YouTube اکنون یک گزینه هدف فرکانس هدف جهانی برای کمپین های ویدیویی دارد. هدف جدید به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا یک هدف فرکانس (حداکثر چهار در هفته) را انتخاب کنند، که YouTube برای آن بهینه‌سازی خواهد شد.

آنچه یوتیوب می گوید. اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند هدف فرکانس را انتخاب کنند و سیستم‌های ما به سمت حداکثر دسترسی منحصر به فرد در هدف فرکانس بهینه‌سازی می‌شوند. با پوشش داخلی ما، کمپین‌ها در محدوده توزیع محدود ارائه می‌شوند تا بینندگان تبلیغات را به دفعات زیاد نبینند. در واقع، بیش از 95 درصد از کمپین‌های فرکانس هدف در YouTube با موفقیت به اهداف فرکانس خود دست یافتند که بر اساس بهترین شیوه‌های توصیه شده تنظیم شدند. کمپین‌ها نه تنها فرکانس هدف خود را ارائه می‌کنند، بلکه تأثیر برند را نیز به همراه دارند.»

تست اولیه یوتیوب این هدف جدید را با Triscuit آزمایش کرد، هدف آن اطمینان از اینکه برندش در ذهن مشتریان قرار می گیرد.

به گفته یوتیوب، این برند یک آزمایش ویدیویی را برای تعیین یادآوری افزایشی آگهی که یک فرکانس دو نفره در هفته می تواند ارائه دهد، راه اندازی کرد. کمپین فرکانس هدف در مقایسه با کمپین بهینه‌سازی شده بدون فرکانس، 93 درصد افزایش فراخوان مطلق آگهی را با هزینه 40 درصد ارزان‌تر به ازای هر کاربر افزایش‌یافته، به دست آورد.

همچنین در ویرایشگر تبلیغات موجود است. گوگل همچنین امروز اعلام کرد که هدف فرکانس هدف جدید قرار است در ویرایشگر تبلیغات نسخه 2.2 جدید پشتیبانی شود.

عمیق تر حفاری کنید. درباره هدف فرکانس جدید در سایت بیشتر بیاموزید وبلاگ تبلیغات و تجارت گوگل.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ‌کنندگانی که از کمپین‌های تبلیغات ویدیویی استفاده می‌کنند باید اهداف فرکانس هدف جدید را پیاده‌سازی کنند تا مطمئن شوند که ویدیوهایشان تعداد دفعات مناسبی نمایش داده می‌شود بدون اینکه مخاطبان خود را خسته کنند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *