تبلیغات Google Discovery با ویژگیهای جدید بهروزرسانی شدهاند تا به برندها کمک کند در جذابترین سطوح تبلیغاتی ما برجسته شوند، از جمله
- فیدهای محصولی که باعث جلب توجه مخاطبان می شود
- گزارش در سطح محصول و اسناد مبتنی بر داده
- تأثیر افزایشی را از طریق آزمایشهای افزایش تبدیل اندازهگیری کنید
طرحبندیها و فیدهای محصول جدید و جذاب. تبلیغکنندگان میتوانند از طرحبندیهای مختلف مانند چرخ فلک، مربع و پرتره برای ایجاد تبلیغات جذابتر و تاثیرگذارتر استفاده کنند.
با استفاده از این ویژگی، تبلیغکنندگان میتوانند محصولات را بر اساس علایق و قصدشان به مشتریان نمایش دهند. خرده فروشان می توانند از تصاویر سبک زندگی و متن مختصر کاتالوگ Google Merchant Center خود برای ارائه تبلیغات مرتبط تر استفاده کنند.
گوگل میگوید طبق آزمایشهای اولیه، شامل فیدهای محصول در تبلیغات Discovery با اهداف فروش یا تولید سرنخ میتواند به طور متوسط 45 درصد تبدیل بیشتر با هزینه مشابه در هر اقدام داشته باشد.
گزارش و اندازه گیری به روز شده در اواخر این ماه، تبلیغکنندگان میتوانند از گزارشدهی در سطح محصول برای ردیابی عملکرد موارد کاتالوگ Google Merchant Center در فیدهای محصول بر اساس معیارهایی مانند نمایشها یا کلیکها استفاده کنند. این بدان معناست که خردهفروشانی که طیف متنوعی از محصولات را تبلیغ میکنند، میتوانند تشخیص دهند که کدام نوع از محصولات علاقه بیشتری ایجاد میکنند و اقدامات مرتبط با کسبوکار را انجام دهند.
از سه ماهه دوم، تبلیغکنندگان Discovery میتوانند از طریق اسناد مبتنی بر داده (DDA) به درک دقیقتری از عملکرد کمپین خود در اکوسیستم Google دست یابند. DDA بر اساس نحوه تعامل افراد با تبلیغات شما، تبدیلها را اعتبار میدهد و از دادههای حساب شما استفاده میکند تا مشخص کند کدام کمپینها بیشترین تأثیر را بر اهداف تجاری شما دارند. سپس میتوانید از این اطلاعات در ترکیب با استراتژیهای مناقصه خودکار مانند حداکثر تبدیل برای ایجاد تبدیلهای بیشتر استفاده کنید.
طبق تخمین گوگل، تبلیغکنندگانی که از سایر مدلهای انتساب به اسناد دادهمحور تغییر میکنند، معمولاً شاهد افزایش متوسط ۶ درصدی در تبدیلها هستند.
آزمایشات تبدیل بالابر. برای ارزیابی دقیق اثربخشی کمپینها، گوگل سال گذشته آزمایشهای Conversion Lift را معرفی کرد. این یکی از جدیدترین راهحلهای اندازهگیری آنهاست که تبلیغکنندگان را قادر میسازد تا تبدیلهای افزایشی را بر اساس کاربران یا جغرافیا تعیین کنند.
برای تبلیغکنندگانی که هم تبلیغات Discovery و هم کمپینهای اکشن ویدیویی را اجرا میکنند، میتوانید از افزایش تبدیل بر اساس جغرافیا استفاده کنید تا تأثیر آنها را با هم بسنجید. برای اطلاع از نحوه مشارکت با نماینده حساب Google خود تماس بگیرید.”
عمیق تر حفاری کنید. اطلاعیه را بخوانید گوگل.
چرا ما اهمیت می دهیم. این ابزارهای جدید می توانند به بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی شما کمک کنند. با استفاده از گزارشدهی در سطح محصول، تبلیغکنندگان میتوانند تشخیص دهند که کدام محصولات باعث علاقه بیشتر میشوند و بر این اساس اقدام کنند. اسناد مبتنی بر داده به اندازهگیری دقیق تأثیر کمپینهای تبلیغاتی بر اهداف تجاری کمک میکند، در حالی که آزمایشهای افزایش تبدیل، بینشهایی را درباره تبدیلهای افزایشی ایجاد شده توسط کمپینهایشان ارائه میدهند.