اگر هنوز در مورد اینکه آیا تبلیغات ویدیویی ایده خوبی برای برند شما هستند یا خیر، فکر نمی کنید، نباید اینطور باشید. با آمدن به سال 2023، توجه به همه پلتفرم‌ها و انواع تبلیغات مهم‌تر از همیشه است. و تبلیغات ویدیویی باید در بالای آن لیست باشد. در اینجا سه ​​دلیل وجود دارد که چرا باید برای برند خود تبلیغات ویدیویی ایجاد کنید.

  • تبلیغات ویدیویی جذاب تر از تبلیغات سنتی هستند
  • تبلیغات ویدیویی نسبت به تبلیغات سنتی مخاطبان بیشتری را جذب می کند
  • ویدئو روشی موثر برای انتقال پیام برند شماست

اما گفتن یک تبلیغ ویدیویی خوب آسان تر از انجام آن است. اگر به دنبال الهام گرفتن هستید، 10 تبلیغ برتر YouTube را که در سال 2022 بیننده شده است، بررسی کنید. از تبلیغات خنده دار گرفته تا داستان های متحرک، این کمپین ها قطعا تاثیرگذار هستند.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغات ویدیویی بیشتر از همیشه مرتبط هستند. خط پایین- اگر ویدیو ایجاد نمی کنید، بیشتر از بازدیدها را از دست می دهید.

تبلیغ Super Bowl LVI آمازون با اسکارلت جوهانسون، کالین جوست (ایالات متحده)

69 میلیون بازدید

اطلاعیه مخابرات مصر رمضان 2022 (مصر)

65 میلیون بازدید

Clash of Clans: Clan Capital (ایالات متحده)

52 میلیون بازدید

اپل: مک بوک ایر (ایالات متحده)

41 میلیون بازدید

هیوندای در سراسر جهان: هدف قرن x BTS (ایالات متحده)

40 میلیون بازدید

کره خود را تصور کنید (کره)

102 میلیون بازدید

تریلر HBO Max: “Harry Potter 20 Anniversary: ​​Return to Hogwarts” (ایالات متحده)

27 میلیون بازدید

تریلر نتفلیکس: «همه ما مرده‌ایم» (ایالات متحده)

22 میلیون بازدید

شورولت برزیل: Zé & Zê – Feita Pra Mim (برزیل)

21 میلیون بازدید

تبلیغ Squarespace: Sally’s Seashells Super Bowl (ایالات متحده)

21 میلیون بازدید


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *