یک راهنمای جامع برای ویرایش ویدیو برای مبتدیان

اصلاح برخی از کلیپ‌های ویدیویی خام به چیزهایی منظم‌تر و صیقلی‌تر، ویرایش ویدیو است. این شبیه به ساختن یک مجسمه از یک قطعه سنگ است تا چیزی جذاب تر و فریبنده تر به دست آورید.

ویرایش ویدیو جوهره اصلی ویدیوهای رسانه اجتماعی با کیفیت بالا، ویدیوهای شخصی، ویدیوهای یوتیوب، موزیک ویدیوها و غیره است. با این حال، قبل از شروع، لازم است در مورد جنبه های مرتبط با ویرایش ویدیو بدانید. در اینجا ما برخی از آن عوامل را توضیح داده ایم که مطمئناً به شما در درک کل فرآیند کمک می کند. بنابراین، بیایید در سایت محتوا مارکتینگ نگاهی بیندازیم!

ویرایش ویدیو: چگونه کار می کند؟

ویرایش ویدیو به عنوان یکی از قابل دسترس ترین فرآیندها ظاهر شده است و امروزه روش های مختلفی برای ویرایش هر ویدیو وجود دارد. می‌توان ویدیوها را مستقیماً روی نرم‌افزار داخلی گوشی هوشمند خود ویرایش کرد تا برخی از کلیپ‌های ویدیویی را در محل تغییر دهد. علاوه بر این، اگر شخصی سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند TikTok یا Instagram را برای آپلود ویدیو خود انتخاب کند، ابزارهایی برای ویرایش ویدیوها دریافت خواهد کرد.

با این حال، در این موارد، فرد تنها قادر به انجام تغییرات اساسی در ویدیوها خواهد بود. با این حال، اگر می‌خواهید ویدیوها بیش از حد متوسط ​​ظاهر شوند، باید بهترین ابزار ویرایش آنلاین ویدیو در بازار را انتخاب کنید. هنگام استفاده از یک ویرایشگر ویدیوی آنلاین، متوجه خواهید شد که هنر ویرایش ویدیو به کوتاه کردن یا برش محدود نمی شود. در ویرایش ویدیو، از افزودن جلوه های بصری، انتقال، جلوه های صوتی، موسیقی، زیرنویس ها، فیلترها و موارد دیگر لذت خواهید برد.

قالب های ویرایش ویدیو برای کسانی که تازه شروع به کار کرده اند بسیار مفید است. این قالب‌ها به شما امکان می‌دهند که تیتراژ، انیمیشن‌ها، عناوین، جلوه‌های بصری و زیرنویس‌های از پیش طراحی‌شده را در کلیپ ویدیویی خود بگنجانید و فوراً ظاهر جذاب‌تری به آن می‌بخشد. چندین ابزار ویرایش ویدیو به شما امکان می دهد از قالب های ویدیویی رایگان و پولی برای ساختن ویدیوهای سطح بعدی استفاده کنید.

ویرایش ویدئو: الزامات سخت افزاری

اکثر کامپیوترهای مدرن برای ویرایش ویدئو مناسب هستند. با این حال، درک این نکته ضروری است که اگر می‌خواهید با وضوح بالا عکس‌برداری کنید، فیلم را طولانی‌تر کنید و سریع‌تر کار کنید، به یک رایانه قدرتمند نیاز دارید.

توصیه می شود از رایانه ای با یکی از جدیدترین پردازنده ها برای ویرایش ویدیو استفاده کنید. ترجیحاً می توانید بین Core i5 یا Core i7 اینتل، حداقل 256 گیگابایت حافظه SSD، یک کارت گرافیک مناسب و حداقل 4 گیگابایت رم یکی را انتخاب کنید. اگر می خواهید سرعت انتقال داده خود را افزایش دهید، باید USB-C، USB 3.1، اتصال سریع و قابل اعتماد Wi-Fi و پورت های Thunderbolt را در نظر بگیرید.

ویرایش ویدئو: اصطلاحات رایج در صنعت

صرف نظر از اینکه چه ویرایشگر ویدیویی آنلاینی را انتخاب می کنید، یک ارائه دهنده نرم افزار خوب راهنماها و آموزش های متعددی را در وب سایت خود برای مبتدیان ارائه می دهد. با این حال، این موارد به شما کمکی نمی کند مگر اینکه به همه شرایط ویرایش ویدیو عادت کنید. در زیر برخی از اصطلاحات استاندارد ویرایش ویدیو وجود دارد که به شما در پیگیری این صنعت کمک می کند.

1. جدول زمانی

جدول زمانی بخش مهمی از اکثر نرم‌افزارهای ویرایش ویدیو است که نمایشی بصری است که کل کلیپ ویدیویی را از ابتدا تا انتها نشان می‌دهد. جدول زمانی به شما امکان می دهد تا به جلو و عقب پیمایش کنید تا تغییراتی مانند تنظیم، کوتاه کردن، افزودن موسیقی، تنظیم مجدد کلیپ ها و موارد دیگر را به روشی بصری انجام دهید.

2. کمپوست سازی

کمپوست یک اصطلاح مهم برای درک است زیرا شامل ادغام عناصر بصری از منابع مختلف در فریم های منفرد است. این به شما کمک می کند تا توهمی را بازسازی کنید که نشان می دهد همه آن عناصر بخشی از یک فیلم هستند. رایج ترین مثال این اصطلاح صفحه سبزی است که بازیگران روی آن اجرا می کنند و بعدا جلوه های بصری به پس زمینه اضافه می شود.

3. فشرده سازی

اگر فیلم را با کیفیت 4K، 8K یا HD بگیرید، ممکن است فایل های ویدیویی شما خیلی بزرگ شوند. فشرده سازی برای ویرایش و کاهش حجم داده های آن فایل های ویدئویی بسیار مهم است. این به ویرایشگرهای ویدئویی کمک می کند تا انتقال فایل ها را آسان تر کرده و فضای زیادی را روی هارد دیسک یا فضای ابری ذخیره کنند. به عنوان مثال، اگر با استفاده از هر نرم افزار بازاریابی ایمیلی ویدیوها را ارسال می کنید، چاره ای جز فشرده سازی ویدیوها ندارید، زیرا امکان اشتراک گذاری فایل های بزرگ از طریق ایمیل وجود ندارد.

4. قطعنامه

رزولوشن به معنای تعداد پیکسل هایی است که روی صفحه نمایش ظاهر می شوند. هرچه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد، وضوح تصویر شما بیشتر می شود و جزئیات تصویر شما بهتر می شود. برخی از وضوح های رایج برای کلیپ های ویدئویی عبارتند از:

  • 8K: 7680 در 4320
  • 4K: 3840 x 2160
  • Full HD: 1920×1080
  • 720p HD: 1280×720
  • SD: 640×480 پیکسل

5. نسبت تصویر

مشاهده نوارهای سیاه در بالا و پایین صفحه تلویزیون هنگام تماشای برخی فیلم ها یا سریال ها معمول است. این به دلیل تفاوت در نسبت تصویر فیلم یا سریال است که شامل ارتفاع و عرض تصویر از صفحه نمایش است.

مخاطبان با کمال میل مصالحه کرده اند تا با چنین تفاوتی در نسبت تصویر زندگی کنند. با این حال، این ایده خوبی برای اکثر انواع ویدیوها نیست. بنابراین، درک نسبت ابعادی که برای ویرایش ویدیوی خود نیاز دارید، بسیار مهم است، به خصوص اگر قصد دارید آنها را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی آپلود کنید.

به عنوان مثال، 16:9 نسبت تصویر استاندارد برای ویدیوها در YouTube است، در حالی که اینستاگرام به ویژه این است که استوری ها باید نسبت تصویر 9:16 یا 4:5 داشته باشند.

The-Ultimate-Guide-For-Video Editing-For-Beginners-Inner-02

کلمات پایانی: چرا ویرایش ویدیو ارزش پیگیری دارد؟

با این راهنمای جامع، باید درک روشنی از مفاهیم و اصول اولیه ویرایش ویدیو داشته باشید. با این حال، اگر احساس می‌کنید که این روند کمی طاقت‌فرسا است، این دو مورد را به خاطر بسپارید:

اولا، مانند بسیاری از چیزهای زندگی، ویرایش ویدیو بسیار سرگرم کننده تر و راحت تر از آن چیزی است که در توضیح به نظر می رسد. بنابراین، اگر با یک ویرایشگر ویدیوی آنلاین شروع کنید و اولین ویدیوی خود را بسازید، تمام نگرانی های شما از بین می رود.

ثانیا، ویرایش ویدیو مهارت مهمی است که در آینده محبوبیت و اهمیت زیادی پیدا خواهد کرد و ارزش دنبال کردن آن را خواهد داشت.

با پیشرفت و پیشرفت سریع خدمات استریم، واضح است که مشاغل ویرایش ویدیو به زودی تقاضای زیادی خواهند داشت. درآمد حاصل از ساخت یک ویدیو برای یک شرکت تجاری، برخی از کانال های رسانه مستقل یا کانال YouTube شما، بیش از اندازه کافی خواهد بود.

سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *