High Converting Pricing Page Best Practices


اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید و نرخ تبدیل را بهبود ببخشید، داشتن قیمت گذاری مناسب صفحه فرود ضروری است. روشی که شما محصولات خود را قیمت گذاری می کنید نقش مهمی در تصمیم گیری خرید مشتریان شما دارد و حتی کوچکترین اختلاف می تواند باعث فروش یا شکستن فروش شود.

در اینجا عواملی وجود دارد که باید هنگام تهیه یک صفحه قیمت گذاری با تبدیل بالا به همراه برخی ابزارها در نظر بگیرید تا به شما در ایجاد آن کمک کنند.

عوامل برای صفحه قیمت گذاری با تبدیل بالا

1. نقاط اصطکاک را محدود کنید

نقاط اصطکاک یا FUD ها (ترس، عدم قطعیت و شک) مناطقی در صفحه قیمت گذاری هستند که خریداران در آن گیر می کنند و تبدیل نمی کنند. و همانطور که در مقاله Agility PR Solutions بیان شد، محدود کردن نقاط اصطکاک در صفحه قیمت‌گذاری شما می‌تواند شانس خریداران را افزایش دهد.

برای کاهش FUD ها، با شناسایی اینکه کدامیک بیشترین مشکلات را ایجاد می کنند، شروع کنید. سپس، عناصر ضروری صفحه وب مانند سؤالات متداول (سؤالات متداول)، چت زنده، و توصیفات را اضافه کنید. همچنین می‌توانید یک آزمایش رایگان یا ضمانت بازگشت پول ارائه دهید یا افزونه‌های ضروری دیگر را برای ایجاد صفحات فرود با تبدیل بالا اضافه کنید.

2. لنگر انداختن قیمت

تثبیت قیمت یک پدیده روان‌شناختی است که در آن افراد اگر ابتدا قیمت به روشی خاص به آنها ارائه شود، تمایل بیشتری به خرید یک کالا یا خدمات دارند.

به عنوان مثال، اگر شخصی در حال جستجو در یک فروشگاه بزرگ باشد و کفش‌ها را با برچسب 99 دلار ببیند، احتمال خرید آن کفش‌ها بیشتر از زمانی است که همان کفش‌ها را با قیمت 79 دلار ببینند. از این اصل می توان در بازاریابی استفاده کرد تا بر تصمیمات افراد در مورد خرید تأثیر بگذارد.

یکی از نمونه هایی از اینکه چگونه می توان از این اصل در بازاریابی استفاده کرد، نمایش طرح های گران تر در ابتدا در صفحه قیمت گذاری است. اگر دو طرح قیمت گذاری متفاوت در دسترس دارید – یکی با هزینه 9 دلار در ماه و دیگری با هزینه 12 دلار در ماه – احتمال خرید طرحی که هزینه بیشتری دارد، بیشتر است.

چرا؟ چون معامله بهتری به نظر می رسد. این تکنیک در مطالعه ای توسط دانشگاه آریزونا به اثبات رسیده است.

3. طرح/محصول توصیه شده را برجسته کنید

به چند دلیل ضروری است که توصیه شده ترین طرح یا محصول خود را در صفحه قیمت خود برجسته کنید. اول، به بازدیدکنندگان کمک می کند تا بفهمند شرکت شما چه چیزی را ارائه می دهد و چگونه می تواند برای آنها سودمند باشد. دوم، شانس تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان پولی را افزایش خواهید داد.

در نهایت، با برجسته کردن برنامه یا محصول پیشنهادی خود در صفحه قیمت خود، سیگنال قوی به مشتریان بالقوه ارسال می کنید که این بهترین گزینه برای آنهاست.

وقتی محبوب‌ترین طرح یا محصول خود را برجسته می‌کنید، توجه داشته باشید که لزوماً نباید گران‌ترین طرح یا محصول باشد، بلکه محصولی است که مشتریان می‌توانند بیشترین ارزش را کسب کنند. این استراتژی بر اساس شواهد و تجزیه و تحلیل های دانشگاه شمالی کلرادو است.

4. از شماره 9 استفاده کنید

12 عامل و ابزاری که باید در هنگام تهیه یک صفحه قیمت با تبدیل بالا در نظر گرفت 1
عکس از Miguel Á. پادرین در پیکسل ها

چند دلیل وجود دارد که عدد 9 (یعنی 39 دلار به جای 34 دلار) می تواند در صفحات قیمت گذاری موثر باشد. اول، در بسیاری از فرهنگ ها به عنوان یک عدد خوش شانس دیده می شود. این می تواند باعث شود مردم نسبت به محصول یا خدمات شما احساس مثبت تری داشته باشند و آنها را تشویق به خرید آن کند.

دوم، اغلب با محصولات و خدمات ممتاز مرتبط است. این می‌تواند به صفحه قیمت‌گذاری شما احساس لوکس‌تری بدهد و باعث شود مردم بیشتر برای محصول یا خدمات شما پول خرج کنند.

در نهایت، عدد 9 می تواند به ایجاد حس فوریت کمک کند. وقتی مردم می بینند که قیمت شما به عدد 9 ختم می شود، ممکن است احساس کنند که باید قبل از افزایش قیمت سریعا اقدام کنند. این می تواند آنها را تشویق کند که زودتر خرید کنند.

5. CTA برجسته

یک صفحه قیمت گذاری فقط به اندازه تماس برای اقدام (CTA) آن خوب است. برای دستیابی به بهترین صفحات قیمت گذاری، داشتن یک CTA برجسته ضروری است.

CTA باید واضح و مختصر باشد و باید از بقیه صفحه متمایز باشد. همچنین باید برای کاربر آسان باشد که ببیند و بفهمد چه کاری باید انجام دهد.

داشتن یک CTA قوی در صفحه قیمت گذاری شما می تواند تفاوت بین یک تبدیل موفق و یک فرصت از دست رفته باشد. بنابراین، مطمئن شوید که تماس برای اقدام شما در حد یکسان است تا به کاربران خود بهترین شانس را برای تبدیل داشته باشید.

6. پرسونای خریدار را ادغام کنید

خریدار شخصی

اگر از شخصیت های خریدار برای هدایت استراتژی قیمت گذاری تجارت الکترونیک خود استفاده نمی کنید، فرصت بزرگی را برای افزایش تبدیل ها از دست می دهید.

وقتی برای ایجاد پرسونای خریدار دقیق وقت بگذارید، درک بهتری از آنچه مشتریان هدف شما به دنبال آن هستند خواهید داشت. این به نوبه خود به شما کمک می کند بسته ها/پیشنهادات بهتر و صفحه قیمت گذاری ایجاد کنید که احتمال بیشتری دارد آنها را به مشتریان پولی تبدیل کند.

در اینجا چند نکته برای استفاده از شخصیت های خریدار برای ایجاد صفحه قیمت گذاری با تبدیل بالا آورده شده است:

  • با ایجاد پرسونای خریدار دقیق برای مشتریان هدف خود شروع کنید. سن، جنسیت، موقعیت مکانی، سوابق تحصیلی، شغل، علایق و نقاط درد را در نظر بگیرید.
  • از این اطلاعات برای تعیین نوع ساختار قیمت گذاری برای هر شخص استفاده کنید.

7. ساده بهتر است

بر کسی پوشیده نیست که یک صفحه قیمت گذاری با طراحی خوب برای هر کسب و کاری که به دنبال تبدیل سرنخ ها به مشتریان پولی است ضروری است. اما چیزی که بسیاری از کسب و کارها متوجه نمی شوند این است که طراحی صفحه یا موضوع ساده، با کپی واضح و مختصر، اغلب بهترین راه برای رسیدن به این هدف است.

در عصر انتخاب‌ها و گزینه‌های بی‌نظیر امروزی، سادگی در طراحی یا به‌روزرسانی موضوع صفحه قیمت‌گذاری که در واقع کاربران را وادار به انجام اقداماتی می‌کند، کلیدی است. انتخاب بیش از حد می تواند فلج کننده باشد، بنابراین مهم است که فرآیند تصمیم گیری را تا حد امکان برای مشتریان بالقوه آسان کنید.

همین امر در مورد کپی نیز صدق می کند – باید مستقیم و دقیق و بدون کرک یا پرکننده باشد. هدف این است که به وضوح ارزش محصول یا خدمات خود و آنچه کاربران می توانند از هر طرح قیمت گذاری انتظار داشته باشند، بیان کنید.

8. از ادغام نرم افزارهای مفید استفاده کنید

از آنجایی که کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک در تلاش برای دستیابی به نرخ تبدیل بالا هستند، بسیاری از آنها به ادغام‌های مفیدی مانند راه‌حل‌های نرم‌افزاری سبد خرید روی می‌آورند تا صفحات قیمت‌گذاری خود را تقویت کنند. با ادغام با ابزارهای سبد خرید، کسب‌وکارها می‌توانند از ویژگی‌های قدرتمندی مانند محاسبات مالیاتی خودکار، قیمت‌های حمل و نقل بی‌درنگ و بازیابی سبد خرید رها شده استفاده کنند.

با گزینه های بسیار زیاد در بازار، انتخاب بهترین راه حل های نرم افزاری سبد خرید برای کسب و کار شما می تواند دشوار باشد. اما با صرف زمان برای یافتن راه حلی که متناسب با نیاز شما باشد، می توانید صفحه قیمت گذاری ایجاد کنید که با نرخ بالایی تبدیل می شود.

ابزارهای مفید برای تجزیه و تحلیل رفتار کاربر برای ایجاد صفحه قیمت گذاری با تبدیل بالا مبتنی بر داده

9. Appsero

Appsero

Appsero یک ابزار SaaS برای توسعه دهندگان افزونه وردپرس است. از صدور مجوز نرم افزار، استقرار به روز رسانی و تجزیه و تحلیل مراقبت می کند.

ویژگی اصلی Appsero مدیریت مجوز نرم افزار است که یکی از بزرگترین دردسرهای هر توسعه دهنده افزونه وردپرس است. همچنین می‌توانید به‌روزرسانی‌ها را برای چندین پلتفرم از Appsero اجرا کنید و در زمان شما صرفه‌جویی کنید. یکی دیگر از قابلیت های جالب Appsero این است که به شما کمک می کند تا کاربران را بدون تلاش زیاد تجزیه و تحلیل کنید. برای اطلاعات در مورد تعداد نصب‌های فعال، دانلودها، تجزیه و تحلیل رقبا، رشد نصب و عوامل غیرفعال‌سازی، می‌توانید تجزیه و تحلیل کاربران را از طریق برنامه جمع‌آوری کنید.

با تجزیه و تحلیل دقیق Appsero، می توانید درک درستی از رفتار کاربر داشته باشید و با تصمیم گیری های آگاهانه تر، صفحه قیمت گذاری با تبدیل بالا را طراحی کنید.

10. تخم مرغ دیوانه

Crazy Egg یک سرویس ردیابی نقشه حرارتی است که بینش های ارزشمندی را در مورد نحوه تعامل کاربران با وب سایت ها ارائه می دهد. با تجسم کلیک های ماوس، رفتار اسکرول و سایر تعاملات، صاحبان وب سایت می توانند تصمیمات بهتری در مورد بهبود تجربه کاربری خود بگیرند. Crazy Egg همچنین گزارش هایی ارائه می دهد که نشان می دهد کاربران از کجا آمده اند و از چه دستگاه هایی استفاده می کنند.

11. بازگرداندن

Unbounce ابزار قدرتمندی است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به مهارت های کدنویسی یا طراحی صفحات فرود را بسازید و آزمایش کنید. با این نرم افزار، می توانید صفحات فرود سفارشی بهینه سازی شده برای تبدیل و سازگاری با موبایل ایجاد کنید. همچنین می توانید A/B صفحات خود را تست کنید تا ببینید کدام نسخه عملکرد بهتری دارد.

12. آنالایزر صفحه فرود

Landing Page Analyzer ابزاری ساده و در عین حال موثر است که می تواند به شما کمک کند صفحه فرود خود را بررسی و ارزیابی کنید. این یک رابط کاربری آسان ارائه می دهد که به شما امکان می دهد عملکرد صفحه خود را ببینید.

این ابزار همچنین به شما این امکان را می دهد که ببینید چند نفر از صفحه شما بازدید می کنند و چه مدت در آن می مانند. این اطلاعات می تواند برای درک اثربخشی صفحه فرود شما ارزشمند باشد.

یک صفحه قیمت گذاری که تبدیل می شود ایجاد کنید

چندین فاکتور و ابزار وجود دارد که باید هنگام تهیه یک صفحه قیمت گذاری با تبدیل بالا در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن این نکات کلیدی، می توانید یک صفحه قیمت گذاری با تبدیل بالا ایجاد کنید که به افزایش نرخ تبدیل و رونق کسب و کار شما کمک می کند. برای انجام موفقیت آمیز این کار به ترکیبی از استراتژی های کلیدی و ابزارهای صفحه فرود مناسب نیاز دارید. با این کار، مراحلی را که در اینجا ارائه کرده‌ایم دنبال کنید تا یک صفحه قیمت با تبدیل بالا ایجاد کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *