محصول جدید گوگل مورد علاقه همه، Google Analytics 4 (GA4)، به تازگی 12 مورد جدید و ابعاد و اندازه های تجارت الکترونیک با محدوده رویداد را منتشر کرده است.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ‌کنندگان و خرده‌فروشان تجارت الکترونیک اکنون می‌توانند اطلاعات خاصی در مورد محصولات، خدمات و تعاملات را مشاهده و تجزیه و تحلیل کنند. همچنین باید بتوانید اقلام خریداری شده و خریدهای کشور را مشاهده کنید که تعداد اقلام خریداری شده و تعداد خریدهای هر کشور را به شما نشان می دهد.

ICYMI، گوگل در تاریخ 1 ژوئیه 2023 Universal Analytics غروب خواهد کرد.

چه خبر. اکنون می توانید ابعاد و معیارهای جدید زیر را در Explorations و Data API بیابید:

  • وابستگی آیتم
  • نوع مورد
  • اقلام اضافه شده به سبد خرید
  • موارد بررسی شد
  • موارد در لیست کلیک شده است
  • موارد در تبلیغات کلیک شده است
  • موارد مشاهده شده
  • موارد مشاهده شده در لیست
  • موارد مشاهده شده در تبلیغات
  • مبلغ حمل و نقل
  • ردیف حمل و نقل
  • مقدار مالیات

قراردادهای جدید نامگذاری گوگل همچنین چندین معیار را تغییر نام داده است:

  • افزودن به سبد خرید (که قبلاً افزودن به سبد خرید نامیده می شد)
  • رویدادهای کلیک لیست آیتم (که قبلاً کلیک لیست آیتم نامیده می شد)
  • رویدادهای مشاهده فهرست آیتم (که قبلاً نماهای فهرست آیتم نامیده می شد)
  • رویدادهای نمای مورد (که قبلاً نمای مورد نامیده می شد)
  • اقلام خریداری شده (که قبلاً مقدار خرید کالا نامیده می شد)
  • کلیک‌های تبلیغاتی (که قبلاً کلیک‌های تبلیغاتی مورد نامیده می‌شد)
  • نماهای تبلیغاتی (که قبلاً نماهای تبلیغاتی مورد نامیده می شد)

عمیق تر حفاری کنید. اسناد رسمی راهنمای Analytics را مرور کنید اینجا.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *