همانطور که بازاریابان دیجیتال در مورد چیز جدید براق هیجان زده می شوند (ما به شما نگاه می کنیم، هوش مصنوعی)، یکی از اولین و شناخته شده ترین اشکال بازاریابی آنلاین – ایمیل – ستون فقرات برنامه های اکثر شرکت ها باقی مانده است.
اگرچه این بازاریابی ایمیلی پدربزرگ شما نیست. بازاریابان قابلیتهایی را برای شخصیسازی مبتنی بر داده، مدیریت کمپین چند کانالی، تقسیمبندی مخاطبان، آزمایش و موارد دیگر پذیرفتهاند – برخی از این قابلیتها توسط هوش مصنوعی و یادگیری ماشین هدایت میشوند.
مارتک پلتفرم های بازاریابی ایمیلی: راهنمای یک بازاریاب بازار فعلی پلتفرم های بازاریابی ایمیلی سازمانی و ملاحظات مربوط به اجرای آنها را بررسی می کند. این گزارش 59 صفحه ای منبع شما برای آخرین اخبار، روندها، فرصت ها و چالش های پیش روی این بازار است که توسط رهبران صنعت، فروشندگان و مشتریان آنها مشاهده می شود.
همچنین در این گزارش مشخصات 10 فروشنده برتر، اطلاعات قیمت، مقایسه قابلیت ها و مراحل توصیه شده برای ارزیابی و خرید گنجانده شده است. برای دریافت نسخه خود به انبار دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید.