, 3 راه برای اثبات ارزش خود, محتوا مارکتینگ


, 3 راه برای اثبات ارزش خود, محتوا مارکتینگ

نشان دادن تاثیر بازاریابی خود می تواند به شما کمک کند ارزش کار خود را به تیم های دیگر ثابت کنید و به شما کمک کند با زمان و تلاش خود کارآمدتر شوید. این کار با نگاه کردن به داده‌های شما، دیدن اینکه چه کمپین‌هایی باعث فروش می‌شوند و کاهش کمپین‌هایی که اینطور نیستند شروع می‌شود. اما این سخت‌تر از آن چیزی است که با برندهای متعدد به نظر می‌رسد و ارتباط بین بازاریابی و فروش قطع می‌شود.

به این وبینار بپیوندید تا یاد بگیرید چگونه یک منبع حقیقت را برای گزارش خود خودکار کنید.

ثبت نام امروز برای “رازهای یک قهرمان بازاریابی: 3 راه برای اثبات ارزش خود” ارائه شده توسط Salesforce.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

, 3 راه برای اثبات ارزش خود, محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *