How Much Traffic Does a Website Get? How to Discover Your Numbers



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

از هر کسی که یک وب سایت تجاری دارد بپرسید اهداف آنها چیست و احتمالاً پاسخی دریافت خواهید کرد که شامل آن می شود بازدیدکنندگان وب سایت بیشتر.

در حالی که تعداد زیادی معیار وجود دارد که می خواهید در مورد رشد سایت خود دنبال کنید، حقیقت این است که اکثر مردم به تعداد افرادی که هر ماه صفحه آنها را می بینند وابسته هستند.

به همین دلیل است که یادگیری نحوه بررسی میزان ترافیک وب سایت شما یک مهارت مهم است هنگامی که شروع به اجرای تاکتیک های جدید می کنید، بارها و بارها از آن استفاده خواهید کرد.

اما در مورد صفحات رقیب چطور؟ آیا باید بدانید که آنها چند بازدید کننده دارند؟

چنگال. و دلیل این امر این است: هرچه بیشتر در مورد رقبای خود بدانید، بهتر می توانید کمپین های بازاریابی دیجیتال خود را برنامه ریزی کنید.

در اینجا چیزی است که باید در مورد فرآیند و ابزارهایی که برای تحقق این امر نیاز دارید بدانید.

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

نحوه بررسی میزان ترافیک وب سایت شما

وقتی نوبت به یادگیری میزان ترافیک یک وب سایت می رسد، این روند واقعاً به این بستگی دارد که آیا وب سایت شما است یا متعلق به شخص دیگری است.

برای صفحه شما، سه راه اصلی وجود دارد که می توانید آمار بازدیدکنندگان را ردیابی کنید – از طریق ابزارها، افزونه ها یا فقط با بررسی مستقیم Google Analytics.

1. ابزار تخمین ترافیک

معمولاً می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق یکی از ابزارهای تخمین ترافیک موجود به دست آورید.

برخی رایگان هستند و فقط اطلاعات اولیه را ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر مانند Ahrefs بسیار قوی تر هستند.

این ابزارها برای جمع آوری معیارها از منابع متعدد طراحی شده اند. در حالی که در یک داشبورد خوانا، حیاتی‌ترین موارد را به شما ارائه می‌دهد.

بهترین بخش در مورد بسیاری از آنها این است که امکان صادرات گزارش ها، سفارشی کردن نماها و موارد دیگر را فراهم می کنند.

بعلاوه، آنها اغلب نه تنها میزان ترافیک واقعی بلکه از کجا می آید را آسان تر می کنند.

در بسیاری از موارد، این می تواند برای مواردی مانند ردیابی کمپین یا دیدن تعداد بازدیدکنندگان تکراری از یک منبع خاص بسیار مفید باشد.

2. از افزونه وردپرس استفاده کنید

گزینه دیگر این است که از یک افزونه وردپرس در وب سایت خود استفاده کنید که تعداد بازدیدکنندگان صفحه شما و اینکه از کجا آمده اند را محاسبه می کند.

این گزینه دقیقاً مانند مسیر ابزارهای تخمین ترافیک، معیارها را جمع‌آوری می‌کند و آنها را به گونه‌ای گرد هم می‌آورد که تشخیص سطوح ترافیک را آسان می‌کند.

در برخی موارد، این نوع ابزار همچنین می تواند به شما کمک کند تا فصل های خاصی را تشخیص دهید یا الگوهای بازدید یکباره، که اگر می‌خواهید محتوا را در تعطیلات یا زمان خاصی از سال برنامه‌ریزی کنید، می‌تواند مفید باشد.

تنها نقطه ضعف این گزینه این است که واضح است که فقط برای وب سایت های روی پلت فرم وردپرس است.

اگر مال شما چیزی متفاوت است – مانند Shopify، Wix، یا یکی از بسیاری دیگر – استفاده از یک افزونه یک گزینه نیست.

3. Google Analytics را بررسی کنید

در نهایت، همیشه می توانید آمار Google Analytics خود را بررسی کنید.

این اغلب بهترین و ساده ترین راه برای دریافت اطلاعات مستقیم در مورد سطح ترافیک وب سایت شما است.

در داشبورد خود، اطلاعات زیادی در مورد اینکه بازدیدکنندگان از کجا می‌آیند، کشورهایی که در آن هستند و بسیاری دیگر از عوامل رتبه‌بندی که می‌توانند به شما در تنظیم محتوا کمک کنند، پیدا خواهید کرد.

تنها مشکل این است که داده آنقدر زیاد است که باعث می شود بازاریابان دیجیتال جدید به راحتی غرق شوند.

برای مبارزه با این، می توانید از یک ابزار شخص ثالث استفاده کنید که داده‌ها را از Google Analytics برای نمایش تصویری بهتر می‌کشد یا داشبوردهای سفارشی را فقط با اطلاعاتی که می‌خواهید ردیابی کنید راه‌اندازی می‌کند.

اما چگونه بفهمم نتایج ترافیک من قابل قبول است یا خیر؟ ممکن است بپرسید. خوب، شما می توانید به تخمین زده شده نگاه کنید تعداد بازدید در ماه بر اساس حجم پست، نوع محتوا، اندازه شرکت و صنعت. به عنوان مثال، در صنعت خرده فروشی، زمانی که یک وب سایت روزانه پست می کند، ممکن است بین 15000 تا 250000 در ماه دریافت کند. برای درک واقعی استاندارد صنعت، خوب است به رقابت نگاه کنید.

آیا باید ترافیک وب سایت رقبای خود را بررسی کنید؟

اکنون، در این مرحله، احتمالاً در مورد بررسی وب سایت یک رقیب فکر می کنید.

آیا اخلاقی است یا حتی قانونی؟

جواب به هر دو سوال مثبت هست. و شرکت ها همیشه این کار را انجام می دهند.

چرا؟ تعیین سطح ترافیک برای بازیگران بزرگ در صنعت شما راه خوبی برای سنجش سلامت جایگاه از نظر جستجو است.

اگر یک وب سایت در هر ماه بازدیدهای زیادی را دریافت می کند، ممکن است عاقلانه باشد که سعی کنید از آنها پیشی بگیرید با استفاده از روش های بهتر بهینه سازی موتور جستجو (SEO).

به همین ترتیب، مقایسه سطح ترافیک خود با رقبای مستقیم به شما این امکان را می دهد که ببینید چقدر در همان جایگاه خوب کار می کنید.

به یاد داشته باشید، اگر رقبای خود را بررسی می کنید، احتمالاً آنها نیز به شما نگاه می کنند.

بنابراین، چگونه فرآیند را مدیریت می کنید؟

تنها کاری که واقعاً باید انجام دهید این است که آدرس وب سایت را در یکی از چکرهای رایگان موجود وارد کنید.

یا می‌توانید به دنبال مواردی مانند راهنمای تبلیغات صفحه باشید، جایی که اغلب میزان ترافیک ماهانه خاصی را بیان می‌کنند.

در هر صورت، این اطلاعات خوبی است که هنگام انجام تحقیق در مورد جایگاه فعلی خود بدانید.

بهینه سازی موتور جستجو

ابزارهای رایگان و پولی برای بررسی ترافیک وب سایت

پیدا کردن ابزارهای مناسب برای ردیابی ترافیک وب سایت شما آسان است، زیرا به معنای واقعی کلمه هزاران مورد از آنها وجود دارد.

با این حال، برخی از آنها در ارائه داده های دقیق در قالبی خوانا بهتر از بقیه هستند.

در اینجا چند مورد از بهترین موارد برای بررسی وجود دارد:

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

ابزار گوگل آنالیتیکس

همانطور که قبلا ذکر کردیم، تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل اولین مکانی است که باید در مورد ردیابی داده های بازدیدکنندگان وب سایت بررسی شود.

نه تنها رایگان است، بلکه به طور کلی همان چیزی است که بسیاری از ابزارهای دیگر وب سایت برای دریافت اطلاعاتی که به شما ارائه می دهند، از آن استفاده می کنند.

تنها مشکل این است که GA اغلب داده‌های بسیار بیشتری را نسبت به اصول اولیه شامل می‌شود و اگر در این پلتفرم تازه کار هستید، پیکربندی آن همیشه ساده نیست.

به جای حدس زدن، بسیاری از کلاس‌های مجازی Google، برنامه‌های گواهی‌نامه و آموزش‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید برای سفارشی کردن داشبورد خود به منظور گنجاندن اطلاعاتی که می‌خواهید از قبل بدانید، به آنها مراجعه کنید.

ahrefs

ابزار ahrefs

دلیلی وجود دارد که چرا ahrefs این ابزار بسیار توسط اکثر بازاریابان دیجیتال توصیه می شود.

این برنامه راه‌های زیادی برای ردیابی آمار بازدیدکنندگان وب‌سایت شما ارائه می‌کند، در حالی که داده‌های اضافی را برای بررسی در اختیار شما قرار می‌دهد.

به عنوان مثال، فهرستی از کلمات کلیدی را که کاربران برای یافتن صفحه شما تایپ کرده‌اند، به علاوه میانگین هزینه آن کلمه کلیدی را در صورت خرید ترافیک پولی ارائه می‌کند.

و همچنین به شما این امکان را می دهد که صفحه خود را به بخش های فرعی تقسیم کنید و بررسی کنید که آیا فقط یک قسمت خاص از محتوا بیشتر از دیگری بازدید می کند یا خیر.

در مجموع، این یکی از گزینه‌های قوی‌تر برای تعیین میزان ترافیک وب‌سایت به صورت ماهانه است.

Moz Pro

ابزار Moz.
منبع: Moz

استاندارد طلایی دیگر در مورد ردیابی داده های ترافیک وب سایت است Moz Pro.

نه تنها از یکی از بزرگترین پایگاه های دانش در مورد همه چیزهای بازاریابی دیجیتال در دسترس است، بلکه آنها دائماً ویژگی های جدیدی را اضافه می کنند.

با Moz Pro، می توانید آمار ترافیک را بررسی کنید، ممیزی سایت را انجام دهید، ببینید چه کسی به شما بک لینک داده است و خیلی چیزهای دیگر.

علاوه بر این، با پلتفرم‌های STAT و Moz Local آن‌ها کار می‌کند تا دیدی کاملاً جامع از عملکرد وب‌سایت شما در SERPs و آنچه می‌توانید برای بهبود بهتر کمپین‌های تبلیغاتی خود انجام دهید، به شما ارائه دهد.

افزونه وردپرس Statpress

کاربران وردپرس این امکان را دارند که از آن استفاده کنند پلاگین Statpress برای تجزیه و تحلیل بهتر ترافیک وب

این پلاگین ساده و آسان برای نصب اطلاعاتی را در مورد اینکه بازدیدکنندگان از کجا آمده اند ارائه می دهد و حتی آخرین 500 عبارت کلیدی مورد استفاده برای یافتن وب سایت شما را فهرست می کند.

بهترین از همه، این است که در وب سایت شما میزبانی می شود.

این بدان معناست که هیچ شانسی برای از کار افتادن سرور آنها یا مشکلات و از دست دادن داده های مهم وجود ندارد. و دانلود و استفاده از آن کاملا رایگان است.

ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید

عالی! اکنون بینشی نسبت به داده های ترافیکی خود و رقبای خود دارید، اما بیایید بگوییم که از تعداد ترافیک وب سایت خود خیلی هیجان زده نیستید.

خوب، در اینجا سه ​​استراتژی قدرتمند وجود دارد که می توانید برای افزایش ترافیک وب سایت خود پیاده سازی کنید.

روی محتوای با کیفیت سرمایه گذاری کنید

کاربران محتوای مرتبط، جذاب و دقیقی را می خواهند که به سؤالات آنها پاسخ دهد.

سرمایه گذاری بر روی محتوا برای افزایش ترافیک کلیدی است و داشتن منابع مناسب باعث ایجاد تفاوت می شود.

WriterAccess یک راه حل عالی برای مقیاس بندی محتوای با کیفیت بالا است.

نویسندگان، ویراستاران و منابع دیگری در یک مکان برای ارائه کمک به هر صنعتی وجود دارد.

یک استراتژی سئو را شروع کنید

اگر در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه خوبی نداشته باشد، داشتن محتوای باکیفیت در سایت شما بی معنی است.

این اولین نتیجه در SERP حدود 39.8٪ از کلیک ها را دریافت می کند، در حالی که سومین 10.2٪ کلیک می کند.

با توجه به حجم بالای جستجوهای روزانه کاربران، نرخ کلیک برای جایگاه سوم همچنان نسبتاً قوی است. با این حال، آیا تا به حال فکر کرده اید که دهمین نتیجه جستجو چند کلیک دریافت می کند؟

بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو تنها راه رقابت برای کسب رتبه های برتر است.

ایجاد محتوای جذاب و با کیفیت بالا و پیروی از بهترین شیوه های سئو، احتمال ترافیک ثابت را افزایش می دهد.

از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید

ایمیل هنوز یکی از رایج ترین راه های ارتباط آنلاین است.

ایمیل های جذابی ایجاد کنید که گیرندگان هدف را وادار می کند روی آنها کلیک کنند و با محتوا درگیر شوند.

یک استراتژی بازاریابی ایمیلی اگر به درستی انجام شود می تواند معجزه کند.

جمع بندی: ببینید وب سایت شما چقدر ترافیک دارد

بررسی آمار ترافیک وب سایت تنها یکی از بسیاری از جنبه های مهم بازاریابی دیجیتال است.

با نگه داشتن انگشت خود روی نبض آنچه در صفحه شما اتفاق می‌افتد، همیشه می‌توانید مناطقی را که نیاز به رشد دارید و آن‌هایی که به شما امکان افزایش مقیاس را می‌دهند، شناسایی کنید.

همیشه به یاد داشته باشید که محتوای بهینه و با کیفیت چیزی است که نتایج ارگانیک را به سایت شما هدایت می کند.

WriterAccess پلتفرم نهایی است که به شما کمک می کند تا به ترافیک وب سایت مورد نظر خود برسید و محتوای خود را برجسته کنید.

تلاش كردن WriterAccess اکنون، به مدت 14 روز رایگان است!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *