گوگل در این ماه دو خط مشی جدید را برای شبکه تبلیغاتی به روز می کند.

  • خط‌مشی نرم‌افزار مخرب یا ناخواسته Google Ads به 3 خط‌مشی جداگانه تقسیم می‌شود: نرم‌افزار مخرب، سایت‌های در معرض خطر و نرم‌افزار ناخواسته.
  • این سیاست محصولات و خدمات مالی برای روشن شدن دامنه و الزامات برای تبلیغات مشاغل و خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال به روز خواهد شد.

به روز رسانی برای سوء استفاده از خط مشی شبکه تبلیغات. از 9 می 2023، سیاست‌های جدید اجرا می‌شوند و اجرای کامل آن به تدریج در یک دوره حدوداً چهار هفته‌ای اجرا می‌شود. در این میان، گوگل به اجرای سیاست بدافزار موجود خود ادامه خواهد داد.

تغییرات جدید. سیاست فعلی به 3 سیاست جدید تقسیم می شود. می توانید اعلامیه رسمی گوگل را بخوانید اینجا.

  1. بد افزار. خط‌مشی مربوط به نرم‌افزارهای مخرب برای منع توزیع عمدی نرم‌افزارهای مضر یا غیرمجاز القاکننده دسترسی، که معمولاً به عنوان «بدافزار» شناخته می‌شود، اصلاح شده است که می‌تواند به رایانه، دستگاه یا شبکه آسیب برساند. این محدودیت مربوط به همه تبلیغات و هر نرم افزاری است که توسط وب سایت یا برنامه شما میزبانی یا پیوند داده شده است، صرف نظر از اینکه این نرم افزار از طریق شبکه تبلیغاتی Google تبلیغ می شود. نقض خط‌مشی نرم‌افزار مخرب اکنون به عنوان یک تخلف آشکار تلقی می‌شود.
  2. سایت های در معرض خطر. سایت یا مقصدی در معرض خطر تلقی می شود که کد آن برای تامین منافع شخص ثالث، بدون اطلاع مالک یا اپراتور سایت یا مقصد، و اغلب به گونه ای که برای کاربران سایت مضر باشد، تغییر داده یا هک شده باشد. در صورت نقض این سیاست، حساب شما بلافاصله بدون اطلاع قبلی به حالت تعلیق در نمی آید. Google حداقل هفت روز قبل از هرگونه تعلیق اخطاری صادر می کند.
  3. نرم افزارهای ناخواسته. تبلیغات و مقاصدی که خط‌مشی نرم‌افزار ناخواسته Google را نقض می‌کنند، ممنوع هستند. در صورت نقض این سیاست، حساب شما بدون اطلاع قبلی به حالت تعلیق در نخواهد آمد. Google حداقل هفت روز قبل از هرگونه تعلیق اخطاری صادر می کند.

به روز رسانی محصولات و خدمات مالی. از 28 آوریل 2023، تبلیغ‌کنندگانی که مبادلات ارزهای دیجیتال را در اندونزی تبلیغ می‌کنند، در صورتی که شرایط زیر را داشته باشند و توسط Google تأیید شده باشند، مجاز خواهند بود محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند.

گوگل به تبلیغاتی که مبادلات ارزهای رمزنگاری شده را هدف قرار داده اند اجازه می دهد تا زمانی که تبلیغ کننده دارای مجوز Crypto Asset Physical Trader از Bappebti باشد. سایر الزامات قانونی محلی نیز باید رعایت شود.»

نقض این سیاست منجر به تعلیق فوری حساب بدون هشدار قبلی نخواهد شد. Google حداقل 7 روز قبل از هرگونه تعلیق حساب شما هشداری صادر می کند.

می توانید اعلامیه رسمی این سیاست را بخوانید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. رعایت نکردن خط‌مشی‌ها و الزامات Google ممکن است منجر به تعلیق حساب یا جریمه‌های دیگری شود. تبلیغ‌کنندگانی که از خط‌مشی‌ها و الزامات Google به‌روز می‌مانند، می‌توانند از این عواقب اجتناب کنند و حضور تبلیغاتی مثبت خود را در Google حفظ کنند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *