاگ، عملا غیرممکن است. از سال 2023، وجود دارد بیش از 600 میلیون وبلاگ آنلاین، با اکثریت تولید محتوا به صورت روزانه یا هفتگی.

در واقع، کسب و کارها قدرت وبلاگ نویسی و پتانسیل آن را برای ایجاد درآمد ثابت تشخیص داده اند. با این حال، وبلاگ نویسی فراتر از نوشتن یک قطعه و افزودن چند عکس به آن است.

با توجه به اینکه وبلاگ نویسی در حال حاضر به جریان اصلی تبدیل شده است، برای شرکت ها ضروری است که در نوع مناسب وبلاگ برای دستیابی به مخاطبان هدف خود سرمایه گذاری کنند.

بنابراین، بیایید چهار نوع وبلاگ را که در صنایع مختلف رشد می‌کنند، بررسی کنیم و کشف کنیم که چگونه می‌توانید امروز شروع به ساختن آن کنید.

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

کاوش در تنوع وبلاگ نویسی

زمانی بود که وبلاگ ها تنها رسانه افراد بودند، اما امروزه، کسب و کارها بیش از هر زمان دیگری وبلاگ خود را دارند. در واقع، اکثریت (77 درصد) از کسب و کارهای Fortune 500 دارای یک وبلاگ اختصاصی هستند.

به طور مشابه، بیش از نیمی (55 درصد) از برندهای B2B معتقدند وبلاگ نویسی بهترین راه برای انتقال مشتری از طریق قیف فروش است. به طور کلی، وبلاگ نویسی راهی فوق العاده برای شرکت ها برای دستیابی به مخاطبان خود و تبدیل سرنخ ها به فروش است.

با این حال، یافتن نوع مناسب وبلاگ، به اندازه ایجاد خود محتوا، بسیار مهم است. اگرچه قوانین سختگیرانه ای برای وبلاگ نویسی وجود ندارد، اما مزایای واضحی برای این روش وجود دارد:

  • ایجاد محتوای وبلاگ راحت تر است.
  • شما می توانید مخاطبان خود را سریعتر بسازید و آنها را به طور موثرتری درگیر کنید.
  • با برقراری ارتباط با خواننده خود، نرخ تبدیل بهتری خواهید داشت.

بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا پنج نوع وبلاگ و نحوه کارکرد آنها برای کسب و کار شما آورده شده است.

1. وبلاگ های آموزنده: آموزشی و الهام بخش

اینترنت بیش از هر چیز دیگری مخزن وسیعی از اطلاعات است. چه مشتری بخواهد در مورد یک محصول یا یک واقعیت تاریخی اطلاعات بیشتری کسب کند، جزئیات فقط با یک کلیک فاصله دارند.

وبلاگ های آموزنده برای ارائه بینشی در مورد موضوعات خاص مرتبط با صنعت شما وجود دارند. هرچه آموزنده تر و جذاب تر باشد، وبلاگ سریعتر مخاطبان خود را افزایش می دهد.

به عنوان مثال، فرض کنید شما لوازم آشپزخانه را به مصرف کنندگان معمولی می فروشید. یکی از بهترین راه‌ها برای ارائه اطلاعات ارزشمند مربوط به آن لوازم، به اشتراک گذاشتن دستور پخت با مخاطبان است. این دستور العمل ها می توانند ساده و آسان باشند، به خصوص اگر خواننده وسیله یا ابزار خاصی داشته باشد.

به طور کلی، هدف اصلی یک وبلاگ آموزنده، افزودن ارزش به خواننده است. سپس، هنگامی که آنها اطلاعات خود را دارند، می توانید محصول یا خدمات مربوط به پست را به آنها بفروشید. بهترین راه برای استفاده از یک وبلاگ آموزنده، قرار دادن این محصولات یا خدمات به عنوان اجزای ضروری در حل یک مشکل است.

با استفاده از مثال دستور پخت ما، اگر محصول یک خردکن غذا باشد، وبلاگ می‌تواند به سرعت و آسانی استفاده از خردکن برای خرد کردن سبزیجات اشاره کند و در زمان آماده‌سازی چقدر می‌توان صرفه‌جویی کرد. اگر خوانندگان به دنبال محصولات و نکات صرفه جویی در زمان هستند، احتمال خرید هلی کوپتر بیشتر خواهد شد.

بهترین برای: خرده فروشان و سایت های تجارت الکترونیک

نمونه ای از یک وبلاگ آموزنده – غذا 52

2. وبلاگ های شخصی: به اشتراک گذاری تجربیات و داستان ها

یک وبلاگ شخصی، همانطور که از نام آن پیداست، معمولاً با یک تجارت مرتبط نیست، حداقل به طور مستقیم. با این حال، مشاغل می توانند از وبلاگ های شخصی برای اهداف بازاریابی تأثیرگذار استفاده کنند. علاوه بر این، وبلاگ های شخصی فرصتی عالی برای ایجاد یک شبکه بازاریابی وابسته در یک جایگاه خاص، مانند فرزندپروری یا سفر، فراهم می کند.

وبلاگ های شخصی همه در مورد فردی است که حساب را اداره می کند، حتی اگر نوشته ها را برون سپاری کنند. هدف این وبلاگ به اشتراک گذاشتن تجربیات و بینش افراد است که معمولاً حول یک موضوع خاص متمرکز است.

یکی از نمونه های وبلاگ شخصی می تواند شخصی باشد که به عنوان یک کوچ دیجیتال زندگی می کند. آنها می توانند در مورد اینکه عشایر بودن چگونه است، چگونه کار پیدا می کنند، چگونه جنبه های مختلف زندگی روزمره را مدیریت می کنند و موارد دیگر بنویسند.

در این صورت، وبلاگ برای سایر عشایری که می خواهند یاد بگیرند که چگونه شروع کنند (یا فقط می خواهند با افراد همفکر دیگر صحبت کنند) بسیار ارزشمند خواهد بود.

تا آنجا که جنبه تجاری کارها، شرکت هایی که محصولات یا خدماتی را می فروشند که به عشایر کمک می کند (یعنی تجهیزات RV، لوازم جانبی سفر) می توانند از پست ها حمایت کنند. به طور مشابه، شرکت می تواند یک پست مهمان بنویسد که خوانندگان را برای خرید محصولات به وب سایت خود هدایت کند.

بهترین برای: افرادی که می خواهند مخاطب ایجاد کنند، مشاغلی که می خواهند از بازاریابی تأثیرگذار بهره ببرند

3. وبلاگ های تخصصی طاقچه: ایجاد مرجع

یک وبلاگ متخصص به نوعی بخش مرجع یک کتابخانه است – نکته این است که به یک منبع قابل اعتماد در صنعت خود تبدیل شوید. در این مورد، به جای نوشتن پست های وبلاگی سرگرم کننده و معمولی، هر پست باید به اندازه کافی آموزنده و حرفه ای باشد تا منبع مرجع برای شخص دیگری باشد.

ایجاد یک وبلاگ متخصص طاقچه می تواند به چند دلیل برای مشاغل بسیار سودمند باشد:

  • بک لینک های بیشترگوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه بندی سایت ها تا حدی بر اساس تعداد افرادی که به آنها لینک می دهند. هنگامی که شما یک منبع قابل اعتماد هستید، شرکت ها و وبلاگ های کوچکتر به محتوای شما لینک می دهند.
  • ترافیک بیشتر ‒ همانطور که در صنعت مستقر می شوید، متخصصان و افراد داخلی بیشتر شروع به بازدید از وبلاگ شما می کنند. همچنین، زمانی که مشتریان به دنبال کسب و کاری با کیفیت بالا هستند، به احتمال زیاد از پست های شما نیز بازدید خواهند کرد.
  • شناخت بهتر برند ‒ وقتی افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک موضوع خاص به وبلاگ شما می آیند، رشد نام تجاری شما بسیار آسان تر است. سایت هایی مانند نقطه مرکزی و محتوای راک نمونه‌های خوبی هستند، زیرا به‌عنوان مقاماتی که در حوزه بازاریابی دیجیتال قرار دارند، برند بسیار خوبی در صنعت خود به رسمیت می‌شناسند.

برای وبلاگ های تخصصی خاص، توسعه محتوای همیشه سبز و موضوعی نیز ضروری است. به عنوان مثال، اگر یک بخش خبری به صنعت شما مربوط می شود، می توانید یک پست از دیدگاه برند خود بنویسید تا ارزش افزوده ای برای خواننده ایجاد کنید.

بهترین برای: برندهای B2B و مشاغل معتبر (یعنی وکلا و پزشکان)

4. وبلاگ های بصری: تعامل از طریق تصاویر و فیلم ها

اگرچه همه وبلاگ ها دارای عناصر بصری هستند، یک وبلاگ بصری این قطعات را در جلو و در مرکز قرار می دهد، معمولاً با متن به عنوان گزینه ثانویه. یک مثال کامل از این یک وبلاگ ویدیویی است که از بخش های ویدیویی به جای مقالات و پست های نوشته شده استفاده می کند.

از آنجایی که بازاریابی ویدیویی ابزار ارزشمندی برای مشاغل است، میزبانی یک وبلاگ منطقی است. با این حال، تولید محتوای ویدیویی بسیار گران‌تر است، بنابراین لازم است یک فرآیند تولید و انتشار ناب داشته باشید که بتواند ایده‌ها را تا حد امکان به ویدیوهای کامل تبدیل کند.

در بسیاری از موارد، یک کسب و کار ممکن است یک وبلاگ بصری در کنار یک وبلاگ سنتی ایجاد کند. به عنوان مثال، شرکتی که تجهیزات مراقبت از چمن را می فروشد می تواند یک وبلاگ تصویری داشته باشد که نحوه استفاده از ماشین آلات و انجام تعمیرات جزئی را در صورت لزوم نشان می دهد. در این مورد، vlog یک مرجع تخصصی است که می تواند به هدایت ترافیک بیشتر به وب سایت و صفحات تک محصول کمک کند.

انواع دیگر وبلاگ های بصری می تواند شامل وبلاگ های غذا و سفر باشد، که در آنها تصاویری از مناطق عجیب و غریب و غذاهای خوشمزه به اندازه اطلاعات مربوط به آنها حیاتی است.

بهترین برای: کسب و کارهای سنگین طراحی، آموزش محصولات، مشاغل مبتنی بر سرگرمی

خط آخر: وبلاگ نویسی برای کسب و کار شما ضروری است

کشف ارزش یک وبلاگ قانع کننده یک چیز است، اما ساختن آن از پایه یک چالش کاملاً متفاوت است. خوشبختانه، برای استفاده از این ابزار بازاریابی قدرتمند، نیازی نیست که یک حرفه ای کلمه ساز باشید.

پلتفرم‌های تولید محتوا مانند WriterAccess می‌توانند شما را با نویسندگان با استعداد از همه گوشه‌های جهان مرتبط کنند.

با WriterAccess، می‌توانید بدون زحمت محتوای وبلاگ درجه یک را که متناسب با نیازهای شما ساخته شده است، به دست آورید و اطمینان حاصل کنید که می‌توانید خواسته‌های مخاطبان خود را برآورده کنید.

تولید را در صورت لزوم مقیاس دهید و جریان محتوای جذاب را ادامه دهید. بهترین قسمت؟ با WriterAccess می توانید از یک فرصت فوق العاده استفاده کنید آزمایشی رایگان دو هفته ای. خودتان ببینید یک وبلاگ عالی چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *