نشان دادن تاثیر بازاریابی خود می تواند به شما کمک کند ارزش کار خود را به تیم های دیگر ثابت کنید و به شما کمک کند با زمان و تلاش خود کارآمدتر شوید. این کار با نگاه کردن به دادههای شما، دیدن اینکه چه کمپینهایی باعث فروش میشوند و کاهش کمپینهایی که اینطور نیستند شروع میشود. اما این سختتر از آن چیزی است که با برندهای متعدد به نظر میرسد و ارتباط بین بازاریابی و فروش قطع میشود.
به این وبینار بپیوندید تا یاد بگیرید چگونه یک منبع حقیقت را برای گزارش خود خودکار کنید.
ثبت نام امروز برای “رازهای یک قهرمان بازاریابی: 3 راه برای اثبات ارزش خود” ارائه شده توسط Salesforce.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو