گوگل به تازگی سه ابزار جدید را برای اندازه گیری تبدیل اپلیکیشن های بین پلتفرمی، تقویت عملکرد با اندازه گیری متمرکز بر حریم خصوصی و انطباق با استانداردهای iOS و اندروید معرفی کرده است.
اندازه گیری تبدیل بین پلتفرمی بدون ردیابی تبدیل بین پلتفرمی، گوگل میگوید تبلیغکنندگان شکافهای اندازهگیری و محدودیتهای بهینهسازی در کمپینهای وب و اپلیکیشن خواهند داشت.
برای حل این مشکل و کمک به تبلیغکنندگان در راهاندازی ردیابی تبدیل، گوگل تست آلفا Web to App Connect را آزمایش میکند، جعبه ابزاری که تبلیغکنندگان را در این فرآیند گام به گام راهنمایی میکند.
پیوند عمیق گوگل همچنین تجربه وب به برنامه بدون اصطکاک را از طریق پیوند عمیق در اولویت قرار داده است. پیوند عمیق تجربه وب تلفن همراه را به برنامه شرکت متصل میکند تا از تجربه پرداخت روانتر، سریعتر اطمینان حاصل کند.
Web to App Connect در اوایل سال آینده به صورت بتا در دسترس خواهد بود.
اندازه گیری متمرکز بر حریم خصوصی Google Analytics برای Firebase، راهحل سنجش حریم خصوصی Google، قابلیتهای اندازهگیری بین پلتفرمی را در اختیار تبلیغکنندگان قرار میدهد تا درک کنند که کاربران چگونه با برنامه شما تعامل دارند و انتساب، دسترسی و عملکرد کمپین برنامه شما را بهینه میکنند.
Google میگوید وقتی Analytics را برای Firebase پیادهسازی میکنید، مزایای بیشتری مانند مدیریت مخاطب و پیشنهاد tROAS برای کمپینهای برنامه را باز میکنید و:
- حداکثر عملکرد: دادههای مورد رضایت اضافی که به سیستم وارد شدهاند برای بهبود خودکار کمپین برنامه و مدلسازی برای دسترسی مؤثرتر به مصرفکنندگان.
- موجودی گسترده: تا اوایل سال آینده، تبلیغکنندگان به تلویزیون متصل و توانایی اندازهگیری عملکرد در دستگاهها دسترسی خواهند داشت.
- فهرست مخاطبان جدید: شما این توانایی را خواهید داشت که کاربران موجود برنامه را که با اعلانهای فشاری به آنها دسترسی پیدا نکردهاند، راحتتر درگیر کنید.
سازگاری با تغییرات استانداردهای پلتفرم در iOS و Android. Google اکنون از راهحلهایی پشتیبانی میکند که به تبلیغکنندگان کمک میکند تا تغییرات را برای عرضه چارچوب AppTrackingTransparency (ATT) در iOS دنبال کنند، از جمله بهروزرسانیهای نسخه جدید 4.0 SKAdNetwork، API اندازهگیری اپل.
سال آینده، گوگل همچنین ابزارهایی را برای تبلیغکنندگانی که از Google Analytics برای Firebase SDK استفاده میکنند، منتشر میکند که تنظیم مقادیر تبدیل SKAdNetwork را سادهسازی میکند و به بهینهسازی بهتر کمپینهای آنها برای اقدامات درونبرنامه کمک میکند.
چرا ما اهمیت می دهیم. اندازهگیری تبدیل برنامههای بین دستگاهی، افزایش دقت گزارشگیری و حفظ حریم خصوصی برای تبلیغکنندگان برنامه ضروری است تا کمپینها را در سال 2023 و بعد از آن بهطور دقیق بهینهسازی و مقیاس کنند.
تبلیغکنندگان میتوانند خودشان شروع به تنظیم مقادیر تبدیل SKAdNetwork کنند یا با یک شریک اندازهگیری کار کنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو