در پاسخ به بازخورد کاربران مبنی بر اینکه داشبورد تبلیغات فعلی می‌تواند برای کاربران جدیدتر پیچیده و چالش‌برانگیز باشد، Google Ads در حال حاضر طرح‌های جدیدی را برای بهبود سازماندهی و ساده‌سازی فرآیند یافتن اطلاعات آزمایش می‌کند. این آزمایشی در حال حاضر به تعداد کمی از حساب ها محدود شده است.

در اینجا مهمترین تغییرات وجود دارد:

  1. منوی ناوبری جدید
  2. رابط سازماندهی مجدد
  3. ظاهر و احساس تازه

بیا یک نگاهی بیندازیم.

1. منوی ناوبری جدید. طراحی اصلاح‌شده دسترسی به همه ابزارها و ویژگی‌های Google Ads را از یک منوی سازمان‌یافته‌تر به‌جای سه منویی که در حال حاضر استفاده می‌شود، فراهم می‌کند.

گوگل می گوید این ویژگی باید روند مکان یابی جایی که باید بروید را ساده کرده و به شما امکان می دهد مکان خود را در رابط کاربری بدون زحمت ردیابی کنید. علاوه بر این، اکنون یک دکمه “ایجاد” وجود دارد که ایجاد کمپین ها و گروه های تبلیغاتی را با کلیک بر روی دکمه “plus” واقع در یک مکان مناسب ساده تر می کند.

VYF1rkylzD0w2S7JHiYNDqPpjAmtCIrBjHno 663x600

2. رابط سازماندهی مجدد. ابزارها و ویژگی‌ها مجددا سازماندهی شده‌اند تا با گروه‌بندی وظایف مرتبط با هم، مکان یابی آنها را آسان‌تر کند، که ممکن است تنظیم آن مدتی طول بکشد. به طور خاص، دو دسته جدید برای برجسته کردن عناصر کلیدی برای موفقیت کمپین معرفی شده است. شایان ذکر است که تنظیمات بر ابزارها و ویژگی های تحت پوشش تاثیری نداشته است و هیچ ویژگی از پلتفرم حذف نشده است.

در زیر به تفکیک دو دسته ناوبری اخیرا اضافه شده است:

اهداف. اهداف در ناوبری مورد تاکید قرار گرفته اند تا بر اهمیت آنها تاکید شود. دسته منوی جدید اهداف و اندازه گیری های تبدیل را در یک مکان ادغام می کند.

مخاطبان، کلمات کلیدی و محتوا. دسته بندی منو، مخاطبان، کلمات کلیدی و محتوا که اخیراً معرفی شده است، ترکیبی از ابزارهای مورد استفاده برای تعیین افرادی است که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید و روش هایی که به آنها دسترسی پیدا می کنید، از جمله کلمات کلیدی جستجو، مخاطبان، مکان ها و محتوا.

کلمات کلیدی جستجو با ابزارهای دیگری ادغام شده اند که به تعیین اینکه چه کسی تبلیغات شما را می بیند کمک می کند. به‌علاوه، چهار دسته منو دستخوش تغییراتی شده‌اند، با کمپین‌ها، دارایی‌ها، ابزارها، و اطلاعات آماری و گزارش‌ها در حال حاضر ترکیب شده‌اند.

تبلیغ‌کنندگانی که از کمپین‌های استاندارد خرید و هتل استفاده می‌کنند، هتل‌ها، فعالیت‌ها و محصولات خود را در زیر دسته دارایی‌ها فهرست می‌کنند. مثل همیشه، می‌توانید هر صفحه را مستقیماً با جستجوی آن در Google Ads پیدا کنید.

3. ظاهر و احساس تازه (حرف های گوگل، نه ما). رابط بازطراحی شده اکنون فضای سفید بیشتری را شامل می شود، که در نظر گرفته شده است تا محیطی کمتر حواس پرتی را برای انجام وظایف فراهم کند. علاوه بر این، فونت از Roboto به Google Sans تغییر یافته است که بزرگتر است و در نتیجه خوانایی بهبود یافته است. علاوه بر این، ناوبری با آیکون های جدید و براق به روز شده است و یک برجسته آبی برای تأکید بر موقعیت فعلی در تجربه کاربر اضافه شده است.

عمیق تر حفاری کنید. می توانید این اطلاعیه را از گوگل بخوانید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. بازطراحی‌ها باید رابط کاربری بصری‌تر و کاربرپسندتری را ارائه دهند که متناسب با نیازهای تبلیغ‌کنندگان باشد. گوگل می گوید که طراحی جدید بهتر سازماندهی شده است و ابزارها و ویژگی های گروه بندی شده ای دارد که مکان یابی آنها آسان تر است و تجربه ناوبری سازگارتر و قابل پیش بینی تری را ارائه می دهد.

اما برخی از نقاط ضعف وجود دارد.

تبلیغ‌کنندگانی که به رابط فعلی عادت کرده‌اند، ممکن است سازگاری با طرح‌بندی و ویژگی‌های جدید را چالش برانگیز بدانند، که می‌تواند به طور موقت گردش کار آنها را کند کرده و منجر به منحنی یادگیری شود. این می تواند منجر به کاهش بهره وری و کارایی در کوتاه مدت شود.

ثانیاً، برخی از تبلیغ‌کنندگان ممکن است گردش‌های کاری سفارشی یا اسکریپت‌های خودکار را بر اساس رابط قبلی ایجاد کرده باشند، که ممکن است خراب شود یا نیاز به اصلاح در رابط جدید داشته باشد. این می تواند باعث هزینه های اضافی و تاخیر در به روز رسانی یا ایجاد مجدد این گردش کار شود.

در نهایت، در حالی که گوگل اطمینان داده است که عملکرد و ویژگی های Google Ads یکسان خواهد ماند، ممکن است برخی از اشکالات یا اشکالات ناخواسته وجود داشته باشد که می تواند بر عملکرد کمپین تأثیر بگذارد.

آیا به تجربه بازطراحی شده Google Ads دسترسی دارید؟ به ما بگویید چه فکر می کنید!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *