تجهیز رهبران بازاریابی به مهارتها، ابزارها و دادههایی که برای اثبات ROI نیاز دارند، مانند سفر به دریا در یک سفر ماهیگیری است.
به جای توزیع طعمه مساوی بین هر یک از میلههای یک کمپین بازاریابی، علیرغم اینکه نمیدانیم کدام یک بیشترین نیش را تولید میکند، به بازاریابان میآموزد که بهترین ترکیب طعمه را قبل از انداختن خط خود در دریایی از مشتریان بالقوه جمع کنند.
ثبت نام امروز برای «یک چارچوب اسناد بازاریابی برنده بسازید،» ارائه شده توسط Chanel99 و یاد بگیرید که چگونه بر سه چالش برتر در اسناد بازاریابی غلبه کنید.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو