خریداران تعطیلات تنها کسانی نیستند که تا آخرین لحظه منتظر می مانند.

اگر به نکات بهینه سازی برای افزایش فروش آمازون قبل از پایان سال نیاز دارید، ما پیشنهاداتی برای کمک به تأثیرگذاری داریم.

چرا بهینه سازی محصول ارزش تلاش را دارد؟

بسیاری از بازیگران تجارت الکترونیک با چنگ و دندان مبارزه می کنند تا محصولات خود را در لیست آمازون قرار دهند، تنها زمانی که کلید پادشاهی به آنها داده شد یک گام به عقب بر می دارند.

اما به دست آوردن یک حساب فروشنده آمازون تنها نیمی از کار است. نکته این است که فروش محصولات شما، درست است؟

تا زمانی که تیلور سوئیفت تأییدیه افراد مشهور را به شما اعطا کند – تقریباً به احتمال زیاد زمین دیگر روی محور خود نمی چرخد ​​- مشتریان خودشان به سراغ شما نخواهند آمد.

شما باید برای این فروش ها کار کنید. یکی از موثرترین ابزارها در زرادخانه شما بهینه سازی محصول است.

فکر می کنید ارزش تلاش کردن را ندارد؟

این را در نظر بگیرید: آمازون بیش از حد می فروشد 12 میلیون محصولات

بهینه سازی لیست محصولات آمازون شما بسیار مهم است اگر می خواهید در میدانی با رقبای شلوغ – به خصوص در زمان پردرآمدی مانند فصل تعطیلات – برجسته شوید.

3 نکته سریع بهینه سازی آمازون برای تعطیلات

بهبود فهرست محصولات برای رتبه بالاتر در جستجوها در Amazon.com کاری است که فروشندگان باید در تمام طول سال انجام دهند.

انجام این کار مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:

  • ترافیک بیشتری را به لیست محصولات خود هدایت کنید.
  • افزایش دید محصول و برند.
  • بهبود نرخ تبدیل و افزایش فروش.

ممکن است وسوسه شوید که مسیر محصولات حمایت شده را طی کنید، زیرا تبلیغات هزینه به ازای کلیک (CPC) روشی موثر برای تبلیغ لیست محصولات است.

با این حال، همه افراد دارای یک حساب فروشنده حرفه ای نیستند که در ثبت برند یا بودجه سرمایه گذاری در تبلیغات ثبت نام کرده باشند.

خوشبختانه، راه‌های دیگری برای بهینه‌سازی محصولاتتان به‌صورت ارگانیک برای تعطیلات بدون شکستن بانک وجود دارد.

1. به ویدیوهای محصول خود توجه کنید

اگر ویدیوهایی برای تبلیغ محصولات خود دارید، از طریق تاکتیک های زیر بیشترین بهره را از سرمایه گذاری خود ببرید:

  • از ویدیوهای نمایش داده شده در صفحات نتایج موتور جستجوی آمازون استفاده کنید. اینها اکنون تقریباً در هر دسته بندی نشان داده می شوند.
  • آمازون یک کلیپ هفت ثانیه ای از یک ویدیوی انتخاب شده به صورت تصادفی در لیست شما پخش می کند. اگر می‌خواهید مطمئن شوید آمازون ویدیوی مناسبی را انتخاب می‌کند، ممکن است لازم باشد همه آن‌ها را حذف کنید، به جز آن چیزی که برای SERP بهینه‌سازی می‌کنید.
  • مطمئن شوید که ویدیویی دارید که به سرعت توجه را جلب می کند اما به صدا متکی نیست. وقتی ویدیوها به صورت خودکار پخش می شوند، هیچ صدایی نخواهند داشت. تکیه بر فراخوان های بصری و تصاویر جلب توجه بسیار مهم است. اما نمی‌توانید صدا را کاملاً نادیده بگیرید زیرا اگر خریدار اکنون روی تماشا کلیک کند پخش می‌شود.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


2. مراقب قیمت گذاری پویا باشید

مدل قیمت گذاری پویا آمازون پایین ترین قیمت های ممکن را به خریداران ارائه می دهد.

این بدان معنی است که قیمت ها اغلب بسته به عواملی مانند:

  • قیمت های رقیب
  • عرضه و تقاضا.
  • روندهای بازار

حتی ممکن است قیمت ها چندین بار در روز تغییر کنند. رنده پنیر که در ساعت 7 صبح 11.99 دلار قیمت دارد، ممکن است 8.99 دلار در ظهر و 13.99 دلار تا زمانی که به رختخواب بروید فروخته شود.

این به ویژه در تعطیلات صادق است!

ردیاب قیمت بهترین راه برای ماندن در بالای تغییرات قیمت است. این یک ابزار فروشنده است که هر زمان که قیمت محصول افزایش یا کاهش یابد به شما هشدار می دهد و به شما امکان می دهد قیمت خود را مطابق با آن تنظیم کنید.

اکنون قیمت ها بیش از هر زمان دیگری از سال تغییر می کند. اگر قیمت رقابتی نداشته باشید، هیچ یک از استراتژی های بهینه سازی شما اهمیتی نخواهد داشت!

آمازون یک ابزار ردیابی رایگان به نام Amazon Assistant ارائه می دهد.

اگر می‌خواهید چیزی با ویژگی‌های قوی‌تر، مانند برنامه‌های برگشت نقدی و ارجاع را ترجیح دهید، چندین برنامه رایگان ردیاب قیمت وجود دارد. Keepa، Honey، Earny و CamelCamelCamel همگی انتخاب های محبوبی هستند.

3. پیشنهادات کلمه کلیدی را نادیده نگیرید

اگر منابع PPC را دارید، این بهترین زمان از سال برای استفاده است.

نکات زیر به شما کمک می کند تا به شما کمک کند.

  • اگر نرم افزار مناقصه ندارید، مطمئن شوید که بودجه خود را روزانه کنترل می کنید. این امر به ویژه در روزهای فروش بزرگ مانند جمعه سیاه و دوشنبه سایبری صادق است. شما نمی خواهید یک دوره خرید شلوغ را به دلیل مشکل بودجه از دست بدهید.
  • همین امر را می توان برای پیشنهادات کلمه کلیدی نیز گفت. با رقابت بیشتر، هزینه هر تبلیغ بالاتر خواهد بود. شما نمی توانید پیشنهاد دهید که سودآور نباشید، اما باید مطمئن شوید که در صورت لزوم، پیشنهادات خود را بالاتر از حد معمول قرار می دهید. استفاده از Bid+ برای محصولات حمایت شده آمازون به طور موثر تضمین می کند که همچنان در صدر نتایج جستجو قرار دارید.

بهینه سازی مناقصه کلمه کلیدی فقط بر روی هزینه پیشنهادات متمرکز نیست. به معیارهای دیگر نگاهی بیندازید و تا آنجا که ممکن است در مورد هدف گیری مناسب دقت کنید.

اگر از زمانی که محصول را راه اندازی کرده اید به تحقیق کلمات کلیدی خود توجه نکرده اید، زمان خوبی برای ارزیابی مجدد از دیدگاه تبلیغات پولی است.

نکته پاداش: یک کوپن ارائه دهید

آخرین توصیه ای که از قبل برای شما هزینه ای ندارد: یک کوپن ارائه دهید.

خریداران همیشه به سمت معاملات تمایل دارند و کوپن ها به افزایش CTR محصولات شما کمک می کنند.

تعطیلات خود را روشن تر کنید

چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​فصل خرید تعطیلات در راه است. اگر اهل تعلل هستید، هنوز زمان دارید تا روی این نکات بهینه سازی آمازون کار کنید. اما ساعت در حال حرکت است.

اینها را زیاد به تعویق نیندازید – در غیر این صورت در لیست بدخواهان قرار خواهید گرفت.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

ایوان فیسینجر

Evan Facinger یک بازاریاب دیجیتال با 15 سال تجربه و مدیر فروش و بازاریابی در رسانه های برتر، یک آژانس بازاریابی دیجیتال و توسعه وب با خدمات کامل. ایوان دارای پس زمینه قوی است که شامل: بهینه سازی آمازون، بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)، اتوماسیون بازاریابی و مدیریت پرداخت به ازای کلیک. او به صدها مشتری کمک کرده است تا اهداف تجاری خود را از طریق بازاریابی دیجیتال محقق کنند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *