اسناد مبتنی بر داده

تجهیز رهبران بازاریابی به مهارت‌ها، ابزارها و داده‌هایی که برای اثبات ROI نیاز دارند، مانند سفر به دریا در یک سفر ماهیگیری است.

به جای توزیع طعمه مساوی بین هر یک از میله‌های یک کمپین بازاریابی، علیرغم اینکه نمی‌دانیم کدام یک بیشترین نیش را تولید می‌کند، به بازاریابان می‌آموزد که بهترین ترکیب طعمه را قبل از انداختن خط خود در دریایی از مشتریان بالقوه جمع کنند.

ثبت نام امروز برای «یک چارچوب اسناد بازاریابی برنده بسازید،» ارائه شده توسط Chanel99 و یاد بگیرید که چگونه بر سه چالش برتر در اسناد بازاریابی غلبه کنید.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *